Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 83254 keer)

Lowprofile

  • Gast
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 13-02-2003, 16:30:20 »
wat me ook wel opviel is dat shadia zich niet laat zien als de andere kandi's de balvangoverwinning van sandra vieren
Het was drie uur 's-nachts. Die sliep ! DAT doet ze erg goed ...  ;)








Offline populier

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #181 Gepost op: 14-02-2003, 11:15:46 »
Waarde collega's,

Vannacht was een nacht van vele dromen. In één ervan ben ik een relatie begonnen met Shadia. Gelukkig was ik er vervolgens getuige van hoe Stijn een moeilijk raadsel oploste. Aha, dacht ik, het is dus maar een droom ! Enfin, geen kwaad woord over Shadia maar de verslavingsverschijnselen nemen alvast onrustwekkende vormen aan.








Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #182 Gepost op: 14-02-2003, 11:20:23 »
Wat Highwaykind aangeeft over het intro is inderdaad vreemd. Ik vind vooral het 2e beeld met de naam van shadia erin opvallend. Als je naar de overige kandidaten kijkt, zijn het volgens mij allemaal shots van akties die nog komen of al geweest zijn en waarbij niemand in de camera kijkt. Shadia staat alleen verlaten bij de zee kijkend in de camera...
Overigens krijg je bij alle kandidaten 2 filmpjes behalve bij Shadia dacht ik, maar dat weet ik ff niet zeker meer..







je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #183 Gepost op: 14-02-2003, 12:18:10 »
Dat shot van Shadia is volgens mij genomen na de rechts/links splitsing opdracht. Daar zat michiel aan 't eind volgens mij ook aan dat meer.
Verder zou ik (nog?) niet weten uit welke opdracht dat shot van Sandra met de duiven, en van Stijn aan het jongleren komen. Dat lijkt ook niet echt een opdracht..

Dat er bij Shadia maar 1 shot in de intro zat en bij de rest 2, gaat alleen op voor afl. 3 (geloof ik). Daarvóór had ook Nicole maar 1 shot, en afgelopen week waren zowiezo alle beelden en aantallen weer anders.

M.a.w. misschien dat er wel wat in zit hoor, in de intro's, maar het is niet zo simpel als je misschien denkt...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #184 Gepost op: 14-02-2003, 12:35:16 »
Overigens krijg je bij alle kandidaten 2 filmpjes behalve bij Shadia dacht ik, maar dat weet ik ff niet zeker meer..

dit is niet juist! voor Corry, Shadia, Marc en Stijn werden drie beelden gebruikt. Voor Sandra, Walter en Inge slechts 2.

mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #185 Gepost op: 14-02-2003, 14:09:39 »

Verder zou ik (nog?) niet weten uit welke opdracht dat shot van Sandra met de duiven, en van Stijn aan het jongleren komen. Dat lijkt ook niet echt een opdracht..
Dat met de duif komt volgens mij uit de eerste aflevering van het San Marcoplein. Op een plein zitten veel duiven en bovendien heeft ze dat blauw hemdje aan in dat stukje. En ik denk dat ook Stijn's jongleeract daar gemaakt is.

Overigens heb ik een beetje met Sandra te doen met die duif die bijna tegen haar hoofd vliegt en dat dat dan ook uitgezonden wordt, haha. Ik zie bij mij net hetzelfde gebeuren en als je jezelf dan zo ziet met een duif tegen je kop denk je wel "Oh gawd, typisch ik weer." Maar er wel mee lachen. Hmmm, volgens mij sla ik wartaal uit, en dit is ook helemaal off-topic en volledig terzijde, dus ik shut al up. ;)








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #186 Gepost op: 14-02-2003, 14:24:32 »


Overigens heb ik een beetje met Sandra te doen met die duif die bijna tegen haar hoofd vliegt en dat dat dan ook uitgezonden wordt, haha. Ik zie bij mij net hetzelfde gebeuren en als je jezelf dan zo ziet met een duif tegen je kop denk je wel "Oh gawd, typisch ik weer." Maar er wel mee lachen. Hmmm, volgens mij sla ik wartaal uit, en dit is ook helemaal off-topic en volledig terzijde, dus ik shut al up. ;)

Hehe als ik ook nog ff off-topic mag, dat beeld van Inge vind k ook niet echt dat je zegt van zow zou ik mezelf terug willen zien  ;D
En dat van Shadia ook niet.. ze hebben daar bij WV echt wel de ergste beelden er uit gezocht :P








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #187 Gepost op: 14-02-2003, 16:36:27 »
M.a.w. misschien dat er wel wat in zit hoor, in de intro's, maar het is niet zo simpel als je misschien denkt...

er heeft tot nu toe altijd al iets in de intro gezeten (correct me if i'm wrong)....'tzou me verwonderen moest het nu anders zijn, maar aangezien ze met een serie beelden werken wordt het er niet simpeler op natuurlijk. de redeneringen die ik tot nu toe zag staan op 't forum (oa dat shadia enige met 1 beeld in afl.3 & als je shadia vervangt door 'de mol' staan ze alfabetisch, etc.) lijken me allemaal een beetje te simpel.

mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #188 Gepost op: 14-02-2003, 16:52:44 »
Dat met de duif komt volgens mij uit de eerste aflevering van het San Marcoplein. Op een plein zitten veel duiven en bovendien heeft ze dat blauw hemdje aan in dat stukje. En ik denk dat ook Stijn's jongleeract daar gemaakt is.
Dat denk ik ook, maar ik wilde maar zeggen dat het niet uit een opdracht kwam. En dat de redenatie dat het beeld van Shadia als enige niet direct uit een opdracht komt, dus niet op gaat.
Hmmm, volgens mij sla ik wartaal uit, en dit is ook helemaal off-topic en volledig terzijde, dus ik shut al up. ;)
:D ;D :D ;D

Vlaming, dat is eingelijk precies wat ik bedoel. D'r zal misschien wel een hint in zitten, maar dan moeten we toch echt nog even flink verder puzzelen. (en daar ben ik te lui voor  :P







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #189 Gepost op: 14-02-2003, 18:08:47 »
er heeft tot nu toe altijd al iets in de intro gezeten (correct me if i'm wrong


Ik weet niet of je wrong bent, maar ik herinner me niet meer wat er in de eerste Belgische reeks in de intro gezeten heeft? (als er dus iets inzat)








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #190 Gepost op: 14-02-2003, 20:09:54 »
wat ik nog steeds vermoed is dat Michiel in Bracciano steeds iets verder loopt ( begint elke keer in B op dag 19)en dan uiteindelijk terecht komt bij Shadia die daar met een kop koffie op de Mol toast.

Ik kan dus gewoon spoken zien, maar de intro van Michiel sluit op elkaar aan.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #191 Gepost op: 14-02-2003, 20:11:54 »
wat ik nog steeds vermoed is dat Michiel in Bracciano steeds iets verder loopt ( begint elke keer in B op dag 19)en dan uiteindelijk terecht komt bij Shadia die daar met een kop koffie op de Mol toast.

Ik kan dus gewoon spoken zien, maar de intro van Michiel sluit op elkaar aan.

Okej, dat van Michiel kan ik nog mee inkomen, maar ik kan de link met Shadia even niet leggen.. verklaar u nader :)








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #192 Gepost op: 14-02-2003, 20:19:04 »
wat ik nog steeds vermoed is dat Michiel in Bracciano steeds iets verder loopt ( begint elke keer in B op dag 19)en dan uiteindelijk terecht komt bij Shadia die daar met een kop koffie op de Mol toast.

Ik kan dus gewoon spoken zien, maar de intro van Michiel sluit op elkaar aan.

Daar zei ik wel wat in. Ook omdat in een van die teasers van demol3.be ook een persoon aan het eind over het water kijkt. Ik dacht toen al dat dat misschien wel de mol was.
Sommigen dachten dat het Christophe was maar dat is neit zeker... dus misschien is het wel de mol Shadia?








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #193 Gepost op: 14-02-2003, 20:36:09 »
Die intro's van Michiel zijn elk jaar zo al gebruikt.
In Mol 2 bijvoorbeeld stond ie eerst op een berg en dan naast een struikje ofzo en toen werd dan duidelijk dat ie in een woestijn stond en bij de intro van aflevering 8 draaide de camera plots van Michiel weg en daar zag je de drie finalisten komen aanwandelen.
Dus dat hebben ze elke keer al wel gedaan. In Mol 1 was het telkens op een ander plaatsje op een boot. Op die boot hebben ze toen (volgens mij) dat einddiner gehad met de interviews enzo.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #194 Gepost op: 15-02-2003, 00:57:03 »
Ook omdat in een van die teasers van demol3.be ook een persoon aan het eind over het water kijkt. Ik dacht toen al dat dat misschien wel de mol was.
Sommigen dachten dat het Christophe was maar dat is neit zeker... dus misschien is het wel de mol Shadia?

 die persoon aan 't eind van die teaser is toch stijn? kgeloof dat ongeveer hetzelfde beeld in de aflevering van vorige week zat, maar kzal het morgen nog eens checken

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #195 Gepost op: 15-02-2003, 09:56:43 »
De persoon die over het water staart is Sandra.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #196 Gepost op: 15-02-2003, 10:21:46 »
De persoon die over het water staart is Sandra.

Die met die muts dat is Stijn, dit shot is gebruikt bij de plofkoffertjesopdracht.








Lowprofile

  • Gast
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #197 Gepost op: 16-02-2003, 21:35:13 »
De prijzenpot voor de duel-opdracht was 8.000 euro.
Kennelijk was dit volgens het alles of niets principe.
Waarom heeft Shadia niet onmiddellijk 2.000 op zichzelf ingezet. Als ze verloor kon ze de volgende opdracht opnieuw 2000 inzetten.
Nu was er gegarandeerd niets te winnen bij het eerste duel








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #198 Gepost op: 16-02-2003, 21:40:56 »
Neen, het startgeld was 1000 euro. Als ze die in het begin had ingezet en ze verloor, hadden de volgende proeven geen zin








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #199 Gepost op: 16-02-2003, 21:42:58 »
Dus eerste proef alles inzetten en winnen = 2000 euro
Volgende proef 2000 euro inzetten en winnen = 4000 euro....tot je aan 8000 kan komen