Auteur Topic: Volgende Week  (gelezen 22176 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2003, 18:07:21 »
Er gaat geen geld af voor het openen van het kokertje. Dat is helemaal niet gezegd geweest. Enkel als iemand zijn kokertje niet bij heeft, gaat er geld af.

Het openen van het kokertje heeft andere consequenties die later in het spel duidelijk worden.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Volgende Week
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2003, 18:33:50 »
Oh, dan heb ik dat zeker verkeerd begrepen... ???







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Volgende Week
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2003, 18:42:14 »
Ik dacht ook dat er en Zware straf op het openen van de kokers zou staan .. ?
Robbieazerty - hoe kom jij aan alle info aan de buitenlandse mollen ? :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Volgende Week
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2003, 19:06:45 »
Ik dacht ook dat er en Zware straf op het openen van de kokers zou staan .. ?
Robbieazerty - hoe kom jij aan alle info aan de buitenlandse mollen ? :)
Robbie slaapt maar 3 uur per nacht.  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2003, 21:12:17 »
Connecties.

En er staat wel een straf op het openen van die kokertjes, maar niet die 500 €. (als het zoals in uk mole gaat dan natuurlijk)








Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Volgende Week
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2003, 02:06:04 »
Sorry, maar kokertje openen, en / of kokertje niet bij = 500€ eraf voor de hele groep.
Na drie keer de tape bekijken.








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Volgende Week
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2003, 03:27:35 »
Robbie, dit is niet de UK mol  :P

Bij deze is het dus echt € 500 eraf voor het openen en/of niet bijhebben ....









Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Volgende Week
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2003, 03:28:33 »
Robbie slaapt maar 3 uur per nacht.  ;)

Robbie slaapt helemaal niet tijdens het mollen weet ik uit ervaring  :P







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2003, 13:20:14 »
Robbie, dit is niet de UK mol  :P

Bij deze is het dus echt € 500 eraf voor het openen en/of niet bijhebben ....
Luister toch nog maar eens goed naar Michiel.
Het gaat zo:
"Voor we straks aan tafel gaan heb ik nog twee cadeau'tjes: een koker en een notaboekje. De koker is persoonlijk, voor elk van jullie is er een. En in die koker zit misschien wel heel belangrijke informatie. Maar jullie mogen die koker niet opendoen en bovendien moeten jullie die koker ten allen tijde bij zich hebben. Ik zal jullie af en toe vragen om mij de koker te laten zien. Als jullie dat niet kunnen, omdat jullie em kwijt zijn of niet bijhebben, dan kost jullie, de groep 500 € per koker die er niet is."

Er zit dus MISSCHIEN belangrijke info in. En het kost enkel geld als ze het niet bij zich hebben wanneer het gevraagd wordt.
Het is letterlijk overgetypt van wat Michiel gezegd heeft, dus niet afkomen met 'Dat heeft ie niet gezegd.' want zo kunnen we bezig blijven natuurlijk. ;)








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Volgende Week
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2003, 13:43:32 »
volgens mij zei hij: kan belangrijke informatie bevatten, maar dat zal wel hetzelfde betekenen.
maar goed shadia zal dan wel straf krijgen, denk ik.
maar wat? geen vrijstelling ofzo....







« Laatst bewerkt op: 21-01-2003, 13:44:44 door CORA BORA »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Volgende Week
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2003, 15:12:48 »
maar goed shadia zal dan wel straf krijgen, denk ik.
maar wat? geen vrijstelling ofzo....

Of juist wel, dan krijgen we 'n soort van situatie die we vorig jaar bij de Nederlandse serie hadden met die brieven. Dat men juist beloond wordt als men de koker openmaakt.  :-\








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2003, 16:00:31 »
volgens mij zei hij: kan belangrijke informatie bevatten, maar dat zal wel hetzelfde betekenen.
maar goed shadia zal dan wel straf krijgen, denk ik.
maar wat? geen vrijstelling ofzo....
Zoals gezegd is het rechtsreeks van de aflevering overgetypt wat Michiel zei, dus nee, hij zei niet KAN. ;)
En voor die straf moet je maar geduld hebben. :p
ALS ze hetzelfde doen natuurlijk, wat ik sterk betwijfel, aangezien Woestijnvis uiteindelijk toch nog verrassend uit de hoek komt.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Volgende Week
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2003, 17:28:17 »
Volgens mij wordt er iets later nog overlegd tussen de kandidaten over of je er wel óf niet voor gestraft wordt. Alleen is dit vreselijk rommelig.







Take a glorious bite out of the whole world

Lowprofile

  • Gast
Re:Volgende Week
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2003, 09:51:55 »
Prognoses voor volgende week: Ik denk dat Nicole et Sandra er een stuk minder mollig uit gaan komen en dat plotseling iemand anders heel verdacht wordt.
Wat zien we op de poll van "De Mol3"-site ? Er zijn 22.000 stemmen uitgebracht en maar liefst 40 % gaat voor Sandra, tegen 4 % voor Marc.
Op onze eigenste poll met eeehh 60 stemmen hebben sandra en Nicole ook een interessante plaats, maar Bruno en Inge doen beter.
We weten dat Michiel over onze schouder meeleest - dag Michiel - en als hij het niet zelf doet, hebben ze bij WV vast wel een ploegje die ons allemaal op de voet volgt. Misschien moest WV zijn naam maar veranderen in Big Brother ... (lol). We weten ook dat de laatste afleveringen nog niet af zijn en dat er wordt gesleuteld tot het laatste moment.
Conclusie: WV gaat proberen de verdachtmackingen te verspreiden. Nicole, Inge, Bruno en Sandra worden minder verdacht maar we gaan meer van een Marc zien of Corry doet iets superverdacht.
Nog iets om op te letten tijdens de scenes in de auto's: de muziek dus.
Ik vind het liedje Goede Morgen Morgen van Nicole (actuele mol) en Hugo (vroegere mol)net iets de flagrant. Als er nu iets wordt gespeeld als "Ik heb je bedrogen" van ene Marc Huppeldepup, gaan alle verdenkingen natuurlijk naar Marc. Of Corry Brokken (hele oude Nederlandse zangeres) met zoiets als "dubbel leven".

Nog iets over die kokertjes. ik meende in de trailer gezien te hebben dat er een waterproef was waarbij iedereen in badpak is en dat ze juist daar gecheckt worden voor het bijhebben van het kokertje.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Volgende Week
« Reactie #34 Gepost op: 23-01-2003, 10:14:48 »
naar mij idee werd corry idd erg verdacht gemaakt, deed een beetje aan wilmie denken, dus die zal er nog wel een tijdje inblijven....








Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Volgende Week
« Reactie #35 Gepost op: 25-01-2003, 04:43:46 »
Robby, jij kent het systeem van de kokertjes , natuurlijk. Ik zat toendertijd in the UK, dus ik ken het ook. Toch een vraagje : Britten in Canada verstaan Engels. Maar Vlamingen in Italië ? Hoe gaan ze dat oplossen ?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #36 Gepost op: 25-01-2003, 05:51:57 »
aan zij die de UK mole gezien hebben, ik zou het waarderen moesten jullie hier niet posten hoe het daar gegaan is met die kokertjes. da's ook de reden waarom ik topic 'De mysterieuze kokertjes' nog niet gelezen heb. overigens zou ik wel 'n beetje ontgoocheld zijn moest WV het klakkeloos overnemen van de britten...

mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #37 Gepost op: 25-01-2003, 11:59:17 »
Er staat nog niets in dat topic van die kokertjes wat verraad wat er in zit en ik ben ook niet van plan dat te verraden. Ik heb zelfs het UK Mole 2 gedeelte op mijn site tijdelijk afgesloten zodat niemand er daar achter komt, dus ik ga het hier ook niet doodleuk posten. ;)

@ Teddybear: geen idee, maar iedereen spreekt tegenwoordig Engels dus in Italië waarschijnlijk ook wel. Net zoals Nikki vorige Mol in Spanje 'Señor, you want to play?'.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Volgende Week
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2003, 12:47:18 »
Ik heb zelfs het UK Mole 2 gedeelte op mijn site tijdelijk afgesloten zodat niemand er daar achter komt, dus ik ga het hier ook niet doodleuk posten. ;)

Dan was ik dus net op tijd :o.
Woestijnvis kan natuurlijk sleutelen wat ze willen, lwoprofile, maar toch: een mol is en blijft een mol en hoe goed je het ook doet,  mollenstreken kunnen nooit allemaal worden weggeknipt. :-\







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Volgende Week
« Reactie #39 Gepost op: 25-01-2003, 18:51:50 »
aan zij die de UK mole gezien hebben, ik zou het waarderen moesten jullie hier niet posten hoe het daar gegaan is met die kokertjes. da's ook de reden waarom ik topic 'De mysterieuze kokertjes' nog niet gelezen heb.

Ik zou als ik jou was 't topic maar blijven mijden vlaming, want er staat nu dus wel iets in over de kokertjes dat waarschijnlijk afgeleid is van de UK mole. Ik vind 't zelf ook erg jammer dat ik 't heb gelezen...  :-[

Even terzijde, ik zag in de tv-gids dat de aflevering van morgen maar 50 minuten duurt. Dat is wel effe 20 minuten minder als de aflevering van vorige week.  :(  Jammer maar helaas dus niet altijd zulke lange afleveringen. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet meer herinneren of de Nederlandse afleveringen ook altijd maar 50 minuten duurden of dat wel 'n heel uur...  :-\