Auteur Topic: Volgende Week  (gelezen 22175 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Volgende Week
« Reactie #40 Gepost op: 27-01-2003, 23:10:46 »
De uitzending duurde dus toch meer als 50 minuten, maar liefst 55 minuten.  :)

Ik heb effe dit topic opgegraven. In 't filmpje van volgende week zien we iig dat de kandi's ondervraagd worden of ze in hun kokertje hebben gekeken. Efkes later zien we dat Shadia wordt opgesloten in 'n cel. Zal ze bestrafd worden voor haar ongehoorzaamheid?

Verder heb ik iets opgevangen van 'n opdracht waarbij de kandi's in 'n paal klimmen en er vervolgens opzitten, ik neem aan dat dit 'n soort paalzit-opdracht wordt waarbij ze zo lang mogelijk moeten blijven zitten.

Ook meen ik iets opgevangen te hebben van bungeejumpern, maar dat weer ik eerlijk gezegd niet zeker. Morgen nog maar 'ns de video bekijken...  :-\








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #41 Gepost op: 27-01-2003, 23:20:18 »
In 't filmpje van volgende week zien we iig dat de kandi's ondervraagd worden of ze in hun kokertje hebben gekeken. Efkes later zien we dat Shadia wordt opgesloten in 'n cel. Zal ze bestrafd worden voor haar ongehoorzaamheid?

het ziet er wel naar uit ja.....misschien wordt ze wel opgesloten zoals kerstin, en moeten de anderen op zoek. maar als mol kan ze dan natuurlijk niet veel mollen ;), 't zal dus wel iets anders zijn







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Volgende Week
« Reactie #42 Gepost op: 28-01-2003, 18:30:01 »
Ik meen dat Shadia iets zei voordat ze terug moest naar die cel. Ik dacht dat haar een vraag werd gesteld ofzo...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Volgende Week
« Reactie #43 Gepost op: 31-01-2003, 21:02:51 »
vorig jaar in het begin van  de nederlandse mol waren er mensen die fragmenten van het stierenvechten , een onderdeel van een van de laatste afleveringen . Zo zou er te zien zijn geweest dat john nog heel lang in het spel zou zitten . Hoe zit dat met de huidige serie op de vrt, heeft iemand nog voorfilmpjes gezien?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Volgende Week
« Reactie #44 Gepost op: 31-01-2003, 22:50:20 »
vorig jaar in het begin van  de nederlandse mol waren er mensen die fragmenten van het stierenvechten , een onderdeel van een van de laatste afleveringen . Zo zou er te zien zijn geweest dat john nog heel lang in het spel zou zitten . Hoe zit dat met de huidige serie op de vrt, heeft iemand nog voorfilmpjes gezien?

Neeh, alleen maar beelden van diezelfde aflevering.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Volgende Week
« Reactie #45 Gepost op: 31-01-2003, 22:54:11 »
Das nie helemaal waar!!! Ik heb Walter gezien met een raar soort helm op en een pak aan met een kabel draanvast, in het voorfilmpje...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Volgende Week
« Reactie #46 Gepost op: 31-01-2003, 23:01:02 »
Das nie helemaal waar!!! Ik heb Walter gezien met een raar soort helm op en een pak aan met een kabel draanvast, in het voorfilmpje...

niet..  :-\








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Volgende Week
« Reactie #47 Gepost op: 31-01-2003, 23:13:10 »
Welles, vraag maar aan Elmar!
:P







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Volgende Week
« Reactie #48 Gepost op: 31-01-2003, 23:19:32 »
Ja dat heb ik ook gezien. Dat beeld kwam vlak nadat ze de kokertjes moesten laten zien. Stijn jongleerde met balletjes en een scene bij water en Walter alsof ie op 't punt stond te gaan bungeejumpen... dat weet ik nog zo tenminste.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Volgende Week
« Reactie #49 Gepost op: 1-02-2003, 17:50:36 »
Ja, dat jongleren ook. Dat was ik alweer bijna vergeten.... maar ik had het wel gezien hoor... Het was toen de leadermuziek draaide en de namen GROOT in beeld kwamen...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Volgende Week
« Reactie #50 Gepost op: 2-02-2003, 14:40:33 »
het shot wat je ziet van walter zou heel goed uit afl 3 kunnen komen, ik zie daar nl mensen op ene hoge paal staan, en dat shot van walter kan zijn tijdens de klim erheen of de afdaling ervan.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Volgende Week
« Reactie #51 Gepost op: 2-02-2003, 20:53:40 »
Volgende week dus onder andere de balvangopdracht van de derde Nederlandse serie. Verder nog iets met auto's die tegen elkaar aan rijden, waarbij Stijn's stem op 'n bandje is opgenomen. Geen idee wat verder de bedoeling zal zijn van die opdracht.

We zagen ook nog koffertjes die ontplofden...  :-\








Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Volgende Week
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2003, 02:05:37 »
Stijn gaat er in elk geval nog een tijdje inzitten. Tenminste tot we zijn gejongleer gezien hebben.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Volgende Week
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2003, 14:30:32 »
We zien enkele kandidaten in een auto zitten die een soort Destruction Derby gaan doen. In de allerlaatste 'shot' zien we echter Corry in de auto zitten. Wie gaat er nou met een gekneusde voet meedoen in een Destruction Derby, zal lekker zijn voor die voet of is de blessure dan toch gefaked????








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #54 Gepost op: 3-02-2003, 14:43:17 »
Ik dacht dat Stijn in dat stukje stond te jongleren op het St MArcoplein van aflevering 1. Zomaar voor de fun en niet voor een opdracht ofzo.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Volgende Week
« Reactie #55 Gepost op: 3-02-2003, 14:45:35 »
We zien enkele kandidaten in een auto zitten die een soort Destruction Derby gaan doen. In de allerlaatste 'shot' zien we echter Corry in de auto zitten. Wie gaat er nou met een gekneusde voet meedoen in een Destruction Derby, zal lekker zijn voor die voet of is de blessure dan toch gefaked????

Of misschien is ze keihard en wil ze niets missen. Ze had zich immers ook niet opgegeven voor de dubbele vrijstelling.







No Milk today???

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Volgende Week
« Reactie #56 Gepost op: 3-02-2003, 19:10:41 »
Ik dacht dat Stijn in dat stukje stond te jongleren op het St MArcoplein van aflevering 1. Zomaar voor de fun en niet voor een opdracht ofzo.
Is dat wel eens vaker gebeurd? Dat er een voorstukje gebruikt wordt dat niet in de gewone uitzending te zien is?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Volgende Week
« Reactie #57 Gepost op: 3-02-2003, 21:59:31 »
Nou, je ziet ook Sandra waar bijna een duif tegen haar hoofd vliegt. Dat is ook zeer duidelijk op dat St Marcoplein.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Volgende Week
« Reactie #58 Gepost op: 4-02-2003, 10:17:01 »
Ik wil niet veel zeggen, maar Corry zag er niet bepaald uit alsof ze het naar dr zin had in die auto .. ( start quote : aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh !, end quote..)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Volgende Week
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2003, 17:09:28 »
Je wilt  niet veel zeggen, maar wat wel dan? Dat ze weg gaat?  ;)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud