Auteur Topic: Mol, winnaar, verliezer, afvaller?  (gelezen 35237 keer)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #180 Gepost op: 7-03-2003, 14:30:16 »
Ik vind het wel heel lief dat hier zoveel mensen Sandra de overwinning gunnen.
Komisch als ze dan toch de mol blijkt te zijn  8)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #181 Gepost op: 8-03-2003, 00:18:10 »
Tweety, volgens mij bedoelde Ambijans met 'dommerik' als je nu nog niet weet op wie hij stemt. Toch?
Helaas hou ik dat ook niet echt van al mijn mede-forummers bij, dus mag ik me nu ook een dommerik noemen :-\
Langs deze weg ff zeggen dat Pino en Wolfje het bij het rechte eind hebben. Ik wilde enkel aantonen dat mijn rijtje identiek was aan dat van Calimero. Wilde daar ZEKER niet mee beweren dat iedereen die mijn voorbeeld NIET volgt een beetje dom is.
Tweety, no offence taken. Geschreven communicatie is nu eenmaal meer onderhevig aan het mis begrijpen van elkaars uitspraken.  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #182 Gepost op: 8-03-2003, 00:22:17 »
Helaas hou ik dat ook niet echt van al mijn mede-forummers bij, dus mag ik me nu ook een dommerik noemen :-\
Absoluut niet. Ik zou nooit geweten hebben wat Calimero's lijstje was mocht het niet eerder in dit topic zijn vermeld.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #183 Gepost op: 8-03-2003, 20:06:10 »
Ik begin hier echt een beetje het idee te krijgen, dat elke van de 4 kandidaten hier 1 iemand heeft, die er echt voor pleit:

Inge: Gotcha
Marc: CALIMERO
Sandra: Chriz
Stijn: Lowprofile


en tsja...een van ons 4-en gaat op zijn bek zondag en ik heb zo'n idee dat diegene een eierdopje op zijn kop heeft!  ::)

Tsja, nu blijkt zelfs Gotcha geen vertrouwen meer te hebben in Inge...ach, ze is het toch niet. De grote vraag blijft: Wie heeft er gelijk?








Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #184 Gepost op: 8-03-2003, 20:56:35 »
U bent allemaal officieel uitgenodigd op de molfandag in Danscafé 't Dul Konijn te Bissegem op 23 maart 2003.
De wie-wat-waar-waaromaflevering van het derde molseizoen is er dan op groot scherm te bekijken, er is een korte mollenquiz en de grote afsluiting van onze Orakelwedstrijd zal er plaatsvinden, onder toezicht van U allen en wie weet wie nog...

De Promoliaten wensen U nog veel plezier met Uw zoektocht naar de Mol en hopen U allen te mogen begroeten op de Grote Mollenmeeting van 23 maart 2003







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.