Auteur Topic: Mol, winnaar, verliezer, afvaller?  (gelezen 35242 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 30-01-2003, 17:42:01 »
het onklaar maken  :ovan die vrijstelling vind ik echt een mollenstreek . Wie waren dat ook weer inge, marc shadia. Marc kwam als beste uit de testen op fysiek en psychisch vlak , maar de testen van de mol kunnen natuurlijk gemanipuleerd zijn , dus ik ga voorlopig voor marc als mol :o. Inge is zeer slim en brengt de verdenkmakingen op haar en gaat het spel winnen  ;) dan de verliezer maar eigenlijk dus iemand die het spel zeer goed speelt of gewoon geluk heeft : Walter. Corry valt af denk ik :'(







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #21 Gepost op: 30-01-2003, 20:06:58 »
De mol = Inge
Winnaar= Sandra (ook behoorlijk verdacht , dus die hou ik dan maar als winnaar....)
Verliezer= Stijn (ofzo)

denk ik.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #22 Gepost op: 30-01-2003, 20:34:24 »
Mol: Shadia
Winnaar: Bruno
Verliezer: Marc

Aldus mijn pool gegevens :D







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #23 Gepost op: 31-01-2003, 13:24:54 »
Mol: Shadia
Winnaar: Inge
Verliezer: Bruno








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #24 Gepost op: 31-01-2003, 13:27:45 »
Euhm...even kijken....wat had ik ook alweer ingevuld (hoezo goed doordacht...)
Oja!
Mol = Sandra
Winnaar = Stijn
Verliezend finalist = Marc
Eerste afvaller = Walter

De wens is in deze behoorlijk de vader van de gedachte.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #25 Gepost op: 31-01-2003, 17:39:45 »
Ik ga voor de Mol Bruno. Waarom? Hij is net als de twee laatste Nederlandse Mollen erg onopvallend. Hij was boven bij de Bomopdracht en had waarschijnlijk daar een groot aandeel in het fout maken van de opdracht. Bij deze opdracht was volgens mij ook de Mol zeer actief met een koker (zie mijn reactie bij Topic: Aflevering 2). Bruno zag in de allereerste opdracht dat Sandra hem zocht, maar toch bleef hij heel sneaky haar niet aan te kijken. Daarbij is het ook een kwestie van Mollen wegstrepen. Ik geloof niet dat erg een gekwetste Mol wordt gebruikt en Corrys blessure lijkt mij niet geacteerd. Wat kan een Mol uithalen in een rolstoel? Daarbij valt ook Walter af. Hij was zo echt teleurgesteld toen hij de vrijstelling niet kreeg. Inge heb ik nog niet kunnen betrappen op echte Molstreken. Daarbij lijkt het me niet logisch dat een Mol zichzelf zou snel verdacht maakt door als enige de koker te vergeten. Marc is wel lichtverdraaid. De Superkandidaat van de Mol zou natuurlijk daardoor automatisch ook de SuperMol vormen. Voor de Mol waren de drie aspecten: fysiek, intelligentie en sociaal karakter ook erg belangrijk. Maar Marc staat erg centraal in de groep en valt teveel op. Stijn verdacht ik in het begin van de eerste aflevering, maar hij zocht ervoor dat de meeste opdrachten slagen en vooral de opdracht met de klavier was bepalend. Shadia lijkt me geen goede Mol, maar daarom is ze juist wel een goede Mol. Maar omdat SuperMolzoeker Vlaming haar verdenkt is ze toch ook zeker de moeite waard om in de gaten te houden. Toch is ze in mijn ogen (nog) niet verdacht en dan hebben we nog Sandra, mijn tweede verdachte. In de eerste opdracht kon echt heel veel geld worden verdiend als alles goed ging, het lijkt me voor een Mol belangrijk om een belangrijk aandeel te hebben bij zo'n opdracht. Bij de tweede opdracht maakte ze zich weer verdacht. Ze schoot de kleiduiven wel raak, maar hierdoor werden de Slapers wel wakker, waren de Slapers net weer gaan slapen kwam Corry ze opnieuw storen. Waarom beslisten Sandra en Marc niet met wachten op Corry, om de Slapers niet 2x te storen. In aflevering 2 was Sandra echter weer goed bezig met haar opdracht met Walter en was ze niet bij de Bomopdracht, waar in mijn ogen de Mol zeer actief was. Wel slim om als Mol gewoon je eigen koker af te geven. Nu denkt iedereen dat de Mol Sandra's koker heeft gestolen, maar waarom zou Sandra het zelf niet geweest zijn? Daarbij viel mij in de eerste aflevering op dat er wel heel duidelijk in een shot een duif door het beeld vloog. Ik wist niet of dit iets had te betekenen en vergat het eigenlijk, tot ik op de website een vage uitspraak van Sandra zag staan. Iets van dat ze graag een vogel wou zijn, want die zijn zo vrij! In het stukje in aflevering 2 waarin de kandidaten worden voorgesteld zien we Sandra weer met een opvliegende duif. Een beetje vage theorie, maar ik hoop hier nog meer duidelijkheid in te krijgen in komende afleveringen. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Sandra echt de Mol is. Ze is een beetje zoals Ellen in de Nederlandse Mol III. Ze lijkt heel verdacht, maar te verdacht en ik dacht dat ze Nicoles verdachte was.

Goed, dan nu nog even de winnaar en de verliezer en de volgende afvaller:

Winnaar: Stijn (diplomatisch)
Verliezer: Marc (zoekt veel contact met iedereen en leert zo alle kandidaten kennne)
Volgende afvaller: Corry, als je in een rolstoel moet zitten kun je niet aanwezig zijn bij alle actie-opdrachten en daarom krijg je te weinig informatie binnen.








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #26 Gepost op: 31-01-2003, 20:54:32 »
Mol: Sandra
Winnaar: Shadia
Verliezer: Stijn

Eerstvolgende afvaller: Corry, kan er ook nix aan doen, zij moest zo nodig der enkel verstuiken :P







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #27 Gepost op: 31-01-2003, 22:59:36 »
Ow ehm mol = stijn/shadia
       winnaar = Inge
       afvaller = walter/corry
       








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #28 Gepost op: 31-01-2003, 23:50:58 »
mol: marc
winaar: inge
verliezend finalist: sandra
afvaller: bruno








Lowprofile

  • Gast
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #29 Gepost op: 1-02-2003, 12:44:10 »
Mol:       Inge
Winnaar:   Sandra
Verliezer: Marc
Afvaller:  Nicole.

Inge = mol. Profiel van Inge op de website van De Mol sluit niets uit, ze zat in het eerste spel, ze lijkt me een mensenkenner.
Winnaar: Sandra. Dit gaat er voor lijkt mij. Ze kijkt de kat uit de boom maar ze kijkt goed.
Verliezer: Marc. Die gaat er ook voor, maar ik vind Sandra sympathieker dus daarom verliest Marc ...
Afvaller: Nicole. Tja waarom Nicole.


Ik blijf bij mijn lijstje van vorige week.
Nieuwe afvaller: Corry of Shadia.








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #30 Gepost op: 2-02-2003, 21:26:06 »
dju, zou beter aan die pool meegedaan hebben, want had de afvaller juist!  :D maar snap het systeem niet zo.   :-[








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #31 Gepost op: 2-02-2003, 21:35:30 »
Mol: Shadia
Winnaar: Inge
Verliezer: Walter
Uitvaller: Corry








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #32 Gepost op: 2-02-2003, 21:37:44 »
Mol: Shadia
Winnaar: Corry
Verliezer: Stijn
Volgende afvaller: Walter








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #33 Gepost op: 2-02-2003, 21:50:50 »
Mol: Shadia
Winnaar: Marc
Verliezer: Corry
Volgende afvaller: Walter







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #34 Gepost op: 3-02-2003, 09:15:34 »
Mol: Sandra
Winnaar: Shadia
Verliezend finalist: Inge
Volgende afvaller: Walter







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #35 Gepost op: 3-02-2003, 11:12:35 »
Mol: Inge
Winnaar: Marc
Verliezer: Shadia







je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #36 Gepost op: 3-02-2003, 11:15:23 »
En natuurlijk volgende afvaller nog, zojuist vergeten :-\ is mijn inziens walter.
Overigens waarom laat de officiele belgische site geen hints zien zoals nederlandse site?? Of kan de belgische mol zich hier niet melden?? wellicht is dit al ergens vermeld, maar kon het ff niet vinden...







je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #37 Gepost op: 3-02-2003, 11:25:32 »
Mol:                     Shadia B.
Winnaar:                 Inge
Verliezer:               Walter
Volgende afvaller:       Marc
Sympathiekste kandidaat: Corry








“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #38 Gepost op: 3-02-2003, 14:22:03 »
mol: shadia
winnaar: marc
verliezend finalist: corry
volgende afvaller: walter

ik denk dat stijn de finale niet gaat halen omdat hij te weinig informatie heeft. als hij de finale wel haalt heeft hij mi maar een heel kleine kans om te winnen omdat hij twee dagen gemist heeft, dus ook een hoop informatie over de mol.
mijn mol en volgende afvaller zijn gebaseerd op mijn eigen ideeen die ik heb over de mensen, de winnaar en verliezend finalist op de theorie van vlaming.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol, winnaar, verliezer, afvaller?
« Reactie #39 Gepost op: 3-02-2003, 15:48:37 »
Even voor de duidelijkheid, ondertussen is aflevering 3 gisteren op TV geweest.

Op dit moment ziet m'n lijstje er zo uit:

Mol:Shadia
Winnaar: Inge
Verliezer: Stijn
Volgende afvaller: Walter

Inge was de vorige weken mijn mol, maar ze wordt verdacht veel verdacht in beeld gebracht. Omdat ze de anderen misleidt komt ze in de finale, waar ze wint.

Is jullie lijstje al veranderd in de loop van de aflevering (afgezien van volgende afvaller, die natuurlijk altijd veranderd)