Auteur Topic: Bewegende kandidaten op www.demol3.be en vreemde wallpaper  (gelezen 16028 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Bewegende kandidaten op www.demol3.be en vreemde wallpaper
« Gepost op: 20-01-2003, 18:27:24 »
Ik zag dat op www.wieisdemol.be iemand iets raars ontdekt had op de officiele site van de Mol (www.demol3.be); in de banner bovenaan bewegen 2 kandidaten: de meest rechtse van de tien en de zevende van rechts. Waarschijnlijk Stijn en Bruno.

Ik vind het knap gevonden, maar wat er mee bedoeld kan worden weet ik niet. Misschien dat iemand hier er wat uit kan halen?

Heinz  ;D

voor de vreemde wallpaper moet je op pagina 2 en verder kijken  :)







« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:10:37 door Heinz »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2003, 18:32:29 »
Ik zie het. Ik zie hier geen aanwijzing in, maar ik neem aan dat het gewoon artistiek is. Ik denk sowieso niet dat ze hints op internet gaan zetten :).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2003, 18:43:06 »
Ik denk sowieso niet dat ze hints op internet gaan zetten :).

is zo. als woestijnvis iets op internet zet, dan zal het zijn om ons op een verkeerd spoor te zetten (deden ze al tijdens mol1)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2003, 18:45:46 »
Ja dat is wel waar... Dat handje bij Prince (derde serie Nederland) bleek ook niets te zijn, weten jullie nog?  :D







« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:10:52 door Heinz »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2003, 20:58:38 »
Hoewel op de showbizzsite wel te lezen stond dat ze deze keer meer aandacht aan het internet gaan besteden omdat daar zo intens gezocht wordt. Ze hadden het toen meer over die sneak preview die we zaterdagnacht konden zien. Ik weet niet of ze hints gaan geven.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2003, 02:36:03 »
in de banner bovenaan bewegen 2 kandidaten: de meest rechtse van de tien en de zevende van rechts. Waarschijnlijk Stijn en Bruno.

Ik vind het knap gevonden, maar wat er mee bedoeld kan worden weet ik niet. Misschien dat iemand hier er wat uit kan halen?

Heinz  ;D

S.B., dit zou wel eens kunnen staan voor Shadia Bellafkih? ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2003, 13:03:30 »
Inderdaad  :o

We zijn eruit! Shadia is de Mol!  :P
« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:11:23 door Heinz »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #7 Gepost op: 24-01-2003, 13:20:38 »
Inderdaad  :o

We zijn eruit! Shadia is de Mol!  :P

Neeh... dat kan niet.. want Stijn is al de mol.. :)








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #8 Gepost op: 25-01-2003, 16:32:09 »
Ik vraag me af of het decoratief is. Als dat zo is, is het in ieder geval grappig, als het een hint is...

Wat in ieder geval zeer opvalt is dat Bruno (die linker toch) helemaal draait, en dat van Stijn (toch?) alleen het hoofd draait. En de poppetjes zijn zwart... MOL beweegt zich gemakkelijk in het donker...(Bruno) de winnaar heeft het in de gaten...(Stijn)?







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #9 Gepost op: 25-01-2003, 18:29:32 »
Als het een hint is dan vind ik Vlamings opvatting het beste. Er bewegen twee figuren, en ze kunnen niet allebei de Mol zijn. Zou ook wel te gemakkelijk zijn als ze alleen de Mol zouden laten bewegen hè. Dus; de hint zit dieper: zo een als Vlaming bedacht heeft bijvoorbeeld...
« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:11:39 door Heinz »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2003, 23:54:36 »
Het is veranderd! Nu draait Corry zich om en geeft MArc haar een kus op de schouders.








Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #11 Gepost op: 27-01-2003, 02:13:30 »
En als je de site opstart zie je een naast de tien kandi's een persoon van ondeaf komen rennen en achter het TV1 logo verdwijnen. Vervolgens rent hij/zij tussen de twee gebouwen door. Geen idee wat dit betekend. Iemand anders??

En de lampen in het grote gebouw gaan steeds aan en uit!!?! Ik heb opnieuw geen flauw idee.

Help mij!!








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #12 Gepost op: 27-01-2003, 14:21:10 »
Dit viel mij ook al op en ik heb goed gekeken wie het zijn. Het zijn: Corry en Marc. Corry beweegt haar hoofd van links naar rechts en Marc knikt af en toe haar kant uit. Het kan zijn dat Marc de winnaar is en dat Corry de Mol is. Daarom wenkt zij haar hoofd af van Marc en knikt hij onder het mom van: 'zij is de mol... en ik had het goed!!'. Tenminste: dat is mijn theorie...

Kijk maar goed, dan zie je dat het Corry en Marc zijn (d.m.v. alle kandi's aan te klikken, dan zie je eerst hun 'zwarte' verschijning en daarna pas hun echte foto...)







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2003, 14:33:31 »
Ik zie hier eigenlijk niet echt 'n aanwijzing in, omdat 't vorige week Stijn en Bruno waren die bewogen. Maar misschien zijn er iedere week twee andere kandi's die bewegen en komen ze dus allemaal aan de beurt behalve de mol?  ???

Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in. Ik denk dat de makers van de site 't gewoon grappig vonden om iets met die silhouetten te doen. De makers van de site hoeven trouwens ook helemaal niet te weten wie de mol is. Ik denk dat 't groepje dat weet wie de mol is zo klein mogelijk wordt gehouden en dat de makers van de site dan de eerste zijn die afvallen om 't te weten te komen...  :-\








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #14 Gepost op: 27-01-2003, 17:11:28 »
Hoe staan ze eigenlijk...van links naar rechts?







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #15 Gepost op: 27-01-2003, 17:16:04 »
Grappig dat het nu weer anders is!  ;D







« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:12:01 door Heinz »

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #16 Gepost op: 27-01-2003, 17:17:24 »
Hoe staan ze eigenlijk...van links naar rechts?

Volgens mij is dit de volgorde:

1 Christophe
2 Sandra
3 Inge
4 Stijn --> hoofd draait om na afl. 1
5 Shadia
6 Walter
7 Nicole
8 Corry --> hoofd draait om na afl. 2
9 Marc --> schuift op na afl. 2
10 Bruno --> silhouet draait om na afl. 1









Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #17 Gepost op: 27-01-2003, 17:23:05 »
Ik zie hier eigenlijk niet echt 'n aanwijzing in, omdat 't vorige week Stijn en Bruno waren die bewogen. Maar misschien zijn er iedere week twee andere kandi's die bewegen en komen ze dus allemaal aan de beurt behalve de mol?  ???


Ik zie er ook geen aanwijzing in eigenlijk. En als het zo zou zijn dat de Mol alleen niet beweegt, dan weten we toch pas na een heleboel, misschien wel de laatste aflevering wie de Mol is. En dan hebben we er toch niks aan....  ;D







« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:12:19 door Heinz »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #18 Gepost op: 27-01-2003, 21:38:53 »
mij lijkt het dat marc corry eenkus geeft op de schouder ofzo en het ene logische dat ik kan bedenken is de kus des doods ofzo  ::) maar voor de rest heb ik ook zoiets van: weten de makers van de site wie de mol is?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #19 Gepost op: 27-01-2003, 22:15:21 »
IDD dat zei ik hierboven ookal van die kus.
Ik geloof niet echt in hints op die site denk ik. Maar als je er toch iets in wil zoeken kan het ook zijn dat Marc als Mol Corry feliciteert met een kus.
Of dat ze haar een kusje geeft om de pijn van haar voet te verzachten. :)