Auteur Topic: Bewegende kandidaten op www.demol3.be en vreemde wallpaper  (gelezen 16030 keer)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #20 Gepost op: 28-01-2003, 18:28:17 »
Ik geloof op zich wel in hints op internet ofzo, maar dan  moeten ze er wel bij zeggen dat het een interactieve serie is. Of dat je ook internet moet volgen (ongeveer zoals bij Planet Race). Als ze het er niet specifiek bij zeggen zou ik het oneerlijk vinden voor de mensen die alleen naar het programma op tv kijken.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #21 Gepost op: 28-01-2003, 19:17:52 »
Maar, zoals ik reeds ergens gezegd heb, ze gingen volgens de showbizz site meer aandacht schenken aan het internet gebeuren. Maar dat werd dan wel samen vermeld met die sneak preview die je online kon zien.
Misschien hebben ze het dus meer op dat en op die filmpjes die je deze keer kan zien enzo.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #22 Gepost op: 31-01-2003, 17:14:40 »
Nog iets, als je de site start, zie je rechts bovenin een soort ruďne. Over het padje komt een mannetje aanrennen, die gaat even naar binnen en loopt weer weg. Even later gaat het licht in enkele kamers aan"? What does this mean?








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #23 Gepost op: 31-01-2003, 17:17:40 »
Nog iets, als je de site start, zie je rechts bovenin een soort ruďne. Over het padje komt een mannetje aanrennen, die gaat even naar binnen en loopt weer weg. Even later gaat het licht in enkele kamers aan"? What does this mean?

Nu je het zegt! Grappig mannetje (of vrouwtje) is dat! Als het nou op krukken zou lopen zouden we weten dat het Corry voor moest stellen  ;)







« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:12:44 door Heinz »

Lowprofile

  • Gast
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #24 Gepost op: 1-02-2003, 12:29:36 »
Die ruďne rechts boven is volgens mij de fabriek waar het bomspel gespeeld is. Op foto's van het begin van die opdracht kan je hetzelfde gebouw zien.
Ik veronderstel dat ze iedere week die hoofding zullen aanpassen en volgende week zullen we dan een beeld zien uit de derde aflevering.








Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #25 Gepost op: 3-02-2003, 11:32:56 »
Zoals je nu kunt zien zien we de palenopdracht bovenin. Dus dit siteonderdeel veranderd elke week met een animatie van een bepaald onderdeel...wel leuk bedacht en gemaakt! Hebben we trouwens allemaal de wallpaper al verdiend bij de extra's? Misschien zit er wel een aanwijzing in..hij ziet er iig wel raar uit...lijken wel scheuren en/of krassen op te zitten..








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #26 Gepost op: 3-02-2003, 12:14:20 »
Zoals je nu kunt zien zien we de palenopdracht bovenin. Dus dit siteonderdeel veranderd elke week met een animatie van een bepaald onderdeel...wel leuk bedacht en gemaakt! Hebben we trouwens allemaal de wallpaper al verdiend bij de extra's? Misschien zit er wel een aanwijzing in..hij ziet er iig wel raar uit...lijken wel scheuren en/of krassen op te zitten..

Dat vond ik nou ook al! Het is maar een saaie wallpaper en dan zitten er nog krassen op ook! Hier moet gewoon een hint in zitten....








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #27 Gepost op: 3-02-2003, 13:35:52 »
Ik zag het dus ook, maar voordat ik dit topic gelezen had.. ik dacht steeds van beweegt daar nou wat  ??? :o of ben ik paranoide gestoord gek geworden...eh nee, er beweegt dus idd wat ;)







No Milk today???

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #28 Gepost op: 3-02-2003, 13:53:58 »
! Het is maar een saaie wallpaper en dan zitten er nog krassen op ook!

Ik zie met de zon op m'n bolletje alleen maar de krassen op mijn beeldscherm. Vanavond in het donker zal ik hem nog eens aan een grondig onderzoek onderwerpen!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #29 Gepost op: 4-02-2003, 17:06:20 »
Ik zie met de zon op m'n bolletje alleen maar de krassen op mijn beeldscherm. Vanavond in het donker zal ik hem nog eens aan een grondig onderzoek onderwerpen!

Ja ik zag er dan wel een gezichtje in...









Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #30 Gepost op: 4-02-2003, 17:17:22 »
Het ziet eruit als een duivelse teletubbie!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2003, 17:30:05 »
Ja dat gezicht zag ik ook (nou ja, mijn man eigenlijk). ;D
Daar net onder zie ik ook nog een berenkop, of zou het een mol zijn?
Of zie ik spoken?









A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2003, 17:44:52 »
Ik vind het op het masker van de film Valentine lijken.

Ik zie op de linkse kant van de wallpaper ook een duivelsachtig gezicht. (niet te zien op deze foto die ik gepost heb)









Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2003, 17:49:01 »
Ik zie ook een hoop gezichten in die wallpaper! Maar als je naar de wolken kijkt kan je daar ook een boel gezichten in zien... (echte wolken bedoel ik)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2003, 17:50:54 »
Ik zie ook een hoop gezichten in die wallpaper! Maar als je naar de wolken kijkt kan je daar ook een boel gezichten in zien... (echte wolken bedoel ik)

Bij Jokivin is het andersom, die ziet in haar kind een wolk!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be
« Reactie #35 Gepost op: 4-02-2003, 17:59:18 »
Ik zie ook enge wezens in de wallpaper, kijk maar: (ik heb het plaatje een beetje lichter gemaakt en het contrast wat veranderd.  ;D )

« Laatst bewerkt op: 30-12-2008, 16:18:01 door Heinz »

Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
verborgen boodschap op wallpaper van WV
« Reactie #36 Gepost op: 5-02-2003, 01:22:02 »
op www.demol3.be krijg je na het beantwoorden van 10 juiste vragen een schitterende prachtige (?) wallpaper cadeau van WV(www.demol3.be/extras/extras3/wallpaper1024_768.jpg). Veel stelt die wallpaper dus niet voor, maar als je wat speelt met contrast en helderheid heb ik de indruk dat er lijnen op getrokken zijn. En ik meen zelfs de letters 'HE' en 'Y' te kunnen onderscheiden. Maar tot veel meer geraak ik niet. Ben ik hier aan het scheef kijken, of is er inderdaad iets verborgen in de foto?


Ik heb deze en de twee volgende posts uit 'n ander topic naar hier verplaatst, omdat ze over 't zelfde onderwerp gaan. - Han







« Laatst bewerkt op: 5-02-2003, 08:43:01 door Han13 »
Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:verborgen boodschap op wallpaper van WV
« Reactie #37 Gepost op: 5-02-2003, 07:37:24 »
Er schijnen iniedergeval een heleboel gezichten in te zitten, maar voor die info moet je bij Ellen zijn ;D .







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline JohnBe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -=:: JohnBe ::=-
Re:verborgen boodschap op wallpaper van WV
« Reactie #38 Gepost op: 5-02-2003, 08:15:48 »
En ik meen zelfs de letters 'HE' en 'Y' te kunnen onderscheiden. Maar tot veel meer geraak ik niet.
Ik zie ze ook, maar voor de rest kan ik er niet veel zinnigs uit halen
Geert gaat winnen

Lowprofile

  • Gast
Re:Bewegende kandidaten op www.demol3.be en vreemde wallpaper
« Reactie #39 Gepost op: 5-02-2003, 09:42:27 »
Compuart gaat zijn haar uittrekken als hij ontdekt hoeveel schijfruimte deze topic begint te nemen.
Ik heb de wallpaper in het negatief gezet. De krassen blijven krassen, maar het gezicht wordt wel duidelijker. Geen idee wie het kan zijn.
Ik denk dat het shinwastsaco is. Dat moet dan de mol zijn !