Auteur Topic: Analyse opdracht 2 afl.1 : puzzel, hindernis enz.  (gelezen 25507 keer)

Offline Fraesy

  • Forumlid
Re:Analyse opdracht 2 afl.1 : puzzel, hindernis enz.
« Reactie #80 Gepost op: 25-01-2003, 20:53:53 »
Hmmm, dit is mij toch een iets té gemakkelijke verklaring voor het ontbreken van de 9 punten. Net zo makkelijk had men kunnen zeggen dat er tenminste 27 punten behaald moesten worden, als men ervoor wilde zorgen dat er sowieso 2 opdrachten moesten slagen om het geld binnen te halen.

Hoe langer ik er oven nadenk, hoe vreemder ik het vind dat nu juist die 9 punten ontbraken....

Wanneer de 3 hoogste punten worden toegekend (10+8+7=25)aan 1 proef,en deze slaagt men nog altijd punten moet scoren op een andere proef om de 26 te halen.

Ook bij het slagen van de raadsel en tekenproef moet er nog een 3e proef gehaald worden.

Succesvolle combinaties bij het slagen van
enkel raadselproef: 0
enkel teken&raadselproef: 0
enkel teken&raadsel&hindernis
of teken&raadsel&slaap
: Alle
enkel teken&raadsel&slaap&hindernis :Alle

enkel Slaap&Hindernis : Dit is enkel onsuccesvol wanneer er in deze proeven geen 7,8 en 10 zit. (1+2+3+4+5+6=25)
Dwz wil men zoveel mogelijk succesvolle slaap&hindernis combinaties saboteren men het beste een 7,8 of 10 kan nemen.

enkel Hindernis&Raadsel  of Slaap&Raadsel

Raadsel: 10ptn   Hindernis: 16(26) Heeft men ALTIJD een 7 of 8 NODIG*
Raadsel: 8   Hindernis: 18                *(7 of 10)   
Raadsel: 7   Hindernis: 19                *(8 of 10)
Raadsel: 6   Hindernis: 20                *(Comb7,8,10)          
Raadsel: 5   Hindernis: 21                *(Comb7,8,10)
Raadsel: 4   Hindernis: 22                *(Comb7,8,10)
Raadsel: 3   Hindernis: 23                *(Comb7,8,10)
Raadsel: 2   Hindernis: 24                *(Comb7,8,10)
Raadsel: 1   Hindernis: 25            *(7,8en 10)

Corry,Walter,Nicole hebben dus de beste sabotagepunten?


Walter wordt gevonden in opdracht 1 onmols!
Corry zit in opdracht één in een boot... hmmm weinig actief
Nicole kan eig. overal en altijd actief mollen
- heeft de touwtjes in handen in opdracht 1
Voor de rest ga ik absoluut voor de "Sherry"theorie bij de slaapproef
En nog een dozijn andere redenen wijzen eig. recht naar Nicole

lol en na al dat gezoek heb ik NOG altijd geen verklaring voor "The Missing 9" ;D









Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Analyse opdracht 2 afl.1 : puzzel, hindernis enz.
« Reactie #81 Gepost op: 25-01-2003, 21:25:00 »
Zeg trouwens, ik ben niet iemand die moeilijk slaapt, maar ik zou niet kunnen slapen in de setting, zoals bij die slaapproef, met al die draadjes. Ik vind het ook vreemd als er dergelijke slaapproeven met zgn. 'slapelozen' worden genomen in klinieken e.d. op die manier. Dus vind ik het niet zo heel vreemd dat Nicole en Walter zo weinig slapen en dan zo midden op de dag en met dat schieten naast je kamer!! En ik denk dat de schutters wel degelijk wisten, dat zij vlak naast de slapers moesten schieten. Maar die opdracht moest ook gehaald worden!!!







« Laatst bewerkt op: 25-01-2003, 21:26:55 door Rocky »
Thank U