Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 31228 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 2
« Gepost op: 26-01-2003, 19:43:26 »
In dit topic kan alles gepost worden dat met de tweede aflevering, die zo dadelijk gaat beginnen, te maken heeft.  :)








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2003, 21:14:12 »
Toffe afl, niet zoveel gemold als je het mij vraagt. Alhoewel ik het wel raar vond dat Sandra ineens ook kwam aanrennen. Sandra is dan ook nog steeds mijn Mol.
Mijn afvaller de volgende keer wordt niet meer Stijn, want die is te "slim".








Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2003, 21:23:59 »
Ja echt n leuke aflevering!  :)
Ik was van plan n heleboel te posten, maar ik weet t allemaal niet meer!
Corry bleef nog heel lang video's kijken, samen met Marc, dacht ik. Zou een mol dat wel doen? Ik zou lekker vroeg naar bed gaan gezien de opdrachten die m de volgende dag te wachten stonden  :-\ Maar aan de andere kant kun je de verdeking natuurlijk ook wel van je af schuiven..








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 26-01-2003, 21:40:07 »
Iemand een mening over het feit dat de blessure van Corry weleens nep zou kunnen zijn?







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 26-01-2003, 21:41:36 »
nee kenner denk niet dat dat nep was, ze zat haast te huilen daar. volgens mij is het wel echt.







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 26-01-2003, 21:43:12 »
Nee, is uitgesloten. In een interview heeft Michiel gezegd dat als De Mol een blessure zou oplopen, dat ze dan het spel zouden afgelasten.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 26-01-2003, 21:45:50 »
Nee, is uitgesloten. In een interview heeft Michiel gezegd dat als De Mol een blessure zou oplopen, dat ze dan het spel zouden afgelasten.

In dit geval zou de mol geen blessure oplopen, maar een blessure faken, das geheel iets anders...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 26-01-2003, 21:49:28 »
Iemand een mening over het feit dat de blessure van Corry weleens nep zou kunnen zijn?

Ja, lijkt me niet gefaked.. zag je dr gezicht!!








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 26-01-2003, 21:51:34 »
Lijkt me ook erg onmogelijk..zo goed kan niemand acteren  :-\







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 26-01-2003, 21:53:26 »
lijkt me echt niet, want voor volgende week zie je haar dan in een rolstoel, dan wordt het moeilijk als mol...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2003, 21:56:06 »
lijkt me echt niet, want voor volgende week zie je haar dan in een rolstoel, dan wordt het moeilijk als mol...

Volgende week is opdracht op tijd, die waarschijnlijk doordat corry in een rolstoel zit gaat mislukken...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Silver_Wing

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 26-01-2003, 22:07:20 »
ik had het idee dat bruno met zijn vingers in gebarentaal L O M aan het spellen was tijdens de excecutie..wel op een heel spastische manier, daarom kan het ook wel aan mij liggen    en was Marc's zin bij zijn "praatstukje" bij de executie afgekapt of leek dat maar zo?








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 26-01-2003, 22:08:07 »
Ik vond 'm heel leuk die aflevering, dat ze Marc uit dat zwembad pikte, dat 3 mensen helemaal rood werden en de laatste opdracht vond ik erg origineel. Jammer dat Nicole weg moest, die was bij mij met stip gezakt naar de laatste plaats als mogelijke molverdachte, als mol blijf je natuurlijk nooit achter aan het touw hangen.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 26-01-2003, 22:20:36 »
Ben het helemaal met Silver_Wing eens wat het LOM betreft.. rare handbewegingen ( goed gezien , hoe kom je erop !), en inderdaad de 3 letters. Ik ben om, mijn Mol staat vast. ( Zal je zien dat ie er de volgende keer uitvliegt..)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 26-01-2003, 22:32:18 »
Ben het ook eens, maar wijk desondanks niet af van mijn mol :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 26-01-2003, 22:39:11 »
Ben het ook eens, maar wijk desondanks niet af van mijn mol :)

En dat is, als ik vragen magg?

(of ga ik nu teveel off-topic  :-X)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 26-01-2003, 22:43:22 »
Dat mag je wel, dat is Inge ( en nu weer ontopic :P )







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 26-01-2003, 22:46:42 »
Ik vond dat het gesprekje tussen Corry en Marc (?) ging leiden tot een samenzwering. (toen ze de dossiers van de kandi's aan het inkijken waren)
Corry:"Morgen weer eliminatie."
Alsof het een inleidend gesprek was om samen te spannen. Samen lekker verdacht doen en mensen misleiden zodat ze op hen stemmen en afvallen en de info over De Mol die ze vinden met elkaar delen.

Het is al eens eerder gebeurd en goed gegaan. Maar weet niet of het waar is, het leek er wel op.








Lowprofile

  • Gast
Re:Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 26-01-2003, 22:50:19 »
Vergeten we niet de vroege intro van het programma: iedereen wordt uit bed gehaald om de koker te tonen.
Mol had er al een gestolen van Sandra. Theorietje: Had Sandra die misschien te vondeling gelegd ? Valstrik voor de mol?
En die van Inge is helemaal verdwenen ...








Lowprofile

  • Gast
Re:Aflevering 2
« Reactie #19 Gepost op: 26-01-2003, 22:54:20 »
Dit wordt misschien een nieuwe topic. Beslissing voor meer ervarener forumenaars ...
De helikopteropdracht.
De mol wist natuurlijk dat de vrijstelling of de afkoop ervan uiteindelijk door de "afgeschoten" groep beslist zou worden. Waar zat hij beter ? In de groep waar de vrijstelling aangeduid zou worden of in de groep waar over het afkopen ervan besloten zou worden ?
Ik zou het wel weten.