Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 31223 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 2
« Reactie #40 Gepost op: 28-01-2003, 10:08:00 »
Misschien wou hij nadien gaan zwemmen, of was ie zich net aan het klaarmaken te gaan zwemmen.
En Marc kan inderdaad best zo sportief zijn dat hij gaat zwemmen. Hij stond toch 2e bij de rangschikking van beste fysieke kandidaat. (en was ook de superkandidaat)

Verder kan ik goed indenken dat De Mol zich idd laat afschieten in die paintballopdracht, maar niet dat de aanvallers weten wie het is. De Mol kan zich gewoon ergens kwetsbaar opstellen zodat ie zeker geraakt wordt.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 2
« Reactie #41 Gepost op: 28-01-2003, 10:23:08 »
Ik heb inderdaad ook even gedacht dat Corry's blessure gefaked kon zijn, maar bij nader inzien denk ik het toch niet. Zou een mooie mollenstreek zijn om tijdelijk te doen of je licht gehandicapt bent, maar dan toch niet in aflevering 2 denk ik. Ik bedoel: Als het gefaked is zou ze dat nu dan wel heel lang vol moeten houden, want dit is denk ik niet in een paar dagen over. En belangrijker: Als ze de mol is, heeft ze hierdoor bij deze opdracht niet kunnen mollen omdat ze niet bij de beslissing over het afkopen van de vrijstelling was!

Ook nog eens nagedacht en inderdaad, een lcihte blessure zou een goede molactie zijn ,maar in de brandnetels liggen en 20 dagen met je been in het gips ( vond het al wat veel tape, dus zal wel gips zijn inderdaad )doe je toch ook niet voor de lol..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #42 Gepost op: 28-01-2003, 11:20:12 »
Walter en Marc waren degene die het geweer bij zich hadden. Marc heeft zelfs een van je jagers weten uit te schakelen als ik me niet vergis.







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aflevering 2
« Reactie #43 Gepost op: 28-01-2003, 11:35:32 »
Hoogstwaarschijnlijk weten de (vlaamse) "jagers" niet wie de mol is. In het dagboek van Angela schreef zij vorig jaar ook dat er maar 3 of vier mensen waren van de crew die wisten wie De MOL was. Ze dachten allemaal dat het jantien was ;D. Maargoed, als ze zelfs de cameramensen niet in vertrouwen nemen, dan vertrouwen ze die jagers al helemaal niet.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 2
« Reactie #44 Gepost op: 28-01-2003, 12:34:30 »
Bij de 'bomontmantel' opdracht ontgaat de kandidaten iets wat hun moeite en tijd had kunnen besparen, namelijk, een ladder:



Stijn kwam als eerste boven... iemand moet deze ladder zeker gezien hebben want hij komt een paar keer duidelijk in beeld.

Met dank aan Blom ;)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Aflevering 2
« Reactie #45 Gepost op: 28-01-2003, 12:42:51 »


Laten we ons even verplaatsen in de huid van de jagers, de "Motards".

Kleding en helmen waren identiek. De namen op de helmen lezen vanop een crossmotor of quad lijkt me niet haalbaar bij de getoonde snelheden.



De namen op de helmen waren er niet op gekleefd, ze werden achteraf gemonteerd








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #46 Gepost op: 28-01-2003, 12:42:53 »
Bedankt voor de foto WC Eend en Blom!  :)

Idd erg frappant dat de kandi's de ladder niet opgemerkt hebben. Met die ladder hadden natuurlijk iedereen veel sneller naar boven kunnen leiden. De ladder is misschien iets te kort, maar dan hadden ze nog wat spullen op elkaar kunnen stapelen zoals Bruno en Nicole later hebben gedaan.

Ik zie bij nader inzien toch niet echt 'n kandi in die tekening. Wat me wel opvalt zijn die dikke lippen. Later horen we Corry (bij 't bekijken van de filmpjes van de testen) namelijk zeggen dat ze totaal niet tevreden is met haar lippen en graag 'n dikkere bovenlip had gehad.  :-\








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Aflevering 2
« Reactie #47 Gepost op: 28-01-2003, 12:50:49 »
Bij de 'bomontmantel' opdracht ontgaat de kandidaten iets wat hun moeite en tijd had kunnen besparen, namelijk, een ladder:



Stijn kwam als eerste boven... iemand moet deze ladder zeker gezien hebben want hij komt een paar keer duidelijk in beeld.

Met dank aan Blom ;)

Schitterende foto, ik had die ladder eigenlijk ook niet opgemerkt. Maar ik meen gezien te hebben dat Inge het voortouw nam om het pand te verkennen, Stijn volgde haar gedwee...








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Aflevering 2
« Reactie #48 Gepost op: 28-01-2003, 12:53:04 »
Klopt, maar die ladder stond boven Perlut, en Stijn was de eerste die de touwen beklom en dus boven was...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 2
« Reactie #49 Gepost op: 28-01-2003, 13:05:17 »
Oh mijn god, ik had die ladder ook helemaal niet gezien, super gevonden!








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #50 Gepost op: 28-01-2003, 13:17:44 »
Klopt, maar die ladder stond boven Perlut, en Stijn was de eerste die de touwen beklom en dus boven was...
Ja maar het was Inge die als eerste over het muurtje stapte...
De anderen die eerder boven waren hebben de anderen geholpen dus is het zeer wel mogelijk dat zij de ladder neit gezien hebben.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #51 Gepost op: 28-01-2003, 13:46:51 »
De anderen die eerder boven waren hebben de anderen geholpen dus is het zeer wel mogelijk dat zij de ladder neit gezien hebben.

Daarom was 't 'n stuk slimmer van ze geweest om eerst effe de ruimte daarboven te verkennen of er nog iets lag wat ze konden gebruiken om de rest naar boven te helpen.  ::)








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Aflevering 2
« Reactie #52 Gepost op: 28-01-2003, 15:13:47 »
Oh mijn god, ik had die ladder ook helemaal niet gezien, super gevonden!

TSK ga je schamen! Ik zie em wel en jij niet??
Valt me tegen Robs  :P







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Re:Aflevering 2
« Reactie #53 Gepost op: 28-01-2003, 15:16:50 »
1, in de muurschilderij zie ik shadia denk ik ???

2, als er word uitgelegd wat er in de opdracht met de topkandidaat moet gebeuren passeerd er juist op het moment dat stijns gezicht verschijnt een blad papier met het opschrift :

super
spektakel
      show
 :-\

ik ben er nog niet uit wat dit betekent maar het is zeker een tip
we hebben wel drie kandidaten waar hun naam van met de letter S begint er moet mischien in die richting worden gezocht ???

3, de opdracht met de bom moest mislukken , anders was het jammer van hun bom ! dus zat de mol in deze groep ;D

4, bij de executie komt er: de mol....    rookt (eigenlijk is de zin "rookt de mol? " maar ze zoomen net na rookt uit ) ;)      








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Aflevering 2
« Reactie #54 Gepost op: 28-01-2003, 16:28:41 »
waarom heet je dan Stijnisdemol, als je Shadia verdenkt?







Koekoek!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 2
« Reactie #55 Gepost op: 28-01-2003, 16:38:42 »
Ik dacht net ineens weer aan die muurschildering in 't pand waar de bomontmanteling plaats vond. Op 'n gegeven moment is er 'n hele grote muurschildering van 'n gezicht te zien. Ik vond 'm wel iets weg hebben van Stijn (zonder haar), maar ik heb 't eigenlijk te vluchtig gezien om echt goed te kunnen bekijken of de schildering lijkt op een van de kandi's. Als er iemand niets te doen heeft en de juiste apperatuur te beschikking heeft, kan hij/zij misschien hier 'n mooi screenshotje van maken?  ???

En dan nog iets, ik vond net m'n gekrabbelde aantekeningen van gisteren en zie daar op staan dat Inge bij 't sterrenbeeld van de mol 'ram' aanklikt bij de test. Ik heb de officiele site er op nagekeken en volgens de profielen van de kandi's is helemaal niemand ram. (ik had eigenlijk gehoopt te ontdekken dat ze zelf ram was, maar helaas...) Zal Inge dan zo slecht op de hoogte zijn van de sterrenbeelden c.q. geboortedatums van de kandi's? Of is 't 'n bedenkelijke fout? Ik neig eerlijk gezegd toch naar 't laatste, want al zou ik zelf de geboortedatums van de kandi's weten dan nog zou ik bij sommige niet weten welke sterrebeeld erbij hoort.  :-\

Verder zien we Nicole, Walter en Marc niet bij de laptop zitten, maar krijgen we tijdens de test alleen beelden van de biecht bij hun drieen. Aangezien Nicole al heeft moeten vertrekken, zullen we dan in de komende twee afleveringen afscheid moeten nemen van Walter en Marc?

Bedenk wel dat ze zow kunnen monteren he, ze kunnen zow iemand anders ff ram laten aanklikken om 1 van de kandi's verdacht te laten lijken of om ons op t verkeerde spoor te zetten.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 2
« Reactie #56 Gepost op: 28-01-2003, 17:21:44 »
Over gotcha's theorie: geloof er niet in, beste molplaats was toch echt bij de afgeschoten groep.

Over die ladder: idd is inge als eerste over het muurtje geweest, maar de rest is er ook langsgekomen en zou hem dus ook gezien moeten hebben? Brengt mij op het volgende, zou iemand die ladder niet gewoon weg hebben kunnen zetten / leggen zodat de rest hem niet zag?







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #57 Gepost op: 28-01-2003, 17:31:55 »
Ik heb nog een rekensommetje gemaakt (niet mijn sterkste kant...) misschien wil iemand het even checken?

Leeftijden kandidaten op 21 maart 2003:

  • Sandra is dan 30 jaar (stier 21 apr - 20 mei)
  • Stijn is dan 22 jaar (kreeft 21 jun - 22 jul)
  • Walter is dan 51 jaar (vissen 21 feb - 20 mrt)
  • Shadia is dan 25 jaar (kreeft 21 jun - 22 jul)
  • Marc is dan 45 jaar (steenbok 22 dec - 20 jan)

(Er vanuit gaande dat Marc tijdens het spel dus 44 was en dat op de demol3.be site de leeftijden staan van vandaag de dag)
  • Nicole is dan 41 jaar (leeuw 23 jul - 22 aug)
  • Inge is dan 35 jaar  (stier 21 apr - 20 mei)
  • Corry is dan 39 jaar  (stier 21 apr - 20 mei)
  • Bruno is dan 30 jaar (maagd 23 aug - 22 sep)
  • Christophe is dan 34 jaar (maagd 23 aug - 22 sep)

Samen is dat 352.
De groep komt echter uit op 353.

Dus ergens zit een fout... maar bij wie? Het lijkt alsof de fout alleen bij de leeftijd van Walter ligt maar is dat ook zo?

Men twijfelt of Walter 50 jaar is of van 1950:

In het eerste geval zouden hij op 21 maart 51 jaar moeten zijn. En zou de groep uit moeten komen op een totaal van 352.

Als Walter van 1950 zou zijn zou hij op 21 maart 53 jaar oud zijn.
Volgens mij gaan ze daar ook vanuit.
Dan kom je op een totaal van 354...

In beide gevallen in elk geval niet op 353!!









Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 2
« Reactie #58 Gepost op: 28-01-2003, 17:34:49 »
Kenner - wou ik ook net zeggen, lijkt me echt ioets voor de Mol om die ladder weg te zetten .. Zou hij er nog gestaan hebben toen Bruno boven was ? Die had mooi kans gehad - iedereen was al weg en Nicole was nog beneden.. als hij die ladder gezien had en geen mol was was Nicole ook boven gekomen ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #59 Gepost op: 28-01-2003, 17:56:53 »
mss late reactie: Marc was een van de mensen met een paintballgeweer. Maar ik denk niet dat de jagers wisten wie de mol was.