Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 29794 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 3
« Gepost op: 2-02-2003, 19:46:44 »
In dit topic kan alles gepost worden dat met de derde aflevering, die snel zal gaan beginnen, te maken heeft.  :)  








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2003, 20:25:49 »
Het geval met de kokers was iig rechtstreeks gekopieerd... hoe origineel  :-\.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2003, 20:51:12 »
Geweldige aflevering! 't kan me niks schelen dat 't gedoe met de kokers is gekopierd, ik heb me er kostelijk mee geamuseerd.  :)

Veel indrukken opgedaan. Bruno dus zeker uitgesloten als mol. Wel vreemd dat Michiel op 't laatst nog 'tot binnenkort' zei, 't gaf me 'n vreemd gevoel.  :-\

Vreemd dat gedoe met de dubbele vrijstelling. Ik zou verwachten dat de mol zich hiervoor niet zou opgeven, maar om nu gelijk zovelen af te schrijven als mol, nou nee. Michiel kan natuurlijk ook 'n briefje ergens in 'n zijvak van de tas duwen waardoor die niet getrokken kan worden...








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2003, 20:51:37 »
stijn valt af als mol , welke mol kiest er nu voor 2 vrijstellingen







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2003, 20:52:34 »
Ik had het nog niet gezien en dus werd de pret niet bedorven. Ik zag trouwens dat ze ook de vang-de-bal-opdracht hebben uit de nederlandse serie maar dat hoort in een ander topic.
De theorie van Vlaming klopt alleszins tot nu toe, vraag me af of hij zal doorgaan. Toffe afl. maar ik vond Corry lastig bij de 2e opdracht doordat ze in haar rolstoel zat.
Kon ze natuurlijk niks aandoen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2003, 20:52:45 »
Geweldige aflevering! 't kan me niks schelen dat 't gedoe met de kokers is gekopierd, ik heb me er kostelijk mee geamuseerd.  :)

Ik zeg niet dat het niet leuk was, was ontzettend leuk, maar het getuigt niet van veel originaliteit van WV :0.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 2-02-2003, 20:55:00 »
stijn valt af als mol , welke mol kiest er nu voor 2 vrijstellingen

Inderdaad. Maar ik denk niet dat we kunnen zeggen dat iedereen die mee wilde dingen voor de twee vrijstellingen de Mol niet is. Ik denk dat de naam van de Mol gewoon niet op het zó'n papiertje stond, Michiel liet ze niet zien dus het is niet te controleren of het echt genoeg papiertjes waren. Ik denk nog steeds dat Shadia de Mol is.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 3
« Reactie #7 Gepost op: 2-02-2003, 20:56:19 »
Bruno eruit ... dat was helemaal niet de bedoeling :) Ik zat er voor de verandering dus weer naast. ook ben ik vergeten het geluid op te nemen bij mijn 2e poging met mijn TV kaart, beeld is dit keer wel goed gelukkig dus screenshots volgen :) ( verzoekjes ?)
En ja.. Stijn is ook geen mol, 4 dagen missen is molkansen missen..Shadia.. Corry.. ?
Inge stijgt ook behoorlijk..Pff.. leuk spel !!







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 3
« Reactie #8 Gepost op: 2-02-2003, 20:57:22 »
klopt heinz ,anders zouden er idd teveel verdachten afvallen. ;)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 3
« Reactie #9 Gepost op: 2-02-2003, 20:57:31 »
Stijn kan nog steeds de mol zijn, maar de kans acht ik weer kleiner. Misschien gaat hij er van uit dat de anderen de opdrachten toch wel gaan verneuken ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #10 Gepost op: 2-02-2003, 20:58:34 »
Ik vond dat WV het wel natuurlijker heeft aangepakt dan in UK. Een botsing lijkt echter dan zomaar toevallig door de politie tegengehouden worden (zoals het in uk was).
Maar de rest was wel hetzelfde ja. Op de wijn in de cel na, die bij de volgende opdracht gebruikt werd.








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 3
« Reactie #11 Gepost op: 2-02-2003, 21:00:55 »
Die dronken ze toch ook bij het eten?







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 3
« Reactie #12 Gepost op: 2-02-2003, 21:08:11 »
helaas heb ik het niet op video opgenomen .De recties van de kandi's op het politieburo , toen de agent ineens van het engels overging in het nederlands en het onderwerp kokertjes noemde. Ik weet dat sommige kandi's echt stom verbaasd reageerden . Deze zijn de mol dus niet of ze speelden het verdomde goed







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #13 Gepost op: 2-02-2003, 21:12:04 »
Walter, Shadia en Stijn maken zich natuurlijk heel verdacht in de cel. Ze zijn alledrie niet in staat om de raadsels goed op te lossen. Zowel Walter als Stijn hebben ze alledrie fout en Shadia maar 1tje goed. Ik vond de raadsel relatief eenvoudig, maar ik kan niet beoordelen hoeveel tijd ze er voor hadden...

De splitsingen-opdracht was natuurlijk hilarisch. Echt niets leek goed te gaan. Ik vond veel kandi's bij deze proef verdacht. Inge en Walter vallen voor mij af, omdat ze als eersten moesten achterblijven. De mol had er denk ik wel voor gezorgd om langer mee te doen om nog meer te kunnen laten mislukken.









Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 3
« Reactie #14 Gepost op: 2-02-2003, 21:14:16 »
Han: let wel, ze moesten uit het hoofd, geen papiertje erbij om even snel te zetten dat D=4 etc. ;). Misschien dat het daarom wel vermoeilijkt werd voor de kandidaten die niet zo wiskundig aangelegd zijn.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #15 Gepost op: 2-02-2003, 21:15:43 »
Han13 schreef: De splitsingen-opdracht was natuurlijk hilarisch. Echt niets leek goed te gaan. Ik vond veel kandi's bij deze proef verdacht. Inge en Walter vallen voor mij af, omdat ze als eersten moesten achterblijven. De mol had er denk ik wel voor gezorgd om langer mee te doen om nog meer te kunnen laten mislukken (einde citaat).

Bedenk wel dat Inge in de laatste vraag van de opdracht nog een rol speelt door Quebec als antwoord te geven op de vraag wat de hoofdstad van Australie is. Dus als eerste afgevallen maar nog wel een cruciale rol bij de laatste splitsing.

Ondanks dat blijft Shadia mijn Mol. Het vervelende alleen is dat ik het nog onvoldoende kan ondersteunen met feiten en het nog steeds een gevoel is.












Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #16 Gepost op: 2-02-2003, 21:18:14 »
Han: let wel, ze moesten uit het hoofd, geen papiertje erbij om even snel te zetten dat D=4 etc. ;). Misschien dat het daarom wel vermoeilijkt werd voor de kandidaten die niet zo wiskundig aangelegd zijn.

Oh daar houd ik zeker rekening mee. Ik zei al dat ik niet weet hoeveel tijd ze hadden en zo. Maar ik had toch wel verwacht dat iedereen er minstens 1tje goed zou kunnen hebben. De laatste was geloof ik de eenvoudigste. Shadia had die ook goed, meen ik me te herinneren.

Maar vooralsnog trek ik hier geen conclusies uit, omdat 't ook zenuwen kunnen zijn die ervoor gezorgd hebben dat ze niet in staat waren de raadsels op te lossen. Ik zou me ook niet op m'n gemak voelen als ik in 'n cel zat en drie raadsels moest oplossen.  :-\








Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re:Aflevering 3
« Reactie #17 Gepost op: 2-02-2003, 21:27:37 »
Bedenk wel dat Inge in de laatste vraag van de opdracht nog een rol speelt door Quebec als antwoord te geven op de vraag wat de hoofdstad van Australie is. Dus als eerste afgevallen maar nog wel een cruciale rol bij de laatste splitsing.

Het foute antwoord van Inge zou de hele opdracht verpest kunnen hebben...  ERge verdacht. Weet iemand of Inge duidelijk het initiatief nam om als eerste achter te blijven?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #18 Gepost op: 2-02-2003, 21:29:40 »
Weet iemand of Inge duidelijk het initiatief nam om als eerste achter te blijven?

Nee niet echt. Shadia en Inge besloten dat 't een van hen tweeen moest worden en niet Marc. Er werd gedobt, maar uiteindelijk vroeg Shadia of Inge wilde achterblijven.








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 3
« Reactie #19 Gepost op: 2-02-2003, 21:32:15 »
wat ook belangrijk was waar de grootste afstand lag die de kandi's moesten afleggen na een fout antwoord en wie bij dat antwoord de meeste invloed had







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?