Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 29795 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 3
« Reactie #140 Gepost op: 6-03-2003, 15:08:44 »
Daar heb ik ook nog eens naar geluisterd, maar zo vloeiend is dat Italiaans van Marc ook weer niet. Volgens mij spreekt hij gewoon Frans, en plakt hij overal een i achter. Met enne beetje Italiaanse accenti klinkte et al gelijk eel wat.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 3
« Reactie #141 Gepost op: 6-03-2003, 15:15:31 »
Paalklimmen:
-Op de officiele site stond toen een tekeningetje met de drie kandidaten op de palen, Sandra en Walter met de armen gespreid en Stijn met armen naar beneden. Tijdens de groep staat Sandra ook met haar armen naar beneden
-Marc viert het touw van Walter, maar als je goed kijkt, beweegt dat touw wel erg veel

Arrestatie:
-Marc, de verzekeringsmakelaar moet toch wel door hebben gehad, dat het niet klopte dat alle kandidaten werden meegenomen (ook de andere auto)
-Stijn is erg relaxed in de cel, zondert zich een beetje af met stripboek van XIII








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #142 Gepost op: 7-03-2003, 01:47:19 »
Daar heb ik ook nog eens naar geluisterd, maar zo vloeiend is dat Italiaans van Marc ook weer niet. Volgens mij spreekt hij gewoon Frans, en plakt hij overal een i achter. Met enne beetje Italiaanse accenti klinkte et al gelijk eel wat.

stijn spreekt wel perfect italiaans op het moment dat hij z'n oplossingen voor het raadsel komt overbrengen, ze moeten hem zelfs ondertitelen, het komt er ook zo vlot uit, kvond het meteen een beetje verdacht....









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 3
« Reactie #143 Gepost op: 7-03-2003, 10:01:09 »
Ehm, Vlaming? Ik had het over Marc en jij over Stijn volgens mij. :-\ :P

Maar voor Stijn geld eigenlijk hetzelfde. Het enige dat Stijn (misschien) in het Italiaans zegt is "Het spijt me" maar toen ik er nog eens goed naar luisterde had ik eerlijk gezegd het idee dat dat ook door die nepagent werd gezegd en niet door Stijn.

Het enige wat zeker door Stijn gezegd wordt zijn de getallen, en dat doet hij in het Engels.....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #144 Gepost op: 7-03-2003, 12:33:26 »
Het enige wat zeker door Stijn gezegd wordt zijn de getallen, en dat doet hij in het Engels.....

is dat zo??? heb ik me zo kunnen vergissen? het streepje in de ondertiteling wijst er toch ook op dat stijn 'het spijt me' zegt. maar soit, zo belangrijk is dat waarschijnlijk niet....







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 3
« Reactie #145 Gepost op: 8-03-2003, 14:51:18 »
Het was wel degelijk Stijn die 'het spijt me' zei. Duidelijk een andere stem. Idd verdacht. 8)








Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #146 Gepost op: 8-03-2003, 16:26:34 »
-Marc viert het touw van Walter, maar als je goed kijkt, beweegt dat touw wel erg veel


Wanneer Marc erg aan dat touw heeft staan trekken, zou Walter dan niet geroepen hebben of dat bijv. later nog eens gezegd hebben? Hij moet het inder geval gemerkt  hebben, lijkt me.
Misschien is dit er echter uitgemonteerd door WV ???







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)