Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 29796 keer)

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2003, 21:37:02 »
Heeft de presentator zich vandaag verluld :-X door te zeggen dat de mol een HIJ is? :-\ Tijdens het afscheid met Bruno had hij het erover dat de mol goed was ofzo. Daarbij zei hij duidelijk HIJ! ;D Of zou dit nix uitmaken?  ???







Koekoek!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 2-02-2003, 21:39:37 »
lijkt me niet , de mol als hij zegt niks over een mannelijke mol . Als hij zich echt versproken zou hebben zou dat er al lang uitgeknipt zijn geweest.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 2-02-2003, 21:50:22 »
Dacht bij het 'ongeval' zelfs een glimp te hebben opgevangen van good old Bart Depauw.
Ik vond dit een sterke aflevering.
Marc blijft voor mij nog altijd Molkandidaat nr 1, maar Inge wordt steeds verdachter (zeker die 'hoofdstad van Australië' is een weggever).
Noem dan op z'n minst een plaats in Australië zou ik dan denken. Ben niet goed in aardrijkskunde maar Canberra en Sydney ken ik toch wel!
Inge wordt zo met de minuut verdachter!







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 2-02-2003, 21:54:04 »
Veel mensen denken dat sydney de hoofdstad van australie is . Misschien wist inge dat dat niet zo was , maar wist niet dat Quebec in Canada ligt







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 2-02-2003, 22:03:53 »
Uit hoofd Walter rekende met broodkruimels.

En ook ik meende Bart de Puaw te hebben herkend...







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 2-02-2003, 22:26:45 »
hoewel Sandra haar koker in het bezit is geweest van de mol, heeft deze niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem te openen ...

rrrrrrrraaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr ... zou ik durven zeggen ....








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 2-02-2003, 22:30:16 »
hoewel Sandra haar koker in het bezit is geweest van de mol, heeft deze niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem te openen ...

rrrrrrrraaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr ... zou ik durven zeggen ....

Dat er daardoor 500 € uit de pot ging...De mol heeft geen belang bij geopende kokertjes







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 2-02-2003, 22:30:18 »
Wat ik ook vreemd vond is dat Inge haar koker blijkbaar echt kwijt was en we beelden zagen dat ze haar koker weer terug vond op de grond.... ???

Ze is haar koker dus zomaar verloren en niemand heeft 'm opgeraapt totdat ze 'm zelf weer vond.  :-\








Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 2-02-2003, 22:34:41 »
Dat er daardoor 500 € uit de pot ging...De mol heeft geen belang bij geopende kokertjes

de mol wist wel wat er ging gebeuren met de eigenaars van de geopende kokertjes ... ze wist dus duidelijk dat het beter was om in de groep te zitten die de kokertjes NIET geopend heeft dan in de andere groep ... dat is mijn lead ... Sandra wordt minder verdacht omdat de mol haar koker heeft 'gestolen' ... de mol kan natuurlijk ook de koker van de mol 'stelen' ... als je nu begrijpt wat ik bedoel ....








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 2-02-2003, 22:41:38 »
For what it's worth: de volgorde van voorstellen was 't zelfde als vorige week, waarbij Nicole nu natuurlijk weggelaten werd:

Bruno
Corry
Shadia
Marc
Sandra
Stijn
Walter
Inge

Om alfabetische volgorde te krijgen, moeten we dus nog steeds Shadia vervangen door 'De mol' en Inge door 'Winnaar'. Maar dit gaat wat betrefd Inge dus tegens vlamings nieuwe slangentjes-theorie in.  :-\








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 2-02-2003, 22:44:10 »
de mol wist wel wat er ging gebeuren met de eigenaars van de geopende kokertjes ... ze wist dus duidelijk dat het beter was om in de groep te zitten die de kokertjes NIET geopend heeft dan in de andere groep ... dat is mijn lead ... Sandra wordt minder verdacht omdat de mol haar koker heeft 'gestolen' ... de mol kan natuurlijk ook de koker van de mol 'stelen' ... als je nu begrijpt wat ik bedoel ....

Na twee flessen Coebergh volg ik je ff niet meer... :oIk vind haar dan juist meer verdacht...Ze kan toch zeggen dat die koker geopend was door de mol...Is ze zelf de mol?







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 2-02-2003, 22:47:39 »
De mol heeft geen belang bij geopende kokertjes

Toch wel, hoe meer kokers er geopend worden, hoe meer kans dat er geld uit de pot zou gaan. De kandi's die de koker geopend hadden moesten tenslotte drie raadsels oplossen om er voor te zorgen dat er geen geld uit de pot zou gaan. En hoe meer kandi's 'm openen, hoe meer kans dat er kandi's zijn die de raadsels niet kunnen oplossen en dat er dus geld van de pot zou af gaan...

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of de mol gegokt heeft op de gierigheid van de kandi's die 'm niet geopend hadden. Hij/zij had nooit met zekerheid kunnen zeggen dat de kandi's hun persoonlijke geld niet zouden inleveren. Daarom heeft hij/zij geprobeert zelf veel invloed op deze beslissing te hebben of heeft hij/zij er op vertrouwd dat Inge en Marc wel weer zo'n overtuigingskracht op de groep zouden hebben, zodat hij/zij er zelf niet bij aanwezig hoefde te zijn. Ik gok op 't laatste.








Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
Re:Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 2-02-2003, 22:48:39 »
Aflevering drie staaft alweer onze stellingen in de i-files en voegt zelfs een stelling toe. Een piekfijn overzicht, met alle argumenten netjes op een rij: http://members.lycos.nl/baspremium/







Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 2-02-2003, 22:52:47 »
For what it's worth: de volgorde van voorstellen was 't zelfde als vorige week, waarbij Nicole nu natuurlijk weggelaten werd:

Bruno
Corry
Shadia
Marc
Sandra
Stijn
Walter
Inge

Om alfabetische volgorde te krijgen, moeten we dus nog steeds Shadia vervangen door 'De mol' en Inge door 'Winnaar'. Maar dit gaat wat betrefd Inge dus tegens vlamings nieuwe slangentjes-theorie in.  :-\

Wat mij verder opvalt bij het voorstellen, is dat bij iedereen twee verschillende beelden gebruikt worden om ze voor te stellen. En bij Shadia is dat maar 1 beeld (koffiedrinken). Opvallend....








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 2-02-2003, 22:55:21 »
Wat mij verder opvalt bij het voorstellen, is dat bij iedereen twee verschillende beelden gebruikt worden om ze voor te stellen. En bij Shadia is dat maar 1 beeld (koffiedrinken). Opvallend....

inderdaad...maar het valt wel heel erg op hé







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 2-02-2003, 23:01:45 »
ja en dan. alles valt heel erg op, als je het ziet.. Het blijft gpokken wat het juiste is








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Frêre Soi-même

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 2-02-2003, 23:08:19 »
Waarschijnlijk hadden Stijn en Walter hun kokertjes ook al opengedaan vóór de 'diefstallen' van de kokertjes, anders had WV de kokertjes van Sandra en/of Inge ook wel opengedaan. Bovendien is het zeer onwaarschijnlijk dat Inge haar koker zelf had verloren. WV heeft die gewoon gedumpt nadat bleek dat er al twee anderen hun koker hadden geopend.
Drie is een mooi getal.








Hoe meer je weet, hoe meer er is dat je nog niet weet.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 3-02-2003, 00:09:54 »
ik heb eerlijk gezegd geen idee of de mol gegokt heeft op de gierigheid van de kandi's die 'm niet geopend hadden. Hij/zij had nooit met zekerheid kunnen zeggen dat de kandi's hun persoonlijke geld niet zouden inleveren.

Persoonlijk kan ik geen enkele maar dan ook geen enkele reden bedenken om het geld in te leveren. Het was persoonlijk geld dat naar mijn interpretatie men dus gewoon kreeg en niet pas kreeg als men de mol uiteindelijk zou winnen.
Als de presentator mij de vraag zou stellen zou ik wel weten wat ik geantwoord zou hebben: "dikke lul 5 bier", of met andere woorden ge denkt toch niet dat ik een gaatje in mijne kop heb he zulle.
Het zou anders geweest zijn als het bedrag bijvoorbeeld 500 euro was wat werd aangeboden, maar nu was het de keus tussen 2000 euro in de hand of deze inleveren om vervolgens aan het eind van de reeks deze MOGELIJK terug te winnen.







at your service

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 3-02-2003, 00:26:00 »
3 is een erg mooi en vooral centraal getal.

er was in vroeger dagen een pc spel waarin dit cijfer een hoodfrol speelde, nu is het weer zoiets








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 3-02-2003, 08:40:13 »
3 is een erg mooi en vooral centraal getal.

Daar dacht ik gisteren ook ineens weer aan. De splitsingen-opdracht moest binnen 3 uur gespeeld worden en er moesten minstens 3 mensen bij de finisch komen. Weer twee keer 3 dus.  :-\