Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 29798 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 3
« Reactie #60 Gepost op: 3-02-2003, 15:19:23 »
Hoe wist de politie officier van de boete van Marc?
Marc vertelde het Stijn, Shadia, Sandra en Bruno. Kunnen we veronderstellen dat een van deze 3 (Bruno is al afgevallen) de mol is en tijdens zijn/haar verhoor de politie heeft ingelicht met deze informatie? Waardoor de officier bij Marc's verhoor extra lang door bleef gaan over de nog niet betaalde boete...
volgens mij denkt iedereen veel te ver. er hangen zowel camera's als microfoons in de wachtkamer van de kandi's. de redactie of wie dat dan ook regelt van WV ziet dat natuurlijk en geeft die informatie door aan de agent die aan het ondervragen is. deze confronteert marc ermee.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #61 Gepost op: 3-02-2003, 16:18:13 »
Ik denk dat ze van tevoren wisten dat Marc nog een boete had. Lijkt me verder niet van wezenlijk belang.

Wat als Inge de Mol is, en ze zou niet de eerste afvaller zijn, dan stelde michiel gewoon deze vraag, wat gaf de tweede afvaller Inge als antwoord op de vraag..  Improviseren mensen







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 3
« Reactie #62 Gepost op: 3-02-2003, 16:42:20 »
Wat als Inge de Mol is, en ze zou niet de eerste afvaller zijn, dan stelde michiel gewoon deze vraag, wat gaf de tweede afvaller Inge als antwoord op de vraag..  Improviseren mensen

Ik vraag me af of de mol wel veel baat zou hebben bij als eerste achterblijven. Immers : de opdracht gaat op tijd, en zelfs nu ze ALLES fout hadden werd ie nog gehaald. De grootste sabotagekans lag volgens mij in het proberen te vertragen van de proef en dat gaat weer het beste door er zo lang mogelijk bij te zijn. Stel dat ze alles gewoon goed hadden gehad doordat de mol nergens saboteerde. Dan had dat laatste foute antwoord er helemaal niets meer toegedaan, want ze hadden ruim de tijd gehad.









Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #63 Gepost op: 3-02-2003, 16:49:14 »
Het is nu juist verdacht dat I een rol speelt bijd e laastte vraag maar in de redenatie van tureluurs zit wel wat in, meteen weggaan is geen sterke zet voor de Mol







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 3
« Reactie #64 Gepost op: 3-02-2003, 18:01:27 »
ik ga zo de video ff herbekijken, en dan letten op het gedrag van de kandidaten bij de aanrijding, hoe oprecht boos ze zijn etc. heeft iemand misschien al iemand gezien die er niet echt verbaasd/boos uit zag?
Stijn is heel kalm, reageert of zegt praktisch niets bij de aanrijding (enkel later begint hij over dat manwijf, ...). Ook in het politiekantoor begint hij onmiddellijk een strip te lezen.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 3
« Reactie #65 Gepost op: 3-02-2003, 18:01:34 »
De grootste sabotagekans lag volgens mij in het proberen te vertragen van de proef.
dankzij corry liep de opdracht de meeste vertraging op, maar das een beetje n loze redenatie omdat ze volgens mij toch wel echt wat aan dr been heeft.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #66 Gepost op: 3-02-2003, 18:12:02 »
Ik vraag me af of de mol wel veel baat zou hebben bij als eerste achterblijven. Immers : de opdracht gaat op tijd, en zelfs nu ze ALLES fout hadden werd ie nog gehaald. De grootste sabotagekans lag volgens mij in het proberen te vertragen van de proef en dat gaat weer het beste door er zo lang mogelijk bij te zijn. Stel dat ze alles gewoon goed hadden gehad doordat de mol nergens saboteerde. Dan had dat laatste foute antwoord er helemaal niets meer toegedaan, want ze hadden ruim de tijd gehad.

Ja, ik ben het met je eens tureluurs. Alles zat tegen wat er maar tegen kon zitten (incl. Corry in de rolstoel) en nog werd het (zij het op het nippertje) gehaald. Bovendien: het raden van het antwoord dat Inge gegeven had blijft toch een 50-50 gok. Niet echt een grote sabotagekans als Inge de Mol zou zijn.








Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re:Aflevering 3
« Reactie #67 Gepost op: 3-02-2003, 18:21:24 »
Ik denk dat ze van tevoren wisten dat Marc nog een boete had. Lijkt me verder niet van wezenlijk belang.

Lekker belangrijk, natuurlijk had marc geen boete, net als die gestolen auto's was alles verzonnen. Of dacht je dat die agenten ook echt waren? :P :P ;)







Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #68 Gepost op: 3-02-2003, 18:32:51 »
eh Knikker die agent en het ongeluk komen van wv af, maar marc zegt zelf dat ie een boete heeft.
is hij daardoor jouw Mol







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #69 Gepost op: 3-02-2003, 18:38:28 »
Ik wist de Kennedy vraag ook niet. ;)
Inge was degene die aandrong om de groep op te splitsen. Ene helft daarheen de andere de andere kant. Bovendien zei ze ook zelf om Corry achter te laten, zodat ze niet de verkeerde richting meegenomen zou worden en daarna wéér helemaal terug moest geduwd worden.
Inge heeft dit dus allemaal besloten.

Hier ben ik 't gedeeltelijk niet mee eens. 't was meer Marc's en Shadia's idee om de groep in tweeen te splitsen, zodat ze beide kanten tegelijk konden opgaan. Inge kwam toen wel met 't idee om Corry te laten staan, zodat ze haar later mee konden nemen naar de goede richting. Inge kwam dus zelf niet met 't idee om op te splitsen, enkel met 't idee om Corry in eerste instantie achter te laten.

Dit laatste is wel niet echt 'n clever idee. Ze hadden haar namelijk nooit mee terug hoeven te nemen als ze de foute kant uit waren gegaan. Dan hadden ze haar gewoon als eerste achter kunnen laten. Als ze mee was naar de goede kant, was er ook niks aan de hand want dan hoefden ze niet terug, maar konden gelijk door. 'n beetje 'n 'domme' redenatie dus van Inge, maar ik vind 't eerlijk gezegd ook dom van de anderen dat ze hier niet tegenin zijn gegaan. Blijkbaar heeft niemand op dit punt helder nagedacht en maar gewoon geloofd wat Inge vertelde, losstaand van 't feit of dit 'n mollenstreek van Inge was of dat ze 't gewoon zelf ook niet zo goed had doordacht.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #70 Gepost op: 3-02-2003, 18:54:59 »
Er gaat veel mis in het heetst van de strijd.

Kijk naar de hindernis proef. Ongeacht of de niksodner punten kon scoren ja of nee, was de kans dat deze proef slaagde aanzienlijk groter als je Inge en Corry had geruild, tekenen was dan 11 punten geweest, bijna de helft.

Ik denk dat je door de hoge adrenaline soms niet helder meer kunt denken







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #71 Gepost op: 3-02-2003, 19:06:03 »
Ik denk dat je door de hoge adrenaline soms niet helder meer kunt denken

Misschien werd dit niet helemaal duidelijk uit m'n verhaal, maar ik denk ook dat 't geen mollenstreek van Inge was, maar gewoon 'n kwestie van effe niet goed nagedacht. En dit hebben ze blijkbaar allemaal op dat punt niet gedaan, anders hadden ze wel anders besloten. Wat ik wil zeggen is dat 't dus 'n raar voorstel lijkt, maar dat 't volgens mij geen mollenstreek is.

Ze hadden ook tijdsdruk natuurlijk, waardoor er overhaaste beslissingen werden genomen. Dat zagen we ook wel bij de vragen die alle vijf in eerste instantie fout beantwoord zijn. Als de kandi's er iets langer over hadden nagedacht, was 't misschien beter gegaan.  :-\








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #72 Gepost op: 3-02-2003, 20:23:28 »
Ben ik nu de enige die een aanrijding faken niet grappig vindt??? Ik kan jullie wel vertellen dat ik daar behorlijk kwaad om zou zijn geworden, puur vanwege het feit dat ik me echt rot geschrokken zou zijn. Verder leuke aflevering hoor...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aflevering 3
« Reactie #73 Gepost op: 3-02-2003, 20:25:17 »
Achja, ze hebben het wel eens bij mij op schoolkamp gedaan. Je sgrikt je rot, maar uiteindelijk kom je er wel overheen...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #74 Gepost op: 3-02-2003, 20:27:02 »
Tuurlijk kom je er wel overheen (als tenminste geen whiplash oploopt), maar ik vind zoiets gewoon geen grap. Maar misschien ligt dat dan wel aan mijn gevoel voor humor ofzo...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 3
« Reactie #75 Gepost op: 3-02-2003, 21:27:40 »
Ik zou er niet mee zitten hoor, eerder opgelucht. Maar hoe groot is de kans dat als je in een tv spel zit, je wordt aangehouden en de crew komt niet opdagen? ;)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Lowprofile

  • Gast
Re:Aflevering 3
« Reactie #76 Gepost op: 3-02-2003, 21:33:13 »
Als deze groep Kandi's samen een opdracht doen is hun IQ niet echt hoog.

Inderdaad. Corry laten staan had geen zin, behalve dat ze al met vertraging zou vertrekken. namelijk wanneer de 'foute' groep terugkomt en de 'goede' groep moet inhalen. En duidelijk is dat je haar tot voorbij de derde vraag moet duwen (de tweede vraag was al behandeld door de eerste groep).
Bij de Rodin vraag stond er een fiets. Niets mee gedaan.
Die man aan dat tafeltje een km verder dan de wijnvraag, dat is natuurlijk ook duidelijk. Die man wist het antwoord.
Af en toe moet de mol echt niet veel doen denk ik om de boel vierkant te doen draaien. De groep doet het zelf.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #77 Gepost op: 3-02-2003, 22:11:59 »
Overal stond er een fiets om terug te gaan. ;)
Bij het wijnproeven zegt Stijn dat ze daar geen tijd voor hebben.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #78 Gepost op: 3-02-2003, 22:35:47 »
Bij het wijnproeven zegt Stijn dat ze daar geen tijd voor hebben.

Klopt idd. Ze hadden toen ook echt geen tijd meer om terug te fietsen, dus dat was best 'n logische constatering van hem.

Ik vond 't trouwens echt verbazend dat ze 't nog gehaald hebben. Ze hebben geen één vraag in één keer goed beantwoord. Dus alle extra kilometers die ze moesten maken, hebben ze gemaakt. En dan nog de opdracht halen binnen drie uur. Toch knap moet ik zeggen. Ik denk dan ook dat de mol er op gegokt heeft dat de opdracht net niet gehaald zou worden. Jammergenoeg (voor de mol dan) gebeurde 't omgekeerde, want de opdracht werd net wél gehaald.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #79 Gepost op: 3-02-2003, 23:59:37 »
Overal stond er een fiets om terug te gaan. ;)
Ik dacht dat Michiel aan het begin zei dat er bij 2 vragen een fiets stond?