Auteur Topic: De Finalisten  (gelezen 18030 keer)

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
De Finalisten
« Gepost op: 3-02-2003, 08:48:32 »
Ik vind dit item nu belangrijk zat om er een nieuwe tread
van te maken.  

afl 2 Opdr 1 Superkandidaat
De proef is een duik in het verleden , ze moeten aan de hand van videobeelden , rapporten en fotos op zoek naar diegeen die overall het best scoorde. Tussen door worden van de 9 overgebleven kandi's er 6 beeldvullende met foto's getoond.

Dit is ook de volgorde van afvallen.
Tot nu toe komt dit uit.

De eerste serie getoonde foto's zijn;

- Nicole (Afvaller afl. 2)
- Bruno  (Afvaller afl. 3)
- Walter (Afvaller afl. 4)

De tweede serie van 3 zijn;
- Sandra (volgende week afvaller?)
- Inge
- Stijn

Niet getoont worden;
- Corry (Afvaller afl. 5 en einde theorie ?)
- Shadia (Afvaller afl. 6)
- Marc

De laatste drie zijn dus niet de finalisten.
Waarschijnlijk zijn dit dan Sandra, Inge en Stijn.







« Laatst bewerkt op: 24-02-2003, 10:10:38 door Migo »
Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Lowprofile

  • Gast
Re:De Finalisten
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2003, 10:34:11 »
Deze theorie is volledig gelijklopend met die van "Vlaming". ik meen alleen dat onze vriend "Migo" er het eerst mee op het forum is gekomen.
Alleen het interpreteren van de laatste
twee series van 3 verschilt.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #2 Gepost op: 3-02-2003, 10:42:34 »
De interpretaties van vlaming en Migo zijn vrijwel gelijk. Ze gaan er beiden van uit dat degenen van wie de foto's vertoond zijn, zullen gaan afvallen en dat Shadia, Corry en Marc de finale gaan spelen.

Zoals ik zelf al schreef in een ander topic, vind ik de theorie geweldig gevonden en denk ik ook dat hij nog wel effe stand zal houden. Ik geloof er alleen niet in dat hiermee 't hele verloop van de serie is vrijggegeven. Ik denk simpelweg niet da Woestijn Vis dat zou doen. Ik verwacht daarom dat de theorie na Walter in duigen zal vallen.  :-\








Lowprofile

  • Gast
Re:De Finalisten
« Reactie #3 Gepost op: 3-02-2003, 10:48:55 »
Laten we het hopen.
Ik denk dat Walter nu massaal zal aangeduid worden als volgende afvaller.








Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:De Finalisten
« Reactie #4 Gepost op: 9-02-2003, 20:47:59 »
En ja hoor we hadden weer gelijk....
Helaas moesten we afscheid nemen van Walter.

Volgende week Sandra ?????







« Laatst bewerkt op: 9-02-2003, 23:39:09 door Migo »
Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #5 Gepost op: 9-02-2003, 20:57:20 »
Ben echt zo benieuwd of de theorie stand houdt. Dan hebben we (nou ja Vlaming en Migo) en keer een hele grote hint te pakken gehad. De spanning wordt er echt niet minder op. Het blijft tenslotte afwachten tot de laatste aflevering.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De Finalisten
« Reactie #6 Gepost op: 9-02-2003, 20:58:56 »
Achja, ik zou ook superblij zijn als mijn "theorie"zou kloppen. Ik hoop daarom alleen wel dat deze dat niet doet.  :P







Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:De Finalisten
« Reactie #7 Gepost op: 9-02-2003, 20:59:58 »
Wauw!!!
ik had deze theorie nog niet eerder gelezen en ik vint hem egt heel goed gevonden, en ik hoop dat ie standhoudt niet dat dat goed is voor mn pool ofzo ::) Goed speurwerk! 8)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #8 Gepost op: 9-02-2003, 21:00:30 »
Wat is jou 'theorie' dan Daantje?  :P







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:De Finalisten
« Reactie #9 Gepost op: 9-02-2003, 21:01:49 »
ja Daan, wat is jouw theorie ?







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #10 Gepost op: 9-02-2003, 22:26:50 »
Daan gaat op zijn gevoel af







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:De Finalisten
« Reactie #11 Gepost op: 9-02-2003, 23:28:29 »
En ja hoor we hadden weer gelijk....
Helaas moesten we afschijt nemen van Walter.
Volgende week Sandra ?????

Pfff, gelukkig hoefde ik alleen maar afscheid te nemen van Walter....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:De Finalisten
« Reactie #12 Gepost op: 9-02-2003, 23:35:25 »
Erg good thinking, deze theorie.
Alleen is het wat moeilijk om na 2, 3 of 4 afleveringen al te weten wie er gaat afvallen.
Toeval bestaat echt wel, vrees ik; Jammer genoeg.
De hints die de woestijnvissers in de reeks  stoppen zijn vooral achteraf 'duidelijk'.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Finalisten
« Reactie #13 Gepost op: 9-02-2003, 23:41:37 »
Alleen is het wat moeilijk om na 2, 3 of 4 afleveringen al te weten wie er gaat afvallen.

op het moment dat ze monteren weten ze natuurlijk wél al de volgorde van afvallen hé....zulke hints zijn dus perfect mogelijk, maar toch betwijfel ik net als han13 dat ze alles op deze manier weggeven. enfin, ik heb mijn poll deze week toch correct ingevuld, da's voorlopig het belangrijkste  ;D







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Finalisten
« Reactie #14 Gepost op: 9-02-2003, 23:43:34 »
Het doet me ook denken aan de slang theorie van vorig jaar. Deze ging 4 of 5 stappen goed, maar daarna niet meer. Echter de kans dat deze theorie opging tot de stap dat hij dat deed was echter zo klein dat het bijna geen toeval kon zijn. Maar zodra je deze theorie ontdekt had ging hij nog een week op en daarna ineens niet meer. Hier zal dat hoogstwaarschijnlijk ook het geval zijn. Je denkt dat je het hebt, je staart je eigen er blind op en dan blijkt dat deze theorie ineens niet meer klopt. Bewust deze volgorde erin gestopt en bewust later in het proces weer verbroken (misschien dit keer niet)







« Laatst bewerkt op: 9-02-2003, 23:44:59 door kaketoe »
at your service

Offline JeanGrey

  • Forumlid
Re:De Finalisten
« Reactie #15 Gepost op: 10-02-2003, 00:01:50 »
Goh, toch behoorlijk freaky dat de theorie al 3 afleveringen op rij klopt als een bus.. Ik blijf het zeker op de voet volgen!
Bovendien zou hij mijn Marc-is-de-mol vermoeden kunnen steunen! Fingers crossed dat jullie de WV rode draad hint op t spoor zijn gekomen!








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:De Finalisten
« Reactie #16 Gepost op: 10-02-2003, 10:24:46 »
Dejeezes! Dan zou ik niet alleen nu af moeten stappen van Sandra als mol (waar ik na afl. 4 toch al heeeel hard over moest gaan denken), maar haar dan ook meteen als volgende afvaller tippen??!!??!!??!! Dat gaat me wel heel hard hoor, daar slaap ik nog een paar nachtjes over!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De Finalisten
« Reactie #17 Gepost op: 10-02-2003, 10:40:06 »
Volgens mij is dit weer typisch zo'n valkuil opgezet door de programmamakers , natuurlijk is het geen toeval dat kandidaten in een bepaalde volgorde afvallen welke eerder in een filmpje getoont is. De kans hierop is simpelweg erg klein nl (1/10 * 1/9 * 1/8*1/7) om 4 afvallers op rij goed te voorspellen , ongeveer 0.02 % dus. Zoals kaketoe reeds zei was dit vorig jaar bij de slangentheorie ook het geval, ineens klopt de theorie niet meer. Dit is natuurlijk het doel van de programmamakers want het succes van de mol is gebaseerd op een onvoorspelbare finish. Durf te wedden dat deze theorie spaak loopt , maar wanneer dat punt komt is de vraag. Hoe langer het duurt hoe groter de verrassing zal zijn voor velen.  :D







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Finalisten
« Reactie #18 Gepost op: 10-02-2003, 10:55:43 »
De interpretaties van vlaming en Migo zijn vrijwel gelijk. Ze gaan er beiden van uit dat degenen van wie de foto's vertoond zijn, zullen gaan afvallen en dat Shadia, Corry en Marc de finale gaan spelen.

toch nog even aanstippen dat Shadia, Corry en Marc ook getoond werden, niet dmv een foto maar ze zaten wel in een videomontage die getoond werd tussen de 2 series foto's. ik heb steeds verondersteld dat de kandidaten die niet close werden getoond dmv een foto speciaal waren, maw dat ze de finale zouden spelen (dat paste ook beter bij mijn mol  ;)). maar 't zou natuurlijk ook kunnen dat het niet uitmaakt hoe de kandidaten werden getoond, de slang kan ook rechtstreeks naar beneden gaan :



de volgende afvaller zal moeten bepalen welke weg de juiste is,
er blijven bij beide interpretaties 2 kandis over, een mol en een winnaar. shadia/marc -vs- inge/stijn









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De Finalisten
« Reactie #19 Gepost op: 10-02-2003, 10:56:07 »
Volgens mij is dit weer typisch zo'n valkuil opgezet door de programmamakers


He het woord valkuil was toch ook een oplossing van een raadsel, zit hier niet een hint in ;)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?