Auteur Topic: De Finalisten  (gelezen 18028 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Finalisten
« Reactie #40 Gepost op: 16-02-2003, 23:21:15 »
Hint vers van de pers, de L die blijft staan in de plaatsnaam, zien als een lengtemaat en dan combineren met een jaartal in combinatie met romeinse keizers,  geeft een uniek antwoord.

graag wat meer uitleg mollemans, dit is nog wat vaag







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:De Finalisten
« Reactie #41 Gepost op: 16-02-2003, 23:21:53 »
Hint vers van de pers, de L die blijft staan in de plaatsnaam, zien als een lengtemaat en dan combineren met een jaartal in combinatie met romeinse keizers,  geeft een uniek antwoord.

Credits dont go to me, for this
Beste Mollemans, je spreekt (zoals in een afgelegen klooster) in raadsels. In het klooster kan ik dat appreciëren, hier smeek ik op beide knieën om meer explicatie. (Uitleg, voor degene die de moeilijke woorden niet begrijpen.)







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:De Finalisten
« Reactie #42 Gepost op: 16-02-2003, 23:22:37 »
sorry hoor, maar ik vind net dat de theorie standhoudt, alleen dan tegen de zin van vlaming in want nu staat shadia bovenaan de afvallerslijst... ik hoop echter dat het volgende week niet meer klopt, anders hangt marc de week erachter en dat zint mij niet  >:(
Nee mij ook niet want marc is nog steeds mijn mol, en hoe ik ook mijn best doe ik kan geen mol vinden bij: sandra ,inge en stijn  Inge is gewoon te veel in beeld als mol, Sandra doet het te goed en stijn was mijn mol maar is zo gezakt. Als deze theorie stanhoudt ga ik voor stijn, maar vooralsnog blijf ik bij marc








Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:De Finalisten
« Reactie #43 Gepost op: 16-02-2003, 23:47:16 »
Hint vers van de pers, de L die blijft staan in de plaatsnaam, zien als een lengtemaat en dan combineren met een jaartal in combinatie met romeinse keizers,  geeft een uniek antwoord.

Credits dont go to me, for this
Lieverd en nu gewoon ff op zijn simpel want ik snap er geen .............. van








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:De Finalisten
« Reactie #44 Gepost op: 17-02-2003, 13:24:38 »
De L, ie een lengtemaat als je het uitspreekt EL. is ongeveerr 0.69 . in het jaartal 69 was er te rome een kezier die genaamd was Marcus Otho.

zegt die naam ons iets??







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:De Finalisten
« Reactie #45 Gepost op: 17-02-2003, 13:26:01 »
zegt die naam ons iets??
nope....doesn't ring a bell.... ???

 :P







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:De Finalisten
« Reactie #46 Gepost op: 17-02-2003, 13:26:32 »
EEEK...  ;D

ik herinner me geen Marcus Otho..maar goed ik kwam maar tot 4 keizers terwijl ik wel Latijn gehad heb..hoezo weggezakt..







No Milk today???

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Finalisten
« Reactie #47 Gepost op: 17-02-2003, 14:15:22 »
De L, ie een lengtemaat als je het uitspreekt EL. is ongeveerr 0.69 . in het jaartal 69 was er te rome een kezier die genaamd was Marcus Otho.

lekker ver gezocht mollemans, zo heb ik ze graag







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Finalisten
« Reactie #48 Gepost op: 18-02-2003, 08:49:03 »






Ja, meneer Vlaming, zo kan iedereen wel bij zijn eigen Mol uitkomen, wat wel zou kunnen, is dat Marc volgende week eruit gaat, wat inhoudt dat Shadias positie in de slang onschendbaar is, wat misschien kan betekenen dat zij de Mol is, maar zelfs dat is een beetje vergezocht. Waarom wordt er trouwens volgens de slangenmethode gezegd dat Stijn gaat winnen en Inge de Mol is, het lijkt me logischer dat Inge gaat winnen en dat Stijn de Mol is.








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:De Finalisten
« Reactie #49 Gepost op: 18-02-2003, 09:22:21 »
Afgaande op wat de kandi's reeds gestemd hebben en ervan uitgaande dat de makers dat héél eerlijk aan ons getoond hebben (hmm, beetje naief zeker?), kom ik tot volgende conclusie:

- Indien Shadia er volgende week uitgaat, is Inge geen mol, Marc waarschijnlijk dan wel
- Indien Sandra er uit gaat, is Marc geen mol en wordt het toch Inge
- Indien Inge er uit gaat, komt Shadia uit haar schelp
- en indien Stijn of Marc er uit gaan, dan euh..., moeten we nog een weekje wachten, en dan zullen de makers het ons wel vertellen 8)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Finalisten
« Reactie #50 Gepost op: 18-02-2003, 12:11:06 »
Ja, meneer Vlaming, zo kan iedereen wel bij zijn eigen Mol uitkomen, wat wel zou kunnen, is dat Marc volgende week eruit gaat, wat inhoudt dat Shadias positie in de slang onschendbaar is, wat misschien kan betekenen dat zij de Mol is, maar zelfs dat is een beetje vergezocht. Waarom wordt er trouwens volgens de slangenmethode gezegd dat Stijn gaat winnen en Inge de Mol is, het lijkt me logischer dat Inge gaat winnen en dat Stijn de Mol is.

ah jongeheer chriz, gelieve me niet altijd serieus te nemen met al m'n slangtheorieën ;)...ik heb eerlijk gezegd op geen énkel moment geloofd dat de dames & heren van woestijnvis ALLES zouden weggeven ::), 't is net zoals in nederlandse serie, het loopt ff goed en nu zet iedereen z'n geld in op shadia als volgende afvaller en dan loopt het fout ;D, enfin - dat is wat ik hoop natuurlijk want mijn mol-gevoel zegt dat shadia de mol is (en ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, ik ben ook maar een mens), je kan moeilijk verwachten dat ik blijf geloven in 'n theorie die mijn mol doet afvallen hé ;)...en de volgorde van afvallers, daar ik ben er eerlijk gezegd niet echt mee bezig, maar dankzij de slang heb ik wel al 'n paar keer de afvallers goed gehad dit seizoen, maar je mag er niet te lang blijven in geloven, en ik denk dat de tijd gekomen is om een andere weg in te slaan....maar wie weet is het toch zoals het hierboven staat, het is een mogelijkheid en daarom heb ik het gepost. net zo goed is het mogelijk dat shadia wél de volgende afvaller is, daarom heb ik ook die slang gepost
mvg,
vlaming







« Laatst bewerkt op: 18-02-2003, 12:11:29 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Lowprofile

  • Gast
Re:De Finalisten
« Reactie #51 Gepost op: 22-02-2003, 11:58:14 »
Beste vrienden (waar heb ik dat eerder gehoord?)

Ik heb het door.
Op basis van 5 zeer duidelijke tips van WV (drie die de kandi's ook konden zien en 2 die op TV getoond werden) is het bijzonder duidelijk wie de mol is.
Ik kan ook op die basis voorspellen wie er gaat afvallen en wie er gaat winnen (maar daar is nog marge).
Doch helaas (of gelukkig): ik ga niet zeggen wie mijn mol is en ga ik die voorspellingen niet "publiceren".
Het is namelijk een stuk minder leuk om die zekerheid te hebben, dan om nog te zoeken (sinds 3 nachten ga ik weer op tijd slapen).

Jullie vinden het misschien flauw dat ik het niet vertel, maar ik denk dat heel wat mensen hier het ook al weten en het ook niet zo duidelijk publiceren.
Als zondag blijkt dat mijn afvaller niet klopt, zal ik het onmiddellijk melden want dan is er nog een kans dat mijn conclusie niet klopt en dan duiken we er weer in.










Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Finalisten
« Reactie #52 Gepost op: 22-02-2003, 14:37:40 »
Allah, als je dan maar met je theorie komt, als het programma is afgelopen, dan is dat oke..








Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #53 Gepost op: 23-02-2003, 21:29:54 »
Vlaming´s slangentheorie lijkt de waarheid te gaan worden. Alleen gaat het rijtje echt naar beneden; jammer he Vlaming, ook ik had Shadia als mol  :'(  (maar had vanavond taktisch proberen te stemmen met het voorgevoel al dat ze eruit zou gaan)
dus lijkt het volgens mij er erg op dat Sandra, Inge en Stijn de finalisten gaan worden. En ik denk dan winnaar, verliezer en de mol.







je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:De Finalisten
« Reactie #54 Gepost op: 23-02-2003, 21:42:24 »
Ok, nu weet ik het (pas) zeker. Deze theorie klopt. De finalisten zijn Sandra, Inge en Stijn. Maar wie de mol is?







« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 21:45:00 door Heinz »

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De Finalisten
« Reactie #55 Gepost op: 23-02-2003, 21:43:57 »
Welnee , die theorie is al een keer aangepast en dat zal nog een keer moeten gebeuren want Marc is de mol







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:De Finalisten
« Reactie #56 Gepost op: 23-02-2003, 21:49:51 »
Welnee , die theorie is al een keer aangepast en dat zal nog een keer moeten gebeuren want Marc is de mol
Helaas (ook ik denk eigenlijk nog steeds dat  het onmogelijk is, dat een ander dan Marc de mol is..), maar dit is niet waar; het was alleen eerst zo, dat de videofilmpjes van Corry, Shadia en Marc, die tussen de foto's van Bruno en Sandra waren gemonteerd, over het hoofd waren gezien, maar nu dus niet meer...







Thank U

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De Finalisten
« Reactie #57 Gepost op: 23-02-2003, 21:53:25 »
sorry ja ik had ongelijk . Ik hou me echter nog steeds niet vast aan deze theorie , vanwege het verrassingseffect dat deze een keer gaat vastlopen. Ik hoop volgende week







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:De Finalisten
« Reactie #58 Gepost op: 24-02-2003, 10:13:09 »
Voor mij is Marc ook de mol, maar toch denk ik dat Marc er volgende week uitgaat. Als dit gebeurt stap ik over naar Inge. Ze is blond en gedraagt zich er ook nog eens na.







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #59 Gepost op: 24-02-2003, 13:30:08 »
Ik had Marc maar Stijn is het nu echt voor mij. Vooral het wisselen bij die laatste opdracht (waar Stijn het antwoord wist) vind ik verdacht







banaan begint met een b, soms met een s