Auteur Topic: De Finalisten  (gelezen 18029 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #60 Gepost op: 26-02-2003, 10:09:40 »
sorry ja ik had ongelijk . Ik hou me echter nog steeds niet vast aan deze theorie , vanwege het verrassingseffect dat deze een keer gaat vastlopen. Ik hoop volgende week
Marc is ook mijn mol, maar ik kan toch niet ontkennen dat deze theorie tot nu toe klopt en dat Marc dus de aangewezen kandidaat lijkt om te moeten verdwijnen.

Natuurlijk word ook ik daar best zenuwachtig van, MAAR..... vergeet niet dat de volgorde voor deze theorie naar boven kwam bij het zoeken naar de superkandidaat en dat het dus zeker niet ondenkbaar is dat de superkandidaat zelf wordt overgeslagen in het rijtje afvallers.








Lowprofile

  • Gast
Re:De Finalisten
« Reactie #61 Gepost op: 26-02-2003, 10:22:26 »
vergeet niet dat de volgorde voor deze theorie naar boven kwam bij het zoeken naar de superkandidaat en dat het dus zeker niet ondenkbaar is dat de superkandidaat zelf wordt overgeslagen in het rijtje afvallers.
Jayne. Hier draai de zaken natuurlijk om. De super-kandidaatproef werd gefilmd in het begin van de serie en daar kwam Marc uit als SK. Wat Marc later echt in het spel doet ligt niet in handen van WV.
En daarbij de montage van de beelden en het opstellen van het rijtje gebeurde natuurlijk later in België, doen WV de volgorde van afvallen kende.








Lowprofile

  • Gast
Re:De Finalisten
« Reactie #62 Gepost op: 26-02-2003, 10:23:45 »
Dienstmededeling:
Ik heb vanmorgen aan Mollemans een bestand overgemaakt met mijn mol-motivatie.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #63 Gepost op: 26-02-2003, 11:11:03 »
Jayne. Hier draai de zaken natuurlijk om. De super-kandidaatproef werd gefilmd in het begin van de serie en daar kwam Marc uit als SK. Wat Marc later echt in het spel doet ligt niet in handen van WV.
En daarbij de montage van de beelden en het opstellen van het rijtje gebeurde natuurlijk later in België, doen WV de volgorde van afvallen kende.
Hoi Lowprofile! :)

Ik weet niet of we elkaar helemaal begrijpen, maar ik bedoel dus het volgende:

Na het filmen van de serie (en de einduitslag dus bekend is) gaat WV thuis in België de afleveringen monteren. Ze vinden dat er ook deze keer een hint in moet zitten naar de volgorde van de afvallers en (dus) de finalisten. Het intro is al eens gedaan en bovendien riskant omdat er erg op gelet wordt, maar men vindt een goed alternatief in een montage van de overgebleven 9 kandidaten op het moment van de superkandiaten-opdracht in aflevering 2. Tot zover zijn we het denk ik wel eens.

Het meest logische zou nu zijn dat het rijtje gewoon gevolgd wordt en Marc de volgende keer afvalt. Natuurlijk. Maar het zou ook best kunnen dat WV hier toch op de valreep nog een verrassingselement in heeft toegevoegd, namelijk dat de theorie voor iedereen opgaat, behalve voor de 'superkandidaat'. Hij heeft die titel tenslotte niet voor niks gekregen, he? En zeker omdat het de laatste executie voor de finale is, acht ik dit zeker niet onmogelijk.

Eén ding is iig zeker: ik zal zondag met angst en beven uitzien naar de executie. In de pool gok ik op Marc, Inge en Stijn als finalisten, want nu nog veranderen zou toch niks uithalen mocht het fout blijken te zijn.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Finalisten
« Reactie #64 Gepost op: 26-02-2003, 11:52:04 »
Dienstmededeling:
Ik heb vanmorgen aan Mollemans een bestand overgemaakt met mijn mol-motivatie.

Is deze motivatie ook voor dwalenden en uilen beschikbaar?







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Lowprofile

  • Gast
Re:De Finalisten
« Reactie #65 Gepost op: 26-02-2003, 12:07:55 »
Dag Jayne.
Eeeehhh, jij hoopte misschien ook dat de Titanic niet ging zinken in de film...  ;)
Maar je tweede uitleg is idd een stuk duidelijker en nu begrijp ik wat je bedoelt.

Beste Verdi,
Ik denk zelf dat het beter is met mijn lijstje van een 20-tal argumenten niet naar buiten te komen, maar ik stel voor dat Mollemans hierover beslist. Als hij zegt dat het geen kwaad kan, heb ik er ook geen bezwaar tegen.










Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #66 Gepost op: 26-02-2003, 12:15:32 »

Eeeehhh, jij hoopte misschien ook dat de Titanic niet ging zinken in de film...  ;)
Ja, en dat Rensenbrink bij de volgende terugblik op het WK 78 niet op de paal schiet. :P

Ach, ik ben een optimistisch typ. ::)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:De Finalisten
« Reactie #67 Gepost op: 26-02-2003, 12:57:35 »
Ben het wel (weer) met Jayne eens. Het rijtje kwam uit de superkandidaat opdracht en zou dus best eens op kunnen houden bij de superkandidaat zelf. Zou op zich een goede redenering zijn.

Maarreh, ik geloof daar niet in. Marc gaat er gewoon uit zondag, wat ik je brom!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:De Finalisten
« Reactie #68 Gepost op: 26-02-2003, 14:30:58 »
Dienstmededeling:
Ik heb vanmorgen aan Mollemans een bestand overgemaakt met mijn mol-motivatie.

Kenner is benieuwd of mollemans nu ook overtuigd is...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:De Finalisten
« Reactie #69 Gepost op: 26-02-2003, 14:32:35 »
sorry ja ik had ongelijk . Ik hou me echter nog steeds niet vast aan deze theorie , vanwege het verrassingseffect dat deze een keer gaat vastlopen. Ik hoop volgende week

Enige reden dat jij je niet vasthoudt aan deze theorie is dat die theorie voorspelt dat je mol er zondag uitgaat :P:P







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Finalisten
« Reactie #70 Gepost op: 26-02-2003, 14:42:02 »

Ik denk zelf dat het beter is met mijn lijstje van een 20-tal argumenten niet naar buiten te komen, maar ik stel voor dat Mollemans hierover beslist. Als hij zegt dat het geen kwaad kan, heb ik er ook geen bezwaar tegen.



Maar als de mol eenmaal bekend is, kan het zeker geen kwaad meer. (ik ben erg nieuwsgierig, maar eigenlijk wil ik het ook niet weten, want straks zit ik weer fout  ;D). Nou ja, we merken het wel...








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:De Finalisten
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2003, 15:23:05 »
Hoe kán je nou fout zitten met Stijn?  8)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:De Finalisten
« Reactie #72 Gepost op: 27-02-2003, 06:33:44 »
Dienstmededeling:
Ik heb vanmorgen aan Mollemans een bestand overgemaakt met mijn mol-motivatie.
Jouw lijstje hier publiceren zou erg interessant zijn.
Indien je dat niet wenst te doen, zeg dan gewoon wie volgens jou de Mol is. Je hebt nu 1 kans op 4.
Schraap al je moed bijeen en noem jouw Mol.
Die van mij is iig nog steeds Inge.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:De Finalisten
« Reactie #73 Gepost op: 27-02-2003, 13:15:14 »
Het bewuste lijstje van lowprofile dient hij niet hier neer te zetten maar in het topic van zijn Mol verdachte







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld