Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 21020 keer)

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 4
« Gepost op: 9-02-2003, 19:30:08 »
Zo, het topic is alvast geplaatst. Ik kan niet wachten tot het begint!

Talpa








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2003, 19:49:32 »
Nou eh, ja.. leuke aflevering..   :-\

Niet dus, want k kan t niet kijken..  :'(








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 9-02-2003, 20:43:06 »
Wow, te gekke aflevering. Walter eruit. Dat zullen de meesten hier wel hebben gestemd. Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met de theorie van de foto's. We hebben in ieder geval weer genoeg om het over te hebben de komende week.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 9-02-2003, 20:46:01 »
Schitterende aflevering! Tof dat Michiel alle mogelijke molacties met de kandidaten besprak!  :D








Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 9-02-2003, 20:49:03 »
Schitterende aflevering! Tof dat Michiel alle mogelijke molacties met de kandidaten besprak!  :D

HAd je Shadia zien lachen







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 9-02-2003, 20:52:21 »
Ja, het was een toffe aflevering. En Ovide, je had gelijk. Mijn favoriete afvaller is er eindelijk uit.
En ik weet ook al een nieuwe...

Talpa








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 9-02-2003, 20:53:09 »
Dat vond ik ook heel leuk. Ik kreeg toen alleen een heel raar gevoel bij Corry. Volgens mij verdenkt echt niemand haar (ook hier niet echt) en dus zou ze het best wel eens kunnen zijn. Wel raar wat Michiel over Walter zei. Net of hij al wist dat die er uit zou gaan. Ook raar dat de kandiadten al weten wanneer en dat hun familie komt.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 9-02-2003, 20:53:25 »
Geweldige aflevering! Erg leuke opdrachten! Vooral die race-opdracht was hilarisch. Hoe Corry iedere keer zo hard gilde!  ;D

De balvangopdracht kenden we natuurlijk al, al kon er hier geld mee verdiend worden en geen vrijstelling. (ben eerlijk gezegd vergeten of er in de Nederlandse serie ook geld mee verdient kon worden of alleen die vrijstelling...  :-[ )

De raadsel-opdracht was ook leuk bedacht, maar de meeste raadsels waren al gedoemd te mislukken. Onthoud maar 'ns 7 postcodes! En die som kon natuurlijk op 101 manieren gemaakt worden. Op 'n gegeven moment moet je gewoon beslissen wat je antwoord wordt, anders dan is de tijd op...  :-\

Walter er dus uit. Dat doet goed voor m'n poll! Eindelijk 'ns iets goeds voorspeld! Hopenlijk zit ik met Shadia als mol ook nog altijd goed. Ik blijf er iig bij ook na deze aflevering.  :)








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 9-02-2003, 20:55:50 »
Het was egt een koele aflevering!! 8)
Het was idd te verw88 dat Walter dr uit ging, maar hij was juist zo leuk...
Voorderest de opdr8 met de auto's vont ik erg leuk, en idd het was egt koel dat Michiel de mogelijke molacties ging bespreke! :D

Citaat
Volgens mij verdenkt echt niemand haar (ook hier niet echt) en dus zou ze het best wel eens kunnen zijn.
ehm, Walter verd8 Corry tog  ???







« Laatst bewerkt op: 9-02-2003, 20:56:53 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 9-02-2003, 20:59:38 »
Dehm, Walter verd8 Corry tog  ???

Ow, dat heb ik dan gemist. Wel in het begin, maar ik heb nu niet echt een idee wie wie verdenkt moet ik eerlijk zeggen. Ik had gewoon niet het idee dat Corry erg verdacht was onder de kandidaten en de kijkers. Maar dat komt misschien omdat ik haar tot nu toe zelf helemaal niet verdacht heb.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 9-02-2003, 21:03:12 »
Ow, dat heb ik dan gemist. Wel in het begin, maar ik heb nu niet echt een idee wie wie verdenkt moet ik eerlijk zeggen. Ik had gewoon niet het idee dat Corry erg verdacht was onder de kandidaten en de kijkers. Maar dat komt misschien omdat ik haar tot nu toe zelf helemaal niet verdacht heb.
Mja, volgens mij is ze ook nie verd8, iig niet onder de kijkers volgens mij. Maar ik dacht iig dat Walter haar deze aflevering wel verdacht. Hij zei zoiets van:'Corry vint ik verd8 omdat...' Ze zou overigens wel un supermol zijn, beetje zeuren over Inge :D en met dr been...







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 9-02-2003, 21:57:36 »
Effe over de crash-opdracht. Daarin zat Shadia natuurlijk op de sleutelpositie die 't meest bepalend was voor 't al dan niet slagen van de opdracht.

Ook de 'verdedigers' konden natuurlijk invloed uitoefenen. Zo te zien hebben Walter, Marc en Inge hun werk goed gedaan. Zij hebben alledrie er 'n aantal keren voor gezorgd dat Shadia en Corry niet geraakt werden. Sandra heb ik daarintegen niet veel nuttigs zien doen. Dat kan natuurlijk zijn vanwege 't knip- en plakwerk van de regie, maar ik kreeg echt 't idee dat zij niet zo goed heeft verdedigd. Op 'n gegeven moment kreeg ze ook haar auto niet meer gestart. Maar dit probleem leek ook Inge te hebben...

Ik vond Marc echt heel gedreven in deze opdracht. Ondanks dat hij geen wiel meer had, wist hij 't toch voor elkaar te krijgen om samen met Walter de auto te 'sandwichen' aan 't einde. Volgens mij zou 'n mol niet zo z'n best doen....

Corry kon natuurlijk echt maar nauwelijks invloed uitoefenen bij deze opdracht. Ze zat maar wat bang te gillen, wat denk ik eerder negatieve als positieve invloed op de rij-prestatie van Shadia had. Maar ze kon maar haar pootje natuurlijk ook niks anders in deze opdracht.  :-\








Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 9-02-2003, 22:05:57 »
Ik vraag me af waarom ze zo snel over de 5 kleurvakken rijden. Een kleur die nog niet geactiveerd is, moet ook nog niet beschermd worden.









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 9-02-2003, 22:08:25 »
Ik vraag me af waarom ze zo snel over de 5 kleurvakken rijden. Een kleur die nog niet geactiveerd is, moet ook nog niet beschermd worden.


Dat is helemaal waar imka. Daar had ik zelf ook nog niet over gedacht. Shadia had natuurlijk beter kunnen wachten tot de laatste minuten met over de vlakken te rijden, want dan hoefde de anderen niet zo lang te verdedigen.

Ik denk eerlijk gezegd dat de kandi's hier zelf ook niet aan gedacht hebben. Misschien is hun door Michiel wel verteld dat ze zo snel mogelijk over alle vijf de vlakken moest rijden.  :-\








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 9-02-2003, 22:08:50 »
Ja, leuke aflevering! :) Ik moet hem nog een beetje op me in laten werken en misschien nog eens bekijken, maar hier alvast wat losse gedachten.

Stijn werd dus wel in het spel betrokken, maar had verder weinig tot geen kans om te saboteren. Tenzij je zijn weigering om zijn vrijstelling op te geven als sabotage-actie ziet, maar zelf vind ik dat wat ver gaan. Ik had het zelf eerlijk gezegd verdachter gevonden als hij wel was teruggekomen.
Het enige dat ik me kan bedenken als mogelijke sabotagepoging van Stijn is dat hij (als hij de Mol is) expres als eerste raadsel niet één van de twee postcodevragen heeft gekozen, zodat iig de groep niet meer compleet zou zijn en de kans op mislukken groter was. Maar dat is wel een mager kansje voor de Mol; bij de groep had die veel meer mogelijkheden om te 'mollen'.

Opvallend dat Michiel toch een beetje suggereerde dat Corry's blessure wellicht gespeeld zou zijn. Wij hebben het er hier ook wel over gehad (al denk ik nog steeds dat het echt is), maar het lijkt me dat als je er zelf bij bent en je de hele dag in de groep verkeert, je toch wel door moet hebben of het theater is of niet.

Ook wel vreemd dat Walter's poging hemzelf verdacht te maken door Michiel aan de groep verklapt werd. Hij had dus de koker van Inge gestolen en dat leken de anderen niet te weten tot Michiel het vertelde. Mocht iemand Walter al verdacht hebben, zal dat daarna toch een stuk minder zijn geweest.

In tegenstelling tot de anderen leek Marc zich niet erg te haasten op weg naar de computer in het raadselspel. Het viel volgens mij zelfs Inge op dat hij nauwelijks buiten adem scheen te zijn. Weer een verdachte actie, maar ja, hij haalde het wel op tijd. En bij het autospel leek hij ook goed bezig te zijn, al vraag ik me af waar hij was toen aan het eind van de eerste helft de 'prijswagen' toch nog 2x geraakt werd.

De auto's van Sandra en Inge wilden allebei niet meer verder. Niet zo gek als je zag hoe de auto's er achteraf uitzagen, maar misschien toch gespeeld van één van de twee...?

Nou ja, tot zo ver. Als ik nog wat bedenk, meld ik me wel weer. ;)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 9-02-2003, 22:11:12 »
Ik vraag me af waarom ze zo snel over de 5 kleurvakken rijden. Een kleur die nog niet geactiveerd is, moet ook nog niet beschermd worden.

Ja, slim bedacht! Maar eerlijk gezegd had ik zelf waarschijnlijk hetzelfde gedaan als Shadia.  Dom! :-\








Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2003, 22:14:18 »
Tussendoor ook even een pluim voor de cameramannen, die toch eigenlijk gevaarlijk opgesteld stonden, en moesten zien dat ze zelf niet onder de wielen van een van de auto's terechtkwamen.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 9-02-2003, 22:15:15 »


In tegenstelling tot de anderen leek Marc zich niet erg te haasten op weg naar de computer in het raadselspel.

Hij deed er 6 minuten over, Shadia deed het in 9 minuten.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2003, 22:15:17 »
straf!!!  :o

ik lees hier net op een ander forum dat met de gegeven getallen 927 zelf kon gevonden worden (door DowntownKontich):

(10x10 + (6/2) ) x (8+1) = 927

natuurlijk was de opdracht: "het getal dat 927 het dichtst benadert", maar bij mijn weten benadert 927 927 het dichtst hé.  :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2003, 22:17:24 »
Ik vraag me af waarom ze zo snel over de 5 kleurvakken rijden. Een kleur die nog niet geactiveerd is, moet ook nog niet beschermd worden.


Dat was ook onmiddellijk mijn bedenking die ik op mijn huisgenoten afvuurde. Ik zou gewoon daar blijven staan zijn en de laatste minuten geprobeerd hebben over zoveel mogelijk vlakken te rijden. Of mss was hen verteld dat ze alle vlakken direct moesten proberen te activeren?








banaan begint met een b, soms met een s