Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 22916 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 5
« Gepost op: 16-02-2003, 19:46:56 »
In dit topic kan alles gepost worden dat met de vijfde aflevering, die nu gaat beginnen, te maken heeft.   :)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2003, 20:46:21 »
Beeld van Inge blijft intact, heeft weer alles verpest wat in haar mogelijkheden lag, corry eruit, wie had die theorie ook weer die zei dat ze eruit ging? lijkt dus te kloppen... Nou goed, leuke aflevering, Shadia die nog in bed ligt als bezoek weggaat ook erg komisch  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Revolgeon

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2003, 20:51:41 »
inderdaad Inge verknalt weer alles wat maar mogelijk is.. tlijkt wel beetje erg ver te gaan nu..

stijn doet zowiezo te veel goed.. doet weer precies wat er gevraagd wordt..

voor mij ist nog steeds: Inge de mol

en zeer zeker niet : Stijn, Sandra

Twijfel: Marc en Shadia


--

maar dan nu nog iets.. er is al ooit iets op het internet geweest over een 10 die bij de witte letters voor een opdracht onderaan links bleef staan.. vandaag bleef duidelijk een L langer staan in de letters.. erg vreemd..








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2003, 20:52:52 »
Ik vond Inge ook aardig verdacht, zeker met dat paard.. 5 jaar rijles/ gereden en dan roepen "Ik kan niet paardrijden ".. sorry.. geloof ik niets van !!
Maar het probleem is dat iedereen eigenlijk wel verdacht is ( applaus voor de montage mensen !!)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2003, 20:53:50 »
Op een gegeven moment hoorde ik een vlaams nummer dacht ik dat in een itailiaans jasje was gestoken.
Of is het gewoon een italiaans nummer.
Had het gevoel dat je het achter uit moet spelen om een aanwijzing tehoren.

Bij inge dat ze dat zegt,kan ook iemand anders zijn van de Crue.
Want door de donkerte zie je er niet.







« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 20:55:03 door Pierce Brosnan »

Offline Revolgeon

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2003, 20:54:33 »
Ik vond Inge ook aardig verdacht, zeker met dat paard.. 5 jaar rijles/ gereden en dan roepen "Ik kan niet paardrijden ".. sorry.. geloof ik niets van !!
Maar het probleem is dat iedereen eigenlijk wel verdacht is ( applaus voor de montage mensen !!)

dat awas inderdaad wel HEEEEL vaag.. 5 jaar paardrijles nou dan kan je naar zover ik weet toch aardig paardrijden maar ze bakte er alles behalve iets van.. en dan ga je weer denken.. ligt het er niet te dik bovenop?








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2003, 20:57:22 »
Dat is misschien wel expres gedaan omdat mensen dan gaan denken '' nou het ligt er zo dik bovenop die kan het niet zijn '' waardoor de schok nog groter is als ze het wel is...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2003, 20:57:25 »
Corry was wel héél dom om niet direct af te drukken na Inge natuurlijk, maar zij is de mol niet  ::)

Shadia zet zichzelf op algemene kennis, en kan amper één buurland van China opnoemen (is Rusland dan nog een land ?) en één keizer van rome ...

Verder verliep het aanmaken van het vuur en de overstap van de jetski naar de motorboot ook wel heel chaotisch, en net die tijd was het verschil tussen winst en verlies.

Mijn mol was marc, maar vanaf nu is het Shadia geworden.







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline ThE_FoRcE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • May ThE_FoRcE be with you !
Re:Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2003, 20:58:22 »
dat awas inderdaad wel HEEEEL vaag.. 5 jaar paardrijles nou dan kan je naar zover ik weet toch aardig paardrijden maar ze bakte er alles behalve iets van.. en dan ga je weer denken.. ligt het er niet te dik bovenop?
Mja vind ik ook. Als Inge de mol zou zijn, doet ze absoluut geen moeite om het niet te laten opvallen hé. Maar als ze het wel is, is ze er alweer in geslaagd om alles waar ze iets kon saboteren, te saboteren...







Het leven is een seksueel overdraagbare ziekte.

Offline Revolgeon

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2003, 21:02:32 »
waarom shadia.. zou je als mol niet iig een beetje geld op jezelf inzetten en het dan verspelen? Als ik de mol zou zijn zou ik toch 500 euro op mezelf inzetten denk ik?








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 16-02-2003, 21:05:20 »
Wel un koele aflevering, niet super veel actie ::)
Enne, voor mij ligt het het te dik op dat Inge de Mol zou zijn. Dus mn Mol is nu Shadia. Een beetjuh mens met wat algemene kennis, moet tog egt wel meer als 1 buurland van China kunnen bedenkuh :-\ Neem Mongolie bijv...







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 16-02-2003, 21:05:35 »
Inge was inderdaad weer verdacht bezig. Maar ook Shadia was opvallend; zij was bij proef 1 een van de weinigen die verkeerd zat; ze sprong niet terwijl haar vriendin van wel dacht. En bij de derde opdracht zette ze alles op Corry in...








Offline jackaroo

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 16-02-2003, 21:07:51 »
Corry was wel héél dom om niet direct af te drukken na Inge natuurlijk, maar zij is de mol niet  ::)

Shadia zet zichzelf op algemene kennis, en kan amper één buurland van China opnoemen (is Rusland dan nog een land ?) en één keizer van rome ...

Verder verliep het aanmaken van het vuur en de overstap van de jetski naar de motorboot ook wel heel chaotisch, en net die tijd was het verschil tussen winst en verlies.

Mijn mol was marc, maar vanaf nu is het Shadia geworden.

Erg veel vaart leek de jetski ook niet te maken. Hier hadden ze de meeste tijdwinst mee kunnen maken.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 16-02-2003, 21:08:20 »
Op een gegeven moment hoorde ik een vlaams nummer dacht ik dat in een itailiaans jasje was gestoken.
Of is het gewoon een italiaans nummer.
Had het gevoel dat je het achter uit moet spelen om een aanwijzing tehoren.
Bedoel je dat nummer voordat ze gaan bungee jumpen? Dat is Engels. Het is een bekend nummer, maar in een andere versie. Ik weet ff de titel niet meer, daarstraks nog wel...








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 16-02-2003, 21:09:01 »
Op een gegeven moment hoorde ik een vlaams nummer dacht ik dat in een itailiaans jasje was gestoken.
Of is het gewoon een italiaans nummer.
Had het gevoel dat je het achter uit moet spelen om een aanwijzing tehoren.
Bedoel je dat nummer voordat ze gaan bungee jumpen? Dat is Engels. Het is een bekend nummer, maar in een andere versie. Ik weet ff de titel niet meer, daarstraks nog wel...
Iets van "Sila woman, she drinks coffee, she drinks tea,..."
En van die Sila ben ik ook niet zeker. ff googlen...








Offline m o ll i g

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 16-02-2003, 21:10:12 »

Shadia zet zichzelf op algemene kennis, en kan amper één buurland van China opnoemen (is Rusland dan nog een land ?) en één keizer van rome ...

Verder verliep het aanmaken van het vuur en de overstap van de jetski naar de motorboot ook wel heel chaotisch, en net die tijd was het verschil tussen winst en verlies.

Mijn mol was marc, maar vanaf nu is het Shadia geworden.

Dat Shadia zichzelf op algemene kennis heeft gezet en daarna ook nog zegt dat ze gaat winnen, is raar! maar ze heeft geen geld ingezet op haarzelf... en de overstap van de jetski naar de moterboot liep misschien wel heel chaotisch maar ik denk dat marc daar eerder de oorzaak van was, hij klom ook als laatste op de boot (toch?)

In het begin was mijn mol Shadia, maar vanaf aflevering 3 denk ik Marc!








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 16-02-2003, 21:16:20 »
Op een gegeven moment hoorde ik een vlaams nummer dacht ik dat in een itailiaans jasje was gestoken.
Of is het gewoon een italiaans nummer.
Had het gevoel dat je het achter uit moet spelen om een aanwijzing tehoren.

ik denk dat je dit liedje bedoelt: "Sea Lion Woman" door Christine and Katherine Shipp; het staat op de soundtrack van "the general's daughter"..








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 16-02-2003, 21:36:12 »
Iets van "Sila woman, she drinks coffee, she drinks tea,..."

Zien we Shadia niet iedere week koffie drinken in 't beginfilmpje?  :o

Ik vond 't weer 'n erg leuke aflevering. Orginele opdrachten, die leuk in elkaar staken. Ik vond de invloed van Shadia weer erg groot deze aflevering. Ik blijf voorlopig nog bij haar als mol.  :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 16-02-2003, 21:50:32 »
Corry was wel héél dom om niet direct af te drukken na Inge natuurlijk, maar zij is de mol niet  ::)

Shadia zet zichzelf op algemene kennis, en kan amper één buurland van China opnoemen (is Rusland dan nog een land ?) en één keizer van rome ...

kleine reactie:
1) de reactie hier was ook direct van: druk af !! en mocht ik daar gezeten hebben zou ik ook niet zolang gewacht hebben zoals Corry deed maar ik denk niet dat je direct denkt van: aha zij drukt, dus ik mag ook drukken !!

2) Ik zou nooit aardrijkskunde of geschiedenis gekozen hebben, djezes what was she thinking... maar dan nog: 5 buurlanden china? Je zou het mij ook niet moeten vragen hoor. En dan van die Romeinse keizers: ik studeer latijn dus ik hoor er wel enkele te weten, maar als je op school geen al te brede culturele achtergrond gekregen hebt of gestudeerd hebt dan kan ik me wel inbeelden dat je er geen 5 kan uit je mouw schudden hoor.

Het lijkt dus allemaal heel mols, maar ik weiger erin te geloven, ik zou als mol in de kajak gekropen zijn om hem te doen kantelen of vertragen.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 16-02-2003, 21:57:26 »
kleine reactie:
Het lijkt dus allemaal heel mols, maar ik weiger erin te geloven, ik zou als mol in de kajak gekropen zijn om hem te doen kantelen of vertragen.

Misschien gokte ze erop dat de opdracht toch niet meer gehaald kon worden, omdat er al veel tijd verloren was gegaan met 't reserve-vuur maken op de rots. Bovendien kon Shadia 't eigenlijk niet maken om na op de jetski te hebben gezeten (waarbij ook vrij langzaam werd gereden...) ook nog 'ns te eisen om met de kano mee te gaan. 't lag voor de hand dat Marc en Sandra, die al 'n tijd zat te wachten in de motorbood, gingen kanoen. Ik vind dit dus ook geen teken dat Shadia de mol NIET is.