Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 27253 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 6
« Gepost op: 23-02-2003, 19:40:00 »
Over enkele munten begint aflevering 6.
Deze kan je na afloop in deze thread bespreken.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2003, 20:46:43 »
'n leuke aflevering met 'n dramatische afloop. M'n mol is eruit en ik zal op zoek moeten naar 'n andere.  :-[

Erg leuke opdrachten deze aflevering. Ik vond vooral Stijn erg verdacht, omdat hij weer geen een raadsel kon oplossen. Al had Marc hier ook wel invloed op.  :-\

Veel aanwijzingen richting Inge deze aflevering. Ik heb wel 10 honden en katten voorbij zien komen. 't ligt er nog steeds te veel boven op zou ik zeggen....

't wordt voor mij toch maar Marc of Stijn. Gelukkig heb ik nog 'n week om te bedenken wat ik bij m'n pool ga invullen.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2003, 20:49:22 »
DAAAAAAAAAAAAAAAG Shadia...ze was toch niet mijn mol.. :P







No Milk today???

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2003, 20:50:24 »
AAAAH.. Attack, kick, punch.. grumble.. Ik heb de helft gemist ! en de video heeft het niet opgenomen, en ik drukte net op de psatiebalk en toen was meteen mijn video in de computer ook foetsie ( nam er 2 seconden HUMO overheen en de andere is dus overschreven ), Ik heb vandaag mijn dag niet geloof ik.
Lee shier wel wat er gebeurd is, wanneer werden alle aflevering ook al weer herhaald ? Alles achter elkaar dacht ik ??
Geen puzzelweekje voor mij, geen screenshots ook..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 23-02-2003, 20:52:02 »
Dit was een heel pijnlijke aflevering voor mij.
Shadia was dan wel niet mijn mol, ik heb haar toch weken lang als mol, winnaar en verliezend finalist ingevuld. In een keer 50 plaatsen gekelderd in de ranglijst, dat is pijnlijk. Auw!!!








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2003, 20:52:22 »
t was idd un koele aflevering!

Ook leuke opdrachten, vooral de opdracht met de 10 dagboeken was erg koel! Sandra was lkkr tactisch, you go girl!

Stijn idd wel weer verdacht met de raadsels oplossen, volges mij had Marc beter raadsels gekund en Stijn dan de doener :-\ Tenzij Marc de mol is natuurljk ::)

Inge ligt dr nog steeds te dik boven op, en dat ze zei dat ze d8 dat de vraag over hoofdstad Australie un grap was, vonk raar. Ze keek toen ook heel lacherig, not! :-X

Jammer dat Shadia (mn Mol) dr uit is :'( Denk dat ik nu maar naar Sandra ga! 8)








The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 23-02-2003, 20:54:07 »
Marc blijft nog ff mijn mol.
Ondankt dat hij bij het pijl en boog schieten de pijlen goed schoot.
Hij wist namelijk wel meteen de lijntjes goed te verdelen.
Het kan toeval zijn maar toch.

Sandra zou makkelijk ergens achter een pilaar een tas met de echte boeken kunnen pakken en dat de andere valsen zijn en dat ze die er terug legt. (hier zou wel enige hulp van de Crue bij tepas kunnen komen.)
George bij de Nederlandese versie deed dit ook met iets in een steeg bij een afval contener. (wat weet ik niet meer)
Ook zat ze bij het klussen een beetje sloom te doen. (maar dat deden Shadia en Inge ook)

Inge
Sloom bij het klussen.
Als Jager de positie om sloom te doen en niet ged te zoeken zodat er geen € 4.000 in de pot zou komen.

Stijn deed wel erg lang over die raadsels,maar het waren dan ook wel rare raadsels.
Verdacht making van Presentator,vind ik wel een beetje raar.
Zeggen dat hij een Curses Italiaans heeft gevolgd in bij zijn van de kijkers en Marc.
Dit zou den bewijzen kunnen zijn dat hij het niet of juist wel is.

Algeen:

Wie heeft er een Hond ? Zag namelijk steeds een Hond rond lopen in beeld gemonteerd.
Zwarte Kat steeks over..
Meschien ook ingemonteerd ??
Iemand Jarig op de 13de of Vrijdag de 13de geboren ??








« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 20:56:17 door Pierce Brosnan »

Offline m o ll i g

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 23-02-2003, 20:55:02 »
Zeker een leuke aflevering :), dit is de eerste aflevering waarin ik Stijn verdacht vind overkomen.
 Wat ik vooral raar vond is dat Marc het laatste raadsel ging doen (waarschijnlijk omdat Stijn er niks van bakte..). Kreeg hij een raadsel welke Stijn al eens had opgelost... Erg vreemd!  ???








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2003, 20:56:21 »
Heb hier een klein stukje gemist, dus misschien klopt het niet wat ik nu ga schrijven maar toch. Marc en Stijn hadden die plaat gewonnen. Even later zie je Sandra (tijdens die slaapkamer bouwen) een platenspeler wegzetten. Ik vond dat raar, vooral omdat er volgens mij geen aanleiding was om dat ding weg te zetten. Zou er een hint op die plaat staan ofzo en wilde Sandra voorkomen dat de rest hier achter kwam ???? Plz forgive me als dit nergens op slaat maar ik wil het ff weten!







Koekoek!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 23-02-2003, 20:57:56 »
Heb hier een klein stukje gemist, dus misschien klopt het niet wat ik nu ga schrijven maar toch. Marc en Stijn hadden die plaat gewonnen. Even later zie je Sandra (tijdens die slaapkamer bouwen) een platenspeler wegzetten. Ik vond dat raar, vooral omdat er volgens mij geen aanleiding was om dat ding weg te zetten. Zou er een hint op die plaat staan ofzo en wilde Sandra voorkomen dat de rest hier achter kwam ???? Plz forgive me als dit nergens op slaat maar ik wil het ff weten!

Ze dacht meschien dat die platen speler er niet bij hoorden.
Maar het is een punt.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 23-02-2003, 20:58:28 »
Als Stijn de mol is, vind ik em echt een schijtmol, ik bedoel, mollen door geeneen raadsel goed op te lossen..mjwah... erg niet leuk eigenlijk.. hij werd wel erg verdacht gemaakt.. en waarom speelden ze die plaat niet af? Of was dat ding zo stuk dat het niet kon? Zat er misschien een aanwijzing in de plaat(titel/artiest oid)?







No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 23-02-2003, 20:59:14 »
Algeen:

Wie heeft er een Hond ? Zag namelijk steeds een Hond rond lopen in beeld gemonteerd.
Zwarte Kat steeks over..
Meschien ook ingemonteerd ??
Iemand Jarig op de 13de of Vrijdag de 13de geboren ??


De honden en katten vlogen ons om de oren vandaag (ook 'n kat waarvoor de auto met kandi's moest stoppen aan 't begin van de aflevering). Inge is natuurlijk dierenarts en dit zijn natuurlijk stuk voor stuk aanwijzingen naar haar toe, maar ik blijf erbij dat dit er TE dik bovenop ligt.








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 23-02-2003, 21:01:41 »
analyse

Sandra  wordt verdachter  vanwege het toch vinden van het 5 boeken , kan een nep boek tussenzitten.

Marc : er ging veel mis bij de doe opdrachten en hij wist het raadsel van stijn wel heel snel op te lossen (voorkennis?). Wist Stijn niet over te halen toch voor die andere schroef te kiezen. En koos toch weer een envoloppe met geld die niet werd verdiend.

Stijn : Is hij nou  zo onhandig in het oplossen van raadsels of speelt hij alsof.

Inge : onmols gedrag door matras als ontbrekend atribuut aan te wijzen . Waar was dat voor nodig als zij mol was







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 23-02-2003, 21:02:21 »
Kreeg hij een raadsel welke Stijn al eens had opgelost... Erg vreemd!  ???
Ja, het enige dat Stijn goed had opgelost, n.l. het toetsenbord in de koffer voor de ontmanteling van de bom... Ik blijf Marc nog steeds hoog op mijn lijstje 'mol' houden, maar even zo goed vliegt die er volgende week uit... (volgorde intro opdracht Superkandidaat in afl. 2) en dan is Stijn toch een goede tweede... ???  







Thank U

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 23-02-2003, 21:04:18 »
De honden en katten vlogen ons om de oren vandaag (ook 'n kat waarvoor de auto met kandi's moest stoppen aan 't begin van de aflevering). Inge is natuurlijk dierenarts en dit zijn natuurlijk stuk voor stuk aanwijzingen naar haar toe, maar ik blijf erbij dat dit er TE dik bovenop ligt.

Was bij Prince van de Nederlandes editie vorig jaar ook.
Nummers waarin Prince werd gezegd.
Een nummer dat uigevoerd werd door Prince.
Een aanwijzing naar een Sprookjes figuur.

Het zelfde Kunstje werd met Jantien gedaan.

Het kan dus zijn dat ze het niet alleen met Inge doen maar ook met Sandra.







« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 21:06:12 door Pierce Brosnan »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 23-02-2003, 21:06:45 »
Ik denk niet dat die honden en katten naar Inge wijzen.. ten eerste, zoals gezegd valt het wel erg op en jah.. mwjah  :-X geen idee.

(Misschien is het katachtige -> panter ;) En wie was dat ookalweer? ::))







« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 21:07:30 door Milk »
No Milk today???

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 23-02-2003, 21:07:39 »
Was bij Prince van de Nederlandes editie vorig jaar ook.
Nummers waarin Prince werd gezegd.
Een nummer dat uigevoerd werd door Prince.
Een aanwijzing naar een Sprookjes figuur.

Het zelfde Kunstje werd met Jantien gedaan.

Het kan dus zijn dat ze het niet alleen met Inge doen maar ook met Sandra.

En Stijn niet tevergeten hebben ze ook al gehad.
Dan kan je dus maar een iemand aan wijzen als de Mol...

MARC !!







« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 21:08:55 door Pierce Brosnan »

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 23-02-2003, 21:11:03 »
(Misschien is het katachtige -> panter ;) En wie was dat ookalweer? ::))
Vandaag was ze ook weer als een echte katachtige bezig met die dagboeken...  







Thank U

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 23-02-2003, 21:16:28 »
't Superkandidaat-rijtje lijkt voor alsnog te kloppen en wel in de meest eenvoudige volgorde die we hadden kunnen bedenken:



't was gewoon zo gemakkelijk waardoor wij dachten dat de volgorde van afvallen nooit zo gemakkelijk helemaal prijs gegeven zou worden.  :-\

Ik weet nog niet op wie ik als mol ga stemmen volgende week, maar ik weet wel dat ik voor Marc als volgende afvaller ga.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 23-02-2003, 21:17:47 »
't Superkandidaat-rijtje lijkt voor alsnog te kloppen en wel in de meest eenvoudige volgorde die we hadden kunnen bedenken:



't was gewoon zo gemakkelijk waardoor wij dachten dat de volgorde van afvallen nooit zo gemakkelijk helemaal prijs gegeven zou worden.  :-\

Ik weet nog niet op wie ik als mol ga stemmen volgende week, maar ik weet wel dat ik voor Marc als volgende afvaller ga.

Ik vind het A. geen leuk rijtje, B. erg flauw (=understatement) als DIT blijkt te kloppen..







No Milk today???