Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 27257 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #100 Gepost op: 26-02-2003, 17:37:30 »
Nadat Michiel uitgelegd had dat hij 'n denker en 'n doener nodig had, zei Inge gelijk 'Marc als denker en wie pakken we dan als doener?'. Later is dus blijkbaar besloten om toch Stijn als denker in te zetten en Marc als doener.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 6
« Reactie #101 Gepost op: 26-02-2003, 17:40:12 »
Later is dus blijkbaar besloten om toch Stijn als denker in te zetten en Marc als doener.
Dat is gezien de eerder behaalde resultaten ook wel de meest logische stap   :-X







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 6
« Reactie #102 Gepost op: 26-02-2003, 17:47:19 »
Nadat Michiel uitgelegd had dat hij 'n denker en 'n doener nodig had, zei Inge gelijk 'Marc als denker en wie pakken we dan als doener?'. Later is dus blijkbaar besloten om toch Stijn als denker in te zetten en Marc als doener.

dan heb ik toch niet helemaal goed opgelet... nu k t zie weet k t ineens weer. maar het was toch met name sandra die de rollen heeft bepaald nadat gezegd werd dat ze allebei een denker en een doener waren?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 6
« Reactie #103 Gepost op: 26-02-2003, 17:51:03 »
dan heb ik toch niet helemaal goed opgelet... nu k t zie weet k t ineens weer. maar het was toch met name sandra die de rollen heeft bepaald nadat gezegd werd dat ze allebei een denker en een doener waren?

Beetje vreemd om voor die opdracht die keuzes op te leggen. Was er voor de Ikea job GEEN denker nodig?








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 6
« Reactie #104 Gepost op: 26-02-2003, 17:54:41 »
misschien hebben ze juist door die ikea-opdracht van te voren om een denker en een doener gevraagd. dat betekend namelijk dat er iig 1 denker minder bij de ikea-opdracht zit, waardoor je meer grappige momenten hebt :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 6
« Reactie #105 Gepost op: 26-02-2003, 18:03:30 »
Sandra stuurde niet zozeer in het verdelen van denker/doener, maar zij zorgde er wel grotendeels voor dat de mannen en vrouwen gescheiden werden.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #106 Gepost op: 26-02-2003, 18:31:45 »
maar het was toch met name sandra die de rollen heeft bepaald nadat gezegd werd dat ze allebei een denker en een doener waren?

Na die opmerking van Inge gelijk na de uitleg van Michiel heeft Sandra idd 't hoogste woord en lijkt 't voor ons dat zij eigenlijk besluit om Marc en Stijn te sturen voor die opdracht. Ik schrijf met nadruk 'lijkt', want 't overleg voor die opdracht kan natuurlijk zo geknipt worden alsof 't net is alsof alleen Sandra dit besluit. Misschien hebben anderen zich er ook flink mee bemoeid.  :-\








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 6
« Reactie #107 Gepost op: 26-02-2003, 20:05:02 »
Han vroeg ergens (weet niet meer welk topic en kan ook niet naar n andere pagina behalve de laatste, vandaar ik t hier even neerzet ;))  of t lastig is om die borden te laten draaien, en ik kan jullie verzekeren het is echt niet makkelijk!! :)
Ik moest t n x doen met plastic borden, en dat is nog makkelijker dan dit omdat daar n speciale rand omheen zit. En je moet met je polsen draaien en niet met je hand zelf, vandaar ook dat die borden er meteen afknalden..








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 6
« Reactie #108 Gepost op: 26-02-2003, 20:23:34 »
k vond t niet zo heel moeilijk, na n paar keer proberen lukte het mij wel om zo'n bord hoog te houden. het verbaasd mij dan ook dat marc keer op keer dezelfde fout maakt. bij de een-na-laatste heeft ie t een beetje door, maar de keer daarop lukt t hem weer niet... dat vind ik raar, want na n keer of 8 proberen dan weet je toch iig hoe het niet moet.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #109 Gepost op: 26-02-2003, 22:57:10 »
En je moet met je polsen draaien en niet met je hand zelf, vandaar ook dat die borden er meteen afknalden..

Idd de actie van marc was totaal gevoelloos gedaan.  Hij gaf de borden die op optimale snelheid draaiden nog even een extra zwieperd. Met een beetje meer souplesse en gevoel laat je de borden zeker langer draaien.Al blijft het moeilijk idd. Maar zijn reactie daarop vond ik overtrokken . Lacherig zei hij constant : '' da's niet te doen!''. Het hele schouwspel deed me gelijk denken aan het beklimmen van die palen waar hij als voorproefje op mocht. Toen  hij  stuntelend  die palen beklom en ook iets zei in de trand van '' da's niet te doen''. Dat het wel te doen was bleek later toen 3 andere kandidaten relatief eenvoudig de palen beklommen.








Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #110 Gepost op: 27-02-2003, 08:16:26 »
Voor die 2000 euro (tot nu toe geven de kandi's niet veel om de pot)
Om niet te hoeven kamperen? (ach)

Ik denk dat Stijn wel graag wilde kamperen met Shadia.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Lowprofile

  • Gast
Re:Aflevering 6
« Reactie #111 Gepost op: 27-02-2003, 16:55:18 »
Ik zit wat te Googelen over Mario Lanza en het blijkt dat hij heel wat gezongen heeft van ... Verdi !!!
Ik vind dit zeer verdacht. Hebben we een mol op ons forum ??
Overigens is dat de enige link die ik heb gevonden met demol 3.  :)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #112 Gepost op: 27-02-2003, 17:40:54 »
 ;D Vooruit Verdi , zeg op wie ben je?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #113 Gepost op: 27-02-2003, 19:19:00 »
Ik zit wat te Googelen over Mario Lanza en het blijkt dat hij heel wat gezongen heeft van ... Verdi !!!
Ik vind dit zeer verdacht. Hebben we een mol op ons forum ??
Overigens is dat de enige link die ik heb gevonden met demol 3.  :)

Zeg als we zo gaan beginnen...
ik heb afgelopen zondag ook nog een stuk van Verdi gezongen.
Ben ik nu ook verdacht ??  ;D ;D ;D








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 6
« Reactie #114 Gepost op: 27-02-2003, 19:21:55 »

Ben ik nu ook verdacht ??  ;D ;D ;D
Zolang je echte naam niet Sandra is, niet hoor.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline petine

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #115 Gepost op: 28-02-2003, 09:01:34 »
Bij de ikea-opdracht lag er ook een cirkelzaag tussen het gereedschap. Ik had wel eens willen zien wie van de dames daarmee aan de slag was gegaan, en waarom (op de matras?).
Miste wel nog een verlengsnoertje in dat bos.

De platenspeler lag al die tijd midden tussen de spullen en werd gewoon genegeerd.
Als Michiel vraagt aan de dames "welk onderdeel is teveel" zegt Shadia zachtjes tegen Inge: "we kunnen ook die grammofoon teveel hebben". Inge knikt nee en zegt :"We hebben een matras teveel".
Hopelijk doen ze er zondag wat mee .. of niet.







cicero: Zoek naar de waarheid, ook wanneer deze niet gevonden kan worden

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #116 Gepost op: 28-02-2003, 10:52:50 »
Hopelijk doen ze er zondag wat mee .. of niet.

Met die matras ???  :o :o :o  ;)







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 6
« Reactie #117 Gepost op: 28-02-2003, 10:57:04 »
Nee met de platenspeler.








Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Aflevering 6
« Reactie #118 Gepost op: 1-03-2003, 03:14:33 »
Fuck, mannen, blij of niet. De platenspeler was belangrijk.
En de vier kilo hesp oOk, warschijnlijk.
But it's just a game.
Remember Christophe.







Graven, broeders en zusters.