Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 27254 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #60 Gepost op: 24-02-2003, 18:05:23 »
Jij weet toch wel beter Vlaming? Het is zeker dat de theorie gaat vastlopen , dat kan WV gewoon niet permitteren om zo'n relatief eenvoudige hint erin te stoppen. Zeker nu iedereen internet heeft kunnen ze zo'n hints niet instoppen. De vraag is wanneer gaat deze theorie de mist in. De volgende afvaller zou Marc zijn , ik sluit het niet uit , maar ik persoonlijk denk dat het dus volgende week fout gaat. Ik zou niet verbaasd staan als hij dan onderaan verder gaat ...bij Stijn.









Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #61 Gepost op: 24-02-2003, 18:23:04 »
Ik hoop ook dat het volgende week niet meer klopt (Marc is immers nog steeds mijn mol), maar ik ben wel wat angstig geworden, hoor. :-\
Maar ja, ik houd me er vooralsnog maar aan vast dat hij de superkandidaat is en dus niet kan afvallen.  ::)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #62 Gepost op: 24-02-2003, 18:39:28 »
Ik hoop ook dat het volgende week niet meer klopt (Marc is immers nog steeds mijn mol), maar ik ben wel wat angstig geworden, hoor. :-\
Maar ja, ik houd me er vooralsnog maar aan vast dat hij de superkandidaat is en dus niet kan afvallen.  ::)

Mij geeft het juist een gerust stellend gevoel . De kans dat het fout gaat lopen met de theorie wordt steeds groter. Dus de kans dat Marc afvalt is kleiner dan dat bijv Stijn afvalt.Zo kun je het ook bekijken ;)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #63 Gepost op: 24-02-2003, 19:00:29 »
Die theorie van de beginfilmpjes is ook gestopt met deze aflevering.

Misschien stopt er wel iedere week nu een theorie ?

Maar het lijkt me wel straf dat de 'superkandidaat' dan ook de mol zou zijn : is dat hem niet een beetje te veel in de kijker zetten als 'de beste' en dus ook de meest potentiële mol, die moet beter zijn dan de rest ?







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #64 Gepost op: 25-02-2003, 00:31:55 »
Ik las hier vandaag ergens (sorry, vind het niet meer terug) dat bij de biecht de beelden van Stijn in spiegelbeeld zouden getoond zijn.
Dit is niet zo : De beelden van Inge zijn in spiegelbeeld.
Bij de vraag naar de "persoon die ze het meest vertrouwen" is het beeld van Inge (op die lokatie)niet meer gespiegeld.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #65 Gepost op: 25-02-2003, 00:34:51 »
Jij weet toch wel beter Vlaming? Het is zeker dat de theorie gaat vastlopen , dat kan WV gewoon niet permitteren om zo'n relatief eenvoudige hint erin te stoppen.

dat denk ik dus ook....ik dacht eigenlijk al dat ie gisteren zou vastlopen, maar lap ... exit shadia!  :-X

mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #66 Gepost op: 25-02-2003, 03:41:36 »
Ik vraag me iets af mbt de laatste uitzending, de 3 dames moesten erachter komen welk onderdeel ze teveel hadden en welk zij misten.

Vervolgens gingen ze alles in elkaar zetten  ???
Ze kunnen toch bv voor een bed de planken en schroeven bij elkaar leggen en naar het volgende meubelstuk stappen?

Dit was onnodig verliezen van tijd, en ik heb niet gehoord dat ze alles daadwerkelijk in elkaar moesten zetten (of heb ik iets gemist?).

Heeft 1 van de dames voorgesteld alles in elkaar te zetten?








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Aflevering 6
« Reactie #67 Gepost op: 25-02-2003, 04:54:50 »
Ik vraag me iets af mbt de laatste uitzending, de 3 dames moesten erachter komen welk onderdeel ze teveel hadden en welk zij misten.

Vervolgens gingen ze alles in elkaar zetten  ???
Ze kunnen toch bv voor een bed de planken en schroeven bij elkaar leggen en naar het volgende meubelstuk stappen?

Dit was onnodig verliezen van tijd, en ik heb niet gehoord dat ze alles daadwerkelijk in elkaar moesten zetten (of heb ik iets gemist?).

Heeft 1 van de dames voorgesteld alles in elkaar te zetten?

Goede opmerking, even gespoeld en tot het volgende resultaat gekomen.

Michiel "Hier ligt een volledige slaapkamer, en jullie mogen die samenstellen...."

Shadia "Ah, we moeten die niet meer in elkaar steken?"

Michiel "Mmmmmhhh, het kan misschien wel helpen om te weten wat er overbodig is..."










Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #68 Gepost op: 25-02-2003, 10:36:09 »
Michiel is de mol!  :o








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 6
« Reactie #69 Gepost op: 25-02-2003, 12:10:14 »
In een van de radio-interviews zegt Shadia hierover dat er in de handleiding niet bij stond wélk vijsje  :), stokje ed waar voor gebruikt moest worden. Om te weten wat waar pastte, moest toch wel wat in elkaar gezet worden. Alleen snap ik niet waarom ze dan meerdere bedden in elkaar frutten. Na één bed weet je de materialen toch?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Aflevering 6
« Reactie #70 Gepost op: 25-02-2003, 13:22:54 »
In een van de radio-interviews zegt Shadia hierover dat er in de handleiding niet bij stond wélk vijsje  :), stokje ed waar voor gebruikt moest worden. Om te weten wat waar pastte, moest toch wel wat in elkaar gezet worden. Alleen snap ik niet waarom ze dan meerdere bedden in elkaar frutten. Na één bed weet je de materialen toch?

Als je de juiste materialen gevonden heb, wel ja, maar....

In Het Volk van vandaag zegt Shadia:
"Je moet wel weten dat die gasten van Woestijnvis alle vijzen en plastieken dopjes van die verschillende meubels door elkaar in één bak gegooid hadden. Begin er maar eens aan!"









De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Lowprofile

  • Gast
Re:Aflevering 6
« Reactie #71 Gepost op: 25-02-2003, 13:28:45 »
Het in elkaar zetten is een goede methode om te zien wat je nodig hebt en wat niet.
Overigens had ik half verwacht dat ze daar moesten gaan slapen ook die nacht (5 kandi's = 5 matrassen).
Goed er was er een teveel, maar als ze die afgaven en daarna te horen kregen dat ze daar moesten slapen met vijf ...









Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Aflevering 6
« Reactie #72 Gepost op: 25-02-2003, 21:04:59 »
Ik vraag me idd ook af wat de bedoeling van de lp was? Ze hadden hem kunnen luisteren toen ze bij de dames aankwamen. Maar niemand die op het idee kwam. Wat was de bedoeling van de lp bij de heren en de platenspeler bij de dames?



Msschien hebben ze em wel geluisterd maar hebben wij als kijker daar nix van meegekrege..








Offline big_jim

  • Forumlid
Re:Aflevering 6
« Reactie #73 Gepost op: 25-02-2003, 23:20:09 »
zou dit een hint kunnen zijn?



volg de rood omcirkelde letters!

of de zoveelste toevalligheid natuurlijk.

verder vraag ik me ook af waarom in het filmpje van volgende week een heel kort fragment zit met inge in het zwart/wit?








Offline Frêre Soi-même

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #74 Gepost op: 25-02-2003, 23:28:34 »
En toch geloof ik in het rijtje. We mogen niet vergeten dat het programma niet wordt gemaakt voor die 'paar' speurneuzen op het internet, maar wel voor dat anderhalf miljoen Vlamingen en de vele Nederlandse kijkers. Ook de hints zitten er niet in voor de fora. Dat heeft WV steeds duidelijk zelf gezegd. Ze zitten er in voor de beroemde negende aflevering. Het rijtje lijkt me toch een zeer mooie 'je had het kunnen weten'. En met 'reversed psychology' (dit kan niet waar zijn...) worden ook de internetters in het onzekere gelaten. Kijk maar na, zelfs nu zegt iedereen nog: dit kan toch niet waar zijn. En zelfs als Marc afvalt zal er nog aan de Mol getwijfeld worden.

Kan er mij trouwens iemand zeggen hoeveel Nederlandse kijkers er gemiddeld elke week zijn?







« Laatst bewerkt op: 25-02-2003, 23:30:59 door TBFKABE »
Hoe meer je weet, hoe meer er is dat je nog niet weet.

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 6
« Reactie #75 Gepost op: 25-02-2003, 23:29:33 »
Die LP van Mario Lanza is wel een hint , maar naar wat weten we nog niet precies . In ieder geval wel geraffineerder dan wat jij denkt. Misschien dat we na zondag meer weten over die hint







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 6
« Reactie #76 Gepost op: 25-02-2003, 23:43:57 »
Vorig jaar was er toch een verbasterde naamaanwijzing 'Jorgo Colaco' (?) voor George.
Nu heeft men misschien geopteerd om van Marc/Marco naar Mario te verbasteren?







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 6
« Reactie #77 Gepost op: 26-02-2003, 09:57:04 »
Wat ik vreemd blijf vinden is dat ze de meubels in elkaar probeerden te zetten. Het was mij duidelijk dat de spullen van ikea komen, en voorin ELKE ikea handleiding staat toch echt vermeld hoeveel schroefjes, moertjes, welke soort plankjes en noem het maar op je voor het meubel nodig hebt.

Sja dat krijg je als je net verhuist bent.. :D

Of zijn die bladzijden er uit gehaald? (door de mol, of WV..)








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Aflevering 6
« Reactie #78 Gepost op: 26-02-2003, 10:54:21 »
Het is idd het handigst als je eerst alle onderdelen en toebehoren netjes naast elkaar klasseert, maar...

- niet iedereen is zo clever om zo te werken
- het is niet evident om dat voor vier bedden tegelijkertijd te doen
- alle vijzen, dopjes, plastiekjes en de rest van die pruts was kriskras door elkaar gegoten in één doos
- de meiskes hadden er net een autorit van 400km opzitten; zou jij nog zin hebben om daarna wat te Ikea-en??








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 6
« Reactie #79 Gepost op: 26-02-2003, 12:32:34 »
Op jezelf stemmen heeft echter totaal geen nut, want als je eruit gaat verdien je toch niks. De enige die er bij zoiets belang zal hebben is de Mol, want de kans dat er 2500 Euro wordt verdiend is dan 1/3, terwijl dit anders 2/3 is. Beetje ingewikkeld uitgelegd misschien, maar het klopt wel.
Ok, toch nog even hier op reageren. Interessante theorie, maar toch klopt het niet helemaal, denk ik. Ik denk namelijk dat het ook juist heel logisch zou kunnen zijn om op jezelf te stemmen! Namelijk omdat je als je uberhaupt geld wilt verdienen:
  • a) niet stemt op Sandra
  • b) niet stemt op jouw mol!
Blijven dus over de andere 2 kandidaten en jijzelf! Ik ben het er wel mee eens dat de Mol teneinde te proberen de pot niet te spekken óók op zichzelf moet stemmen, maar het is m.i. niet zo dat het vreemd is als de 'gewone' kandidaten dat ook gedaan hebben. Alleen als Sandra op zichzelf gestemd had, zou dat zeer vreemd zijn geweest. 8)