Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 28392 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 7
« Gepost op: 2-03-2003, 19:47:55 »
In dit topic kan alles gepost worden dat met de zevende aflevering, die zo gaat beginnen, te maken heeft.    :)








Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 2-03-2003, 20:48:00 »
Inge is in ieder geval niet zo dom als ze uit vorige afleveringen bleek.







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline m o ll i g

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2003, 20:49:19 »
Nou jah! was ik helemaal blij dat marc een vrijstelling kreeg, omdat heel veel stemmers op hem als afvaller hebben gestemd!! dacht ik even te stijgen in de pool...  :-\

maar ik ben wel blij dat sandra er in blijft!  :D








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2003, 20:53:54 »
Geen verliezers vanavond! :)
 ??? maar zijn we iets wijzer geworden?

de SKTheorie blijft in stand maar ook weer niet

Volgende week extra spannend!









Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2003, 20:54:58 »
Ik vond het niet echt een geweldige uitzending eerlijk gezegd.. en dat einde vond ik ook best zwak..

En er zijn trouwens gewoon 2 mollen, let maar op ;)







No Milk today???

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2003, 20:56:08 »
Pff wat een moeilijke aflevering.
Echt verder ben ik niet gekomen.
Iedereen was Sportief,zelfs de mol.
Wel steeds meer de neging om Sandra Als Mol aantewijzen ipv Marc omdat hij steeds beter ze best ging doen.
Alhoewel iedereen dat vandaag wel had.
Ben benieuwd na volgende week.

Heb je deze aflevering gemist dan kan je deze volgende Week Zaterdag 8 op Zondag 09 Maart 2003 00.00 nog een keer zien.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2003, 20:56:12 »
Beste leuke aflevering weer met 'n verassende ontknoping. Eigenlijk was 't al heel verassend dat Marc de vrijstelling kreeg. En nog verassender dat Stijn en Marc uiteindelijk hun persoonlijk voordeel opgaven om met z'n vieren naar de finale te gaan.

Wel erg jammer dat we in deze aflevering totaal niet te weten kregen wie iedereen verdenkt. Doordat er geen executie was, is 't erg moeilijk in te schatten wie er door wie verdacht wordt.  :-\








Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re:Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2003, 20:56:57 »

de SKTheorie blijft in stand maar ook weer niet

Volgende week extra spannend!



Zeg dat wel :-\ Vond het vreselijk toen marc de vrijstelling kreeg....maar idd, theorie is nog steeds in stand...maar ik gok toch op Stijn...als mol heeftie toch niet zoveel te verliezen dus kon hij de 2500 euro toch makkelijk opgeven om die andere 4 in de zeik te nemen  ;)

Anyway...ik kan niet wachten tot volgende week!!!








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2003, 20:59:20 »
de SKTheorie blijft in stand maar ook weer niet
idd, best gaar! ::)
T was un koele aflevering alleen t einde was wat minder... ::) Had liever gehad dat er iemand uit was gegaan en dat ze gewoon drie finalisten hadden. Je kan iig niet zeggen dat het un voorspelbare aflev was ;)

Opdrachten deze aflevering waren wel koel, opdracht met geblindeerde auto en 'onderhandel'opdracht komen beetje van de Nederlandse mol.

Ben egt benieuwd hoe ze dat volgende week doen, Mol, winaar, verliezer, verliezer?! :-X







« Laatst bewerkt op: 2-03-2003, 21:00:25 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2003, 21:01:10 »
Was juist een supertoffe afl!!

Ik werd er zelf bijna misselijk van, die loopings enzow... :o :-\ dat ze dat allemaal zo leuk vonden...

Erg verrassend dat Stijn en Marc t allebei wilden opgeven! En superleuk dat Inge bereid is Stijn geld te geven als zij zou winnen!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2003, 21:04:14 »
En superleuk dat Inge bereid is Stijn geld te geven als zij zou winnen!

Dat had ik idd niet echt van haar verwacht....ik weet niet zo goed waarom.  :-\

Ik heb trouwens weer 1 hond en 1 kat gezien deze aflevering. De hond rende 't vliegtuig achterna op 't moment dat Sandra erin zat. De kat, 'n zwarte om precies te zijn, was te zien tijdens de opdracht met 't geblindeerde busje.








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2003, 21:06:56 »
Dat had ik idd niet echt van haar verwacht....ik weet niet zo goed waarom.  :-\
Ach, als ze de Mol is heeft ze makkelijk praten ::)
Ik had het ook niet verwacht dat ze het zou doen, maar ze moet eerst nog maar eens winnen...

Die hond was me ook opgevallen, kat niet... Verwijst weer naar Inge?!







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 2-03-2003, 21:08:33 »
Die hond was me ook opgevallen, kat niet... Verwijst weer naar Inge?!

Of naar Sandra. Die heeft blijkbaar veel honden en katten in haar huis rondlopen. De hond rende ook achter 't vliegtuig aan op 't moment dat zij erin zat.

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. We hebben in deze serie nu al zo veel honden en katten gezien.  :-\








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 2-03-2003, 21:10:09 »
Dat had ik idd niet echt van haar verwacht....ik weet niet zo goed waarom.  :-\

Ik heb trouwens weer 1 hond en 1 kat gezien deze aflevering. De hond rende 't vliegtuig achterna op 't moment dat Sandra erin zat. De kat, 'n zwarte om precies te zijn, was te zien tijdens de opdracht met 't geblindeerde busje.

Die kat van vorige week sloeg denk ik op Kat en muis spel of zo.
Het schiet gevecht tussen Inge en Sandra Meschien ??
De Kat van Vandaag was volgens mij echt en de Hond is er ingemonteerd volgens mij.
Het blijft op Inge slaan,maar dat ligt er te dik boven op.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 2-03-2003, 21:11:43 »
Die hond was me ook opgevallen, kat niet... Verwijst weer naar Inge?!
die kat was echt heel duidelijk in beeld hoor, kijk het nog maar eens na... ik vond het eerder een voorteken zo van: kijk eens kijkers, een zwarte kat, dus deze opdr gaat mislukken... toch niet dus ;)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 2-03-2003, 21:15:24 »
De hond en de kat waren volgens mij echt in deze aflevering, maar lang niet alle honden en katten die we tot nu toe gezien hebben zijn echt. Daar geloof ik iig niet in. Ik kan me niet voorstellen dat er in 'n uitgestorven dorpje, waar de opdracht met de notitieboekjes werd uitgevoerd, tientallen katten en honden rondlopen. Dat moet er ingemonteerd zijn en mij lijkt dat dit wel 'n reden zal hebben.....welke is mij iig nog geheel onduidelijk.  :-\








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 2-03-2003, 21:21:46 »
In zuid europa lopen veel zwervershonden en katten los , niks vreemds mee. En het is al helemaal geen hint naar Inge. Inge was maar wat blij dat er geen executie was.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 2-03-2003, 21:28:05 »
In zuid europa lopen veel zwervershonden en katten los , niks vreemds mee.

Ik ben zelf 'n aantal keren in Zuid Europa geweest (Spanje en Italie) en ik heb er toch nog nergens zoveel tegelijk gezien. Bovendien bevinden deze zwerfkatten zich meestal in de steden, omdat ze daar in vuilnis naar voedsel kunnen zoeken om te overleven. Mij lijkt niet dat er zoveel te eten is te vinden in 'n afgestorven dorpje.  :-\

Met andere woorden: 't zijn er wat mij betrefd teveel om toeval te zijn. 'n aantal honden/katten zullen wel echt zijn geweest (zoals die kat in aflevering 6 waarvoor de auto met de dames moest remmen), maar er zijn er ook 'n aantal ingemonteerd. Met welk doeleinde is mij dus nog niet duidelijk. Misschien wel gewoon als grapje of om Inge verdacht te maken.


Citaat
En het is al helemaal geen hint naar Inge. Inge was maar wat blij dat er geen executie was.

Ik zag 't al lang niet meer als hind naar Inge, maar ze was idd wel erg blij dat er geen executie was. Ze leek oprecht blij dat ze door was naar de finale.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 2-03-2003, 21:31:19 »
Ik zag 't al lang niet meer als hind naar Inge, maar ze was idd wel erg blij dat er geen executie was. Ze leek oprecht blij dat ze door was naar de finale.

hind zat in Idols hoor :p

Maar goed, misschien hebben ze dezelfde functie als de ''leeuw'' in NL mol 3. Of zo. Weet ik het (NEE!).







No Milk today???

Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 2-03-2003, 21:32:47 »
zuid europa is wel degelijk vergeven van de zwerfkatten ... (het colloseum in Rome is bv. een bekende plaats waar 100-en zwerfkatten rondlopen).

Anderzijds : heeft er iemand een idee waarom we Inge's gezicht niet te zien kregen tijdens de stuntproef ?