Auteur Topic: De Pappenheimers  (gelezen 3329 keer)

bander

  • Gast
De Pappenheimers
« Gepost op: 6-03-2003, 23:53:06 »
De Pappenheimers met Tom Lenaerts komt uit dezelfde keuken als De Mol, én ze zijn gelijktijdig gestart. In de programmatie volgen ze op elkander.
De Bekende Vlamingen die deel uitmaken van het spel, komen soms meerder keren terug. Zo is Bart De Pauw al 2 of 3 keer gast geweest en Rob VH ook al 2 keer.
Het vreemde is dat er niets wordt gezegd over dat die persoon al eens zou geweest zijn in de show... Ze worden verwelkomt alsof het de eerste keer is dat ze meedoen.
Vindt dit best verdacht en vraag me af of er in deze afleveringen tips schuilen.. waarom zouden ze geen tips in andere programma's verstoppen ?








Offline petine

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Pappenheimers
« Reactie #1 Gepost op: 7-03-2003, 00:03:41 »
Jammer dat we nu bijna aan het einde zijn van deze serie, maar het lijkt me het handigst een team van vrijwilligers samen te stellen om alle radio/tv programma's te coveren. Zelf ben ik in staat om 100% bakvis en tik tak te volgen  ;D

Zonder gekheid: er zijn al de intervieuws op de radio en de promofilmpjes, dus het lijkt me sterk, maar wie ben ik, eigenlijk  ???







cicero: Zoek naar de waarheid, ook wanneer deze niet gevonden kan worden

Lowprofile

  • Gast
Re:De Pappenheimers
« Reactie #2 Gepost op: 7-03-2003, 01:22:50 »
Geen sprake van tips in andere programma's van WV.
Bart en Rob spelen invallers als hun BV (Bekende Vlaming) niet komt opdagen in de Pappenheimers.
En er zijn al meer dan genoeg hints in de afleveringen (eigenlijk struikel je erover).
Dus nee zeker niet








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Pappenheimers
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2003, 20:16:26 »
Ik hoorde laatst echt iemand heel serieus zeggen (op een ander forum): Volgens mij is Marc de Mol, want bij de Pappenheimers (kan ook een andere quiz zijn hoor) was er ene Marc Molly te gast


  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D







Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Pappenheimers
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2003, 12:53:44 »
je moet in de patteheimers geen molhints zoeken, maar 't is wel een leuk programma dat nog een tijdje loopt, voor verdere info : www.pappenheimers.be







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:De Pappenheimers
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2003, 15:19:58 »
Geen sprake van tips in andere programma's van WV.

Dit moet je niet te snel concluderen :

Ik kan mij herrineren dat er vorig jaar na een afl van de nederlandse mol tussenin de reclameblokken zo'n spotje met loeki de leeuw werd getoond, die aan het voetballen was en dat er daar toen op de derde rij van links in het publiek iemand zat, die sprekend op George leek. :o

Nou en wie was toen de mol???? Juist !

 ;D







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De Pappenheimers
« Reactie #6 Gepost op: 8-03-2003, 15:59:05 »
Hahaha, maar dat was toch wel degelijk toeval.... ::)







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Pappenheimers
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2003, 19:57:06 »
Dit moet je niet te snel concluderen :

Ik kan mij herrineren dat er vorig jaar na een afl van de nederlandse mol tussenin de reclameblokken zo'n spotje met loeki de leeuw werd getoond, die aan het voetballen was en dat er daar toen op de derde rij van links in het publiek iemand zat, die sprekend op George leek. :o

Nou en wie was toen de mol???? Juist !

 ;D

Hehe, hebben de makers van die fucking Loeki de Leeuwpoppetjes helemaal een apart poppetje van George moeten maken voor een fucking stukje van 10 seconden, wat ook nog niet in de laatste aflevering wordt vermeldt.  ;D