Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 1  (gelezen 53615 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #80 Gepost op: 2-02-2016, 13:14:05 »
Zojuist de aflevering bekeken. Wat heerlijk verfrissend! Leuke opdrachten zeg! Ik ga het volgen...
O en ik blijf nog even bij slaapzak-Marc als mol, maar dat gaat vast nog veranderen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #81 Gepost op: 2-02-2016, 13:52:27 »
Dit:

Wat een mooie aflevering! En zo heerlijk, gewoon tien kandidaten die het spel willen spelen en er vol voor gaan, zonder fratsen. Ik ben helemaal verkocht.  ::love::

Dat de executie niet spannend was? Ze lieten in elk geval veel schermen zien. Ik heb het eigenlijk niet zo op die uitgerekte executies, waarbij de camera honderd keer van scherm naar kandidaten switcht en weer terug, terwijl Art een lang verhaal afsteekt.

En ja, ik wil ook die muziek hebben :D Hoewel ik ook geniet van de stilte af en toe, en de aandacht voor wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt tijdens de proeven.

En dit:

Volgens mij is dit het type widm waar een heleboel van ons heel veel j jaren geleden hun hart aan hebben verloren.


--

Ik zat eigenlijk zo te genieten dat ik totaal niet heb zitten speuren ;D

Dat is misschien m'n enige mini-puntje van twijfel; iedereen is zo lekker spontaan en open en eerlijk en  ::love:: dat het misschien vrij makkelijk gaat worden om de mol te ontmaskeren als je echt je best doet.

..maar ach, als dat het ergste is :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #82 Gepost op: 2-02-2016, 14:10:12 »

Ik zat eigenlijk zo te genieten dat ik totaal niet heb zitten speuren ;D

Dat is misschien m'n enige mini-puntje van twijfel; iedereen is zo lekker spontaan en open en eerlijk en  ::love:: dat het misschien vrij makkelijk gaat worden om de mol te ontmaskeren als je echt je best doet.

..maar ach, als dat het ergste is :P

Ja, precies.. maar ik had wel heel erg de behoefte om het forum uit te pluizen na de aflevering. (en dat was gelukkig goed te doen met relatief weinig posts haha). Dat had ik met de nederlandse mol echt helemaal niet meer.. Daar het ik het forummen en chatten na de aflevering allang al opgegeven.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #83 Gepost op: 2-02-2016, 14:11:20 »
Gisteravond de eerste aflevering bekeken, wat een geweldig begin! Het oude molgevoel is helemaal terug.  ::ok::
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #84 Gepost op: 2-02-2016, 14:20:01 »
Fijn te lezen dat Nederland er ook zo van genoten heeft! ::tandpastasmiley:: Prachtige beelden, toffe kandidaten, leuke opdrachten,... Ja, ook ik vind de eerste aflevering top! ::bravo:: Ik schrok in het begin ook wel dat de geldbedragen zo hoog waren (maar ik meen me te herinneren dat dat in de Belgische versie altijd zo was?), maar erg vind ik dat niet. De hoge geldbedragen gaan er inderdaad voor zorgen hoop ik dat er minder aan nepmollen gedaan wordt. Want da's wel iets dat ik vind dat in Nederland te veel begint te gebeuren...

Ik ben al benieuwd naar volgende week! Persoonlijk gok ik dat Ruth niet meer terug komt...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #85 Gepost op: 2-02-2016, 14:22:23 »
Ik ben al benieuwd naar volgende week! Persoonlijk gok ik dat Ruth niet meer terug komt...

Ze zou wel een groot voordeel (verdachte minder) hebben als ze terugkomt. Ik ben benieuwd waar een eventuele rentree van af zal hangen!
« Laatst bewerkt op: 2-02-2016, 14:28:06 door Heinz »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #86 Gepost op: 2-02-2016, 15:53:11 »
Wat een superleuke eerste aflevering ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #87 Gepost op: 2-02-2016, 15:58:20 »
Verwacht ook dat Ruth niet terug komt.

Ze zou wel een groot voordeel (verdachte minder) hebben als ze terugkomt. Ik ben benieuwd waar een eventuele rentree van af zal hangen!

Voor- en nadelen.
Je hebt sowieso een verdachte minder, of ze nu terugkomt of niet.

Bij sommige opdrachten kan het wel enorm voordelig zijn om iemand die je ECHT vertrouwt op een sleutelpositie te zetten.
Maarrr anderszijds heb je ook weer een concurrent meer, dus wat kleinere kans dat je zelf wint.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #88 Gepost op: 2-02-2016, 16:01:17 »
Verwacht ook dat Ruth niet terug komt.

Voor- en nadelen.
Je hebt sowieso een verdachte minder, of ze nu terugkomt of niet.

Bij sommige opdrachten kan het wel enorm voordelig zijn om iemand die je ECHT vertrouwt op een sleutelpositie te zetten.
Maarrr anderszijds heb je ook weer een concurrent meer, dus wat kleinere kans dat je zelf wint.

Ik bedoel een verdachte minder voor Ruth: de persoon op wie ze eruit ging.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #89 Gepost op: 2-02-2016, 17:23:27 »
Ahzo - fair enough ::jaja::

--

Trouwens, vond het wel apart dat het afscheid hier zo direct is - niet eens een knuffelmoment.
Of was dat vroeger altijd zo? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #90 Gepost op: 2-02-2016, 17:26:12 »
Ahzo - fair enough ::jaja::

--

Trouwens, vond het wel apart dat het afscheid hier zo direct is - niet eens een knuffelmoment.
Of was dat vroeger altijd zo? ???

 ::jaja::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #91 Gepost op: 2-02-2016, 17:50:05 »
Is het normaal bij de Vlaamse / Belgische versie dat er geen penningmeester is? Of komt dat wellicht later?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #92 Gepost op: 2-02-2016, 18:05:41 »
Ik bedoel een verdachte minder voor Ruth: de persoon op wie ze eruit ging.

Altijd een gevaarlijke conclusie om te trekken. Misschien zat ze op de goede mol maar had ze toch meer vragen fout dan de rest. Dat kan makkelijk.. Wie had welk ontbijt...Wat droeg de mol tijdens bla bla bla..Kan makkelijk het foute antwoord op gegeven worden. En als je dan ook nog je vragen spreidt.. Tja.. Dan kan je er zomaar op de goeie mol uitvliegen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #93 Gepost op: 2-02-2016, 18:14:29 »
Altijd een gevaarlijke conclusie om te trekken. Misschien zat ze op de goede mol maar had ze toch meer vragen fout dan de rest. Dat kan makkelijk.. Wie had welk ontbijt...Wat droeg de mol tijdens bla bla bla..Kan makkelijk het foute antwoord op gegeven worden. En als je dan ook nog je vragen spreidt.. Tja.. Dan kan je er zomaar op de goeie mol uitvliegen.

Ze had op één persoon gegokt zei ze. (En ze was 90% zeker.) In dit stadium van het spel kan je die dan wel wegstrepen na een rood scherm. Maar ik ben bang voor Ruth dat ze de taxi niet meer uit is gekomen. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #94 Gepost op: 2-02-2016, 18:16:27 »
Nooit meer ::oink::

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #95 Gepost op: 2-02-2016, 18:20:42 »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #96 Gepost op: 2-02-2016, 18:36:10 »
Ja, precies.. maar ik had wel heel erg de behoefte om het forum uit te pluizen na de aflevering. (en dat was gelukkig goed te doen met relatief weinig posts haha). Dat had ik met de nederlandse mol echt helemaal niet meer.. Daar het ik het forummen en chatten na de aflevering allang al opgegeven.
Ik had helemaal hetzelfde! Aangezien ik het pas later heb kunnen kijken, zat ik nog tot kwart voor 1 's nachts op het forum te lezen. Dat heb ik bij WIDM al jaren geleden opgegeven.


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #97 Gepost op: 2-02-2016, 18:36:56 »
Ze had op één persoon gegokt zei ze. (En ze was 90% zeker.) In dit stadium van het spel kan je die dan wel wegstrepen na een rood scherm. Maar ik ben bang voor Ruth dat ze de taxi niet meer uit is gekomen. ;)

 ::rofl:: (hoop het)

Oh dat had ik ff gemist dat ze op 1 persoon had ingezet.. Ja , dan kan je die conclusie wel trekken

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #98 Gepost op: 2-02-2016, 18:45:07 »
Ik had helemaal hetzelfde! Aangezien ik het pas later heb kunnen kijken, zat ik nog tot kwart voor 1 's nachts op het forum te lezen. Dat heb ik bij WIDM al jaren geleden opgegeven.



Iets wat ik al jaren bij WIDM heb opgegeven is het terugkijken van een aflevering. Ben daar nu dus weer mee gestart :)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #99 Gepost op: 2-02-2016, 18:48:18 »
Ik had helemaal hetzelfde! Aangezien ik het pas later heb kunnen kijken, zat ik nog tot kwart voor 1 's nachts op het forum te lezen. Dat heb ik bij WIDM al jaren geleden opgegeven.



Jaa! PRecies.. ik was dus ook pas na 12en klaar met kijken.. Dus heel handiig was t niet XD :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!