Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219534 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #420 Gepost op: 14-03-2016, 12:56:47 »
Ja, prachtig hoe sterk de verschillende tunnels nog zijn. Misschien zou het wel het mooiste zijn als Stijn afvalt vanavond.

Wat betreft de tunnels wel, maar omwille van zijn bijdrage aan de pot gun ik hem toch de eindoverwinning.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #421 Gepost op: 14-03-2016, 13:18:39 »
Ja, prachtig hoe sterk de verschillende tunnels nog zijn. Misschien zou het wel het mooiste zijn als Stijn afvalt vanavond.
Of dat ie uiteindelijk de mol blijkt te zijn...
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #422 Gepost op: 14-03-2016, 17:59:04 »
Ja, prachtig hoe sterk de verschillende tunnels nog zijn. Misschien zou het wel het mooiste zijn als Stijn afvalt vanavond.
dat hoopte ik vorige week al eigenlijk. Hij is niet de mol, de anderen konden het nog zijn. Helaas stortte de Bruno tunnel al in. Nou ja helaas...... ik had er zo naar toe willen lopen geloof ik. Nu gewoon nog veilig bij Gilles
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #423 Gepost op: 14-03-2016, 18:21:06 »
Alhoewel, ik heb ook iemand gehoord die zijn penalties in twijfel trok.
Theoretisch had dat nog gekund. Zijn moment of fame leverde immers 6000 euro op, terwijl in aflevering 6 (als je goed telt) 17000 euro is blijven liggen. Daar heeft de mol zeker invloed op gehad.

De theorie erbij is dat Stijn al te gemakkelijk meegaat in keuzes die achteraf de verkeerde blijken te zijn.

Toch is dit niet heel erg sterk, want als mol moet je er allereerst voor zorgen dat (vooral) de grote bedragen niet verdiend worden. Want eenmaal verdiend, moet het bedrag later ook weer dubbel en dwars uit de pot gespeeld worden. En als er dan kandidaten zijn die erin slagen om de opdrachten wel tot een goed einde te brengen, dan heb je als mol gefaald.

Al met al, om bovengenoemde redenen weet ik bijna zeker dat Stijn de mol niet meer kan zijn.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #424 Gepost op: 14-03-2016, 20:32:45 »
Op Gilles gestemd ::regenboog:: Net als 60% van het forum inmiddels denkt. Op naar aflevering 7! (woonde ik maar in België ::hyper::)
...óf niet!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #425 Gepost op: 14-03-2016, 21:24:51 »
Ja, prachtig hoe sterk de verschillende tunnels nog zijn. Misschien zou het wel het mooiste zijn als Stijn afvalt vanavond.

In deze reeks zou ik het helemaal niet erg vinden als de finale met vier zou worden gespeeld.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar dat gaat helaas niet gebeuren. Van het begin maakten ze al duidelijk dat er maar drie plaatsen waren in de finale.

Cathy, Hanne en Gilles zou een ideaal trio zijn voor de finale. Kan iedereen nog wat verder speculeren. Maar ik gun het Stijn ook wel. Zou mooi zijn indien hij het hele spel wint.

Als Stijn erin blijft ben ik ervan overtuigd dat hij vanavond wel verdachter zal worden gemaakt. Het zou pas helemaal geslaagd zijn als Stijn straks hoofdverdachte wordt bij de kijker. Dan zijn die nieuwe makers echte meesters in het manipuleren van hun kijkers. Benieuwd wat ze weer in petto hebben. Weer een verrassing van formaat zoals vorige week?!
« Laatst bewerkt op: 14-03-2016, 21:26:50 door FeniX-IV »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #426 Gepost op: 14-03-2016, 22:42:51 »
Cathy: 99%
Stijn: 1 %

Elke verdenking die ik nog had op Gilles of Hanne is weg. Wow, meer dan 5000 euro verdiend met een opdracht die voor een mol ZOOOOO simpel was om ergens te laten mislukken

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #427 Gepost op: 14-03-2016, 22:43:23 »
stijn 1 %  ?  Je hebt gezien dat hij een rood scherm kreeg toch ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #428 Gepost op: 14-03-2016, 22:44:45 »
stijn 1 %  ?  Je hebt gezien dat hij een rood scherm kreeg toch ?

Hahahaha ja ... wijntje
bedoelde dat Gilles nog 1 procent krijgt... bedoelde Gilles

Typefoutje

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #429 Gepost op: 14-03-2016, 22:52:35 »
Min of meer verwachte finale.


Ik kijk uit naar volgende week. Zouden ze werkelijk de mol gaan ontmaskeren door middel van een spel, en niet via de test? Zou een geweldig leuke variant zijn.


Kenden we die al uit een van de eerdere series?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #430 Gepost op: 14-03-2016, 22:54:32 »
Ja, prachtig hoe sterk de verschillende tunnels nog zijn. Misschien zou het wel het mooiste zijn als Stijn afvalt vanavond.

::boogie::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #431 Gepost op: 14-03-2016, 22:55:42 »
::boogie::

En hoe verklaar je dat je mol meer dan 5000 euro heeft gepot vandaag?  :P

Nee serieus.. erg benieuwd naar de Gillesverdenker reacties daarop

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #432 Gepost op: 14-03-2016, 22:58:51 »
En hoe verklaar je dat je mol meer dan 5000 euro heeft gepot vandaag?  :P

Nee serieus.. erg benieuwd naar de Gillesverdenker reacties daarop

De Mol schoot de 1000 euro fles niet kapot en heeft echt zijn best gedaan om lawaai te maken zodat Cathy of Stijn zouden kijken. Het mocht echter niet baten. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #433 Gepost op: 14-03-2016, 23:03:13 »
De Mol schoot de 1000 euro fles niet kapot en heeft echt zijn best gedaan om lawaai te maken zodat Cathy of Stijn zouden kijken. Het mocht echter niet baten. ;)

 ::rofl::

Nogal beredeneerd vanuit een bepaalde tunnel. :P
Nee joh.. hier zou de mol echt geen 5000+ binnen gaan halen hoor lieverd. Wat was het bedrag nou? 5600 ofzo... ff gemist.

In deze opdracht kon je er nl als mol supergoed voor zorgen dat die finish niet gehaald werd... zonder dat dat raar zou zijn...

En Cathy wilde.... (dan zou het mislukt zijn  :-X)

Maar goed ... ieder zijn tunnelvisie


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #434 Gepost op: 14-03-2016, 23:05:02 »
Nog nooit zo'n open finale geweest als nu ::oink::

Ik denk Gilles, ik hoop 1 vd dames. ::jaja::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #435 Gepost op: 14-03-2016, 23:05:26 »
Wat was het bedrag nou? 5600 ofzo... ff gemist.
5490, als ik het goed heb. En Hanne haalde het maar net.
Tell me what your telescope says

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #436 Gepost op: 14-03-2016, 23:08:52 »
5490, als ik het goed heb. En Hanne haalde het maar net.

Precies.... Daarom kan je ze allebei afschrijven. Het was echt NET  aan. Dus de mol had NET ff ietsje pietsje langer hoeven treuzelen. Dat is wat ik bedoelde met dat het een opdracht is die makkelijk was te doen mislukken voor de mol.

Hanne sowieso de mol niet..

Voor Gilles kan je eventueel nog zeggen dat hij erop gokte dat Hanne zou omvallen voor de finish

Maar daar geloof ik niet in

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #437 Gepost op: 14-03-2016, 23:09:37 »
::rofl::

Nogal beredeneerd vanuit een bepaalde tunnel. :P
Nee joh.. hier zou de mol echt geen 5000+ binnen gaan halen hoor lieverd. Wat was het bedrag nou? 5600 ofzo... ff gemist.

In deze opdracht kon je er nl als mol supergoed voor zorgen dat die finish niet gehaald werd... zonder dat dat raar zou zijn...

En Cathy wilde.... (dan zou het mislukt zijn  :-X)

Maar goed ... ieder zijn tunnelvisie

4690 euro was het.

Karikaturaal vanuit een Gilles-Hanne-tunnel geeft dat: 1190 euro omdat de niet-Mol de 1000 euro schiet, 2500 euro omdat Cathy en Stijn niet kijken waar dat geluid vandaan komt en 1000 euro omdat het zou opvallen als je op het einde nog verliest tegen de gaucho's die blijkbaar toch echt ver achter waren nog.

Ik wil er gewoon niet aan dat Cathy de Mol is, net omdat heel dit seizoen schreeuwt dat Cathy de Mol is. Het was allemaal zo obvious dat er nog net niet Mol op Cathy haar voorhoofd getekend werd. ::rofl:: Ik zit eerder in een niet-Cathy-tunnel dan een Gilles-tunnel om eerlijk te zijn.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #438 Gepost op: 14-03-2016, 23:09:41 »
Ik blijf nog steeds bij Gilles, al ben ik niet zo blij met die enorme potvulling ;D  Ik denk dat Gilles gehoopt had dat ze ingehaald zouden worden door de gaucho's. Toen Gilles DC het bedrag noemde riep Gilles: FUCK!!!!!! (en toen dacht ie oeps).....yeah.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #439 Gepost op: 14-03-2016, 23:11:50 »
 Ik denk dat Gilles gehoopt had dat ze ingehaald zouden worden door de gaucho's.
Dan had hij wel wat minder hard mogen lopen en Hanne wat minder hard mogen aansporen. ::)