Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 8  (gelezen 67595 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #60 Gepost op: 21-03-2016, 23:52:35 »
Kan niks anders zeggen dan wat hier al gezegd is: heerlijke finale, sterke Mol, superleuke winnares en verliezer. Fijn ook dat het niet nog een weekje uitgesmeerd wordt. Ik heb genoten van alles. Dank, makers  ::bravo::



Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #61 Gepost op: 22-03-2016, 00:08:20 »
Heerlijk simpel van opzet. Gewoon wandelen en kandidaten dilemma's voorleggen. Idem met een oculus rift en een camera kandidaten over een rivierbedding laten manoeuvreren. De manier waarop de test gedaan werd + onthulling van de winnares waren van topklasse. Zo heb je ze in NL maar een aantal keer gezien. Deed mij terugdenken aan hoe Viv in Petra bij nacht tot winnares werd uitgeroepen, Kees/Carolien/Paulien die in de schemer uit die oude stoomlocomotief stapten. De dronebeelden ook van hoe de auto in een rechte lijn richting de eindomgeving reed of hoe de finalisten in hun wandeltocht werden gefilmd.

Ja, ik heb genoten van deze aflevering. Eenvoudig van opzet, groots qua filmmethode. En ook weleens verfrissend: geen Gilles de Coster die Art imiteert: wie is... de mol? Dat ziet u volgende week! Nee gewoon de mol met wat eenvoudige licht in het duisternis werpen (alsof Gilles de mol een soort Jezus figuur was zo stond ie bij die schijnwerper  ::rofl::) Hoe Cathy onthuld werd als winnares door haar lamp te laten branden. Ik voelde wel meteen mee voor Hanne, die baalde echt duidelijk  ::hug::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #62 Gepost op: 22-03-2016, 00:12:56 »
Kan niks anders zeggen dan wat hier al gezegd is: heerlijke finale, sterke Mol, superleuke winnares en verliezer. Fijn ook dat het niet nog een weekje uitgesmeerd wordt. Ik heb genoten van alles. Dank, makers  ::bravo::




Juist WEL fijn dat het nog een weekje uitgesmeerd wordt  ::rofl::  ;)
Het houdt gelukkig niet meteen op na de onthulling en je kunt nog rustig een weekje nagenieten  ::love::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #63 Gepost op: 22-03-2016, 00:53:18 »
Net terug van Antwerpen. Wat een geweldige ervaring om in de juiste zaal te zitten  ::oink::
De bankroetlama kwam ook even langs om de winnaar van de reis naar Argentinië bekend te maken!! Verder even met Thibaud, Stijn en Bruno kunnen praten. Bruno zat vol op Cathy en Stijn twijfelde tussen Gilles en Cathy en is dan maar vol voor Cathy gegaan. Thibaud zat dan alweer vol op Bruno sinds de 1ste opdracht en heeft bijna alle vragen op Bruno ingezet.

Heerlijke avond dit, eeuwig respect voor Gilles die zelfs nog 5 minuten voor de uitzending zei van: lynch me niet als ik het niet ben  ::bravo:: ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #64 Gepost op: 22-03-2016, 00:55:21 »
Net terug van Antwerpen. Wat een geweldige ervaring om in de juiste zaal te zitten  ::oink::
De bankroetlama kwam ook even langs om de winnaar van de reis naar Argentinië bekend te maken!! Verder even met Thibaud, Stijn en Bruno kunnen praten. Bruno zat vol op Cathy en Stijn twijfelde tussen Gilles en Cathy en is dan maar vol voor Cathy gegaan. Thibaud zat dan alweer vol op Bruno sinds de 1ste opdracht en heeft bijna alle vragen op Bruno ingezet.

Heerlijke avond dit, eeuwig respect voor Gilles die zelfs nog 5 minuten voor de uitzending zei van: lynch me niet als ik het niet ben  ::bravo:: ::bravo::

Leuk  ::ok:: ::joehoe::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #65 Gepost op: 22-03-2016, 00:56:25 »
Verder even met Thibaud, Stijn en Bruno kunnen praten. Bruno zat vol op Cathy en Stijn twijfelde tussen Gilles en Cathy en is dan maar vol voor Cathy gegaan. Thibaud zat dan alweer vol op Bruno sinds de 1ste opdracht en heeft bijna alle vragen op Bruno ingezet.

Hartelijk dank voor die info. Grappig van Thibaud dat hij 4 afleveringen lang all-in ging en het gehaald heeft omdat Bruno ook een man is die vaak in hetzelfde groepje zat als Gilles, terwijl Issabel deels spreidde op Gilles en er voor hem uitging.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #66 Gepost op: 22-03-2016, 00:59:34 »
Finale vond ik prachtig in beeld gebracht!  ::bravo::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #67 Gepost op: 22-03-2016, 01:01:21 »
Gilles kende de tangrampuzzel (die hij samen met zijn moeder als eerste oploste) niet op voorhand:

http://newsmonkey.be/article/64919

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #68 Gepost op: 22-03-2016, 01:03:42 »
Gilles kende de tangrampuzzel (die hij samen met zijn moeder als eerste oploste) niet op voorhand:

http://newsmonkey.be/article/64919

Hij heeft het dus puur op eigen kracht klaar gespeeld om de gewenste positie te krijgen. Mooi.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #69 Gepost op: 22-03-2016, 01:10:57 »
Net terug van Antwerpen. Wat een geweldige ervaring om in de juiste zaal te zitten  ::oink::
De bankroetlama kwam ook even langs om de winnaar van de reis naar Argentinië bekend te maken!! Verder even met Thibaud, Stijn en Bruno kunnen praten. Bruno zat vol op Cathy en Stijn twijfelde tussen Gilles en Cathy en is dan maar vol voor Cathy gegaan. Thibaud zat dan alweer vol op Bruno sinds de 1ste opdracht en heeft bijna alle vragen op Bruno ingezet.

Heerlijke avond dit, eeuwig respect voor Gilles die zelfs nog 5 minuten voor de uitzending zei van: lynch me niet als ik het niet ben  ::bravo:: ::bravo::


Straf, ik heb op die receptie geen Bruno of Stijn gezien Haha. Ook Ruth en Manuella heb ik nergens gezien..
Lomperik..

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #70 Gepost op: 22-03-2016, 01:12:18 »

Straf, ik heb op die receptie geen Bruno of Stijn gezien Haha. Ook Ruth en Manuella heb ik nergens gezien..

Ik heb Ruth en Marc niet gezien, de rest wel tegengekomen! Met Gilles enkel op de foto geraakt, er stonden teveel mensen bij om er wat tegen te vragen

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #71 Gepost op: 22-03-2016, 01:18:38 »
Oh, wat was dit fantastisch en wat kan ik niet wachten tot volgende week  ::love:: heb al zo'n vermoeden dat deze Mol heeeel hoog in de lijstjes komt :) super.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #72 Gepost op: 22-03-2016, 01:24:07 »
Ik heb Ruth en Marc niet gezien, de rest wel tegengekomen! Met Gilles enkel op de foto geraakt, er stonden teveel mensen bij om er wat tegen te vragen

Marc ook niet gezien, die was ik al vergeten :D

Ik vond het wel jammer dat de kandidaten voor de uitzending begon welgeteld slechts 1 minuut in elke zaal kwamen, en dan nog maar enkel de 3 finalisten. Dat was de moment voor uitgebreider interview en voor alle kandidaten in 1x te zien. Beetje slecht geregeld misschien ;)
Lomperik..

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #73 Gepost op: 22-03-2016, 01:25:55 »
Wel leuk georganiseerd zo in de bioscoop, vind ik. Leuker dan onze 'live-finale'. :-\\

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #74 Gepost op: 22-03-2016, 01:27:56 »
Marc ook niet gezien, die was ik al vergeten :D

Ik vond het wel jammer dat de kandidaten voor de uitzending begon welgeteld slechts 1 minuut in elke zaal kwamen, en dan nog maar enkel de 3 finalisten. Dat was de moment voor uitgebreider interview en voor alle kandidaten in 1x te zien. Beetje slecht geregeld misschien ;)
Is dat Vlaams of?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #75 Gepost op: 22-03-2016, 01:28:06 »
Marc ook niet gezien, die was ik al vergeten :D

Ik vond het wel jammer dat de kandidaten voor de uitzending begon welgeteld slechts 1 minuut in elke zaal kwamen, en dan nog maar enkel de 3 finalisten. Dat was de moment voor uitgebreider interview en voor alle kandidaten in 1x te zien. Beetje slecht geregeld misschien ;)

Ja ging wel heel snel vooraf, maar na de uitzending hebben ze toch nog 20 minuten blijven staan in zaal 7 ;)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #76 Gepost op: 22-03-2016, 02:03:56 »
Is dat Vlaams of?

Ja het is Vlaams ja, maar je hebt gelijkt, excuus. Maar in een topic over dit Vlaamse gedeelte mag dit wel vind ik ;) (Wel een beetje enorm muggenziften hé Whiskers  ::rofl::)
Lomperik..

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #77 Gepost op: 22-03-2016, 02:06:40 »
Ja het is Vlaams ja, maar je hebt gelijkt, excuus. Maar in een topic over dit Vlaamse gedeelte mag dit wel vind ik ;) (Wel een beetje enorm muggenziften hé Whiskers  ::rofl::)

Nee hoor, en het was ook geen kritiek, vroeg het me echt af.. Die combi is in het NL niet correct  ;)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #78 Gepost op: 22-03-2016, 02:10:49 »
Nee hoor, en het was ook geen kritiek, vroeg het me echt af.. Die combi is in het NL niet correct  ;)

In het Vlaams ook niet, want het is geen taal hé ;) Het is gewoon dialect :P
Lomperik..

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #79 Gepost op: 22-03-2016, 02:13:09 »
In het Vlaams ook niet, want het is geen taal hé ;) Het is gewoon dialect :P

Tsja, nou ja.. Wat in het NL niet klopt klopt wel vaker in het Vlaams wel of andersom. Al heb ik het nu niet over lidwoorden.

Beetje genant, maar duidelijk voorbeeld: poepen in NL is niet hetzelfde als poepen in het Vlaams  ::rofl:: ;)