Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42328 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #20 Gepost op: 15-02-2017, 20:58:34 »
Beetje te bazig vind ik. Ook niet heel verdacht.
You'll never walk alone

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #21 Gepost op: 15-02-2017, 21:56:36 »
Ze is echt zo'n leuke kandidate  ::love::
Ik verdenk haar ook nog steeds.. maar ik zit een beetje in een mini-tunnel..
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2017, 19:03:46 »
Inderdaad een heel leuke kandidate! En ook nog een van mijn absolute molverdachten.
Ich bin ein Bärliner!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #23 Gepost op: 20-02-2017, 08:58:16 »
Ik verdenk haar niet.

Bij de start van de eerste opdracht wijst zij Marzena en Davey erop dat ze snel een keuze moeten maken
aangezien de tijd al bezig is.

Als mol laat je ze toch nog even discussiëren en tijd verliezen
klaar voor de strijd

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #24 Gepost op: 20-02-2017, 17:22:36 »
Om de fanatieke kandidaat uit te hangen? Er zijn vast wel meer redenen te bedenken om zoiets als mol te zeggen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #25 Gepost op: 21-02-2017, 10:24:26 »
De eenvoudige droedel "kwartel" niet zien, snel een pinguïn maken zodat de anderen misschien zouden denken dat Hans dat ook kon, zelf en anderen aanzetten tot drinken, het alarm af laten gaan en 1000 euro verspelen, Annelies onterecht aanwijzen als rood scherm-verdachte. Puur naar aflevering 3 kijkend is Eline een ideale Mol.

Maar het is toch echt Eline die in aflevering 2 de plek vindt waar het goede antwoord "Swallow of London" staat en Marzena en Davey hier op wijst. Dit is vijf minuten (als het klokje klopt) voordat Eline uiteindelijk te laat dit goede antwoord geeft. Ruim op tijd dus als een van de anderen met het goede antwoord aan de haal was gegaan. Dan was er 1500 euro verdiend. Ik kan dit niet anders uitleggen dan onmols.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2017, 10:26:01 door Heinz »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #26 Gepost op: 21-02-2017, 11:06:14 »
Ja dat laatste vind ik ook moeilijk te rijmen Heinz en verder wordt haar ietwat dommige antwoord op de oostkantons-vraag wel heel breed uitgemeten in de montage. Als mol had ze toch wel een iets slimmer fout antwoord kunnen geven lijkt me.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #27 Gepost op: 21-02-2017, 12:20:21 »
mooi lijstje heinz.

en die opdracht in dat fort, ja dan was ze misschien nog harder de verkeerde kant ingerend als ze t antwoord eerder vonden.  ::hypocriet::

Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #28 Gepost op: 21-02-2017, 12:23:03 »
Ja ik had haar bijna onderaan staan voor aflevering 3, maar begin nu toch te denken dat ze er misschien een Milouskastrategie op nahoudt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #29 Gepost op: 21-02-2017, 12:32:15 »
Marzena die de test als een na slechtste maakte noemt Eline als verdachte bij de test. (Ze noemt het verdacht dat Eline Bertrand ervan beschuldigde het alarm te hebben doen afgaan.) Weer een twijfelpuntje voor het mogelijke molschap van Eline erbij.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #30 Gepost op: 21-02-2017, 13:01:49 »
Theorie: Robin spreekt zich vol overtuiging uit over Bertrand als zijnde zijn verdachte in aflevering 3.

Robin eindigt mogelijk laatste bij de eliminatie maar niet voorlaatste.
Als hij laatste eindigt weet hij het natuurlijk wel door het rode scherm, en weet hij ook zeker dat Bertrand niet de mol is.
Stel dat Robin niet het rode scherm had maar op zijn overtuiging voor Bertrand de volgende aflevering wel moet vertrekken, dan is de mol waarschijnlijk iemand die opdrachten samen met Bertrand deed in aflevering 3. Dat was 2 maal Eline...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #31 Gepost op: 21-02-2017, 14:26:49 »
Citaat
Politievrouw Eline krijgt zelfs een eenvoudige droedel als 1/4 L (kwartel) niet opgelost

Dit viel mij op in de zin van Dennis en Patrick aan de waterkant met het seinen: DRIEFM, DRIEFM? Oh, 3FM!

Een kwart L ofwel kwartel was de eenvoudigste puzzel om op te lossen. Een el is ook een maataanduiding dus niet zo vreemd dat Eline daarop verder gaat. Maar toch is dit voor mij een verdacht molmoment aangezien ik Eline verdenk er een DRIEFM gedaan te hebben ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #32 Gepost op: 21-02-2017, 22:30:39 »
Ik verde k Eline ervan het rde scherm gekregen te hebben.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #33 Gepost op: 21-02-2017, 22:35:03 »
De eenvoudige droedel "kwartel" niet zien, snel een pinguïn maken zodat de anderen misschien zouden denken dat Hans dat ook kon, zelf en anderen aanzetten tot drinken, het alarm af laten gaan en 1000 euro verspelen, Annelies onterecht aanwijzen als rood scherm-verdachte. Puur naar aflevering 3 kijkend is Eline een ideale Mol.

Maar het is toch echt Eline die in aflevering 2 de plek vindt waar het goede antwoord "Swallow of London" staat en Marzena en Davey hier op wijst. Dit is vijf minuten (als het klokje klopt) voordat Eline uiteindelijk te laat dit goede antwoord geeft. Ruim op tijd dus als een van de anderen met het goede antwoord aan de haal was gegaan. Dan was er 1500 euro verdiend. Ik kan dit niet anders uitleggen dan onmols.
Kwart liter = 250 cl is niet gek gedacht. Wellicht wel wat voor de hand liggend. Echter: soms gaat het spel ook om voor de hand liggend. En dat zou kwart L = kwartel veel te ver doorgedacht en fout zijn..

Weet niet waar ik voor gekozen zou hebben als ik ze allebei had bedacht (ik weet dat Eline er maar 1 heeft bedacht).
« Laatst bewerkt op: 21-02-2017, 22:57:04 door Whiskers »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #34 Gepost op: 21-02-2017, 22:42:52 »


Deze hint naar Eline is toch ook wel een mooie  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 21-02-2017, 22:47:32 door Convans »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #35 Gepost op: 21-02-2017, 22:58:46 »


Deze hint naar Eline is toch ook wel een mooie  ::ok::
::oink::

Nou, dat is meer dan toeval zou je denken. Of heb je deze zelf gemaakt?


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #36 Gepost op: 21-02-2017, 23:00:35 »
Nee deze komt vanop een ander forum. Staat ook al in het topic over die opdracht dacht ik. Ik twijfel een beetje, lijkt me wat simpel voor Vier, maar ook wel een groot toeval niet?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #37 Gepost op: 21-02-2017, 23:02:39 »
Nee deze komt vanop een ander forum. Staat ook al in het topic over die opdracht dacht ik. Ik twijfel een beetje, lijkt me wat simpel voor Vier, maar ook wel een groot toeval niet?
Dat wel. Maar hebben we ook een screenshot vh woordraadsel tijdens de dierenopdracht van afl 2?
Om te vergelijken?

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #38 Gepost op: 21-02-2017, 23:15:31 »



Er is mist wel een heel groot deel van die puzzel. Zie linksonder, waar papegaaiduiker zal staan. Dat zijn al vijf kolommen die missen.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #39 Gepost op: 21-02-2017, 23:21:39 »
Er missen inderdaad zowel links als rechts wat kolommen, maar het is wel echt de puzzel uit de aflevering. Het is hier nl. ook al benoemd in het topic over de beestenboel-opdracht. De elf kolommen en twee rijen waarin de 'boodschap' staat zijn de middelste elf kolommen en de bovenste twee rijen.

Ik vind 'm ook richting niveau 'Mol Klaas' gaan (maar gelukkig wel iets minder duidelijk) .. toch is het te opvallend om te negeren.