Poll

Wie is de Mol?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: [poll] De Mol is...  (gelezen 68153 keer)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #260 Gepost op: 14-03-2017, 08:46:40 »
95% zeker van Davey nu.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #261 Gepost op: 14-03-2017, 11:04:34 »
Annelies.

En als optie 2 Davey.

Ik zie het niet in Eline. Haar hartslag was opmerkelijk hoog, dat is waar, maar bij de Afrikaanse vlagverdubbelaar was zij degene die een fout corrigeerde, zei dat blauw in het midden fout is. Daarop werd die fout verbeterd. En er zijn veel meer voorvallen waar ze het goed doet. Het bellen naar cafés in de golfopdracht, het vinden van de juiste naam van het schip Swallow of London. Ze had niet eens opzichtig gemold als ze die naam niet had gevonden, dus waarom zou ze als mol dat doen?

(IK zit waarschijnlijk te diep in een andere tunnel)

Je noemt nu wel een aantal dingen waarvan het resultaat uiteindelijk alsnog 0 was. Dan heeft ze het toch als mol juist heel goed gedaan?
Vet slim, goede dingen zeggen, wetende dat er toch wel iets fout blijft aan die vlag, wetende dat ze de bus toch niet meer gingen halen...
Bovendien is het als mol natuurlijk onmogelijk om NOOIT iets goed te doen ivm verdenkingen en zo ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #262 Gepost op: 14-03-2017, 11:56:25 »
Ze kunnen het allemaal zijn. Ga dit keer voor Davey.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #263 Gepost op: 14-03-2017, 12:58:25 »
De mol is Eline...

De mol moet bij de inbraakoefening alcoholvrije coctail gekregen hebben...Annelies deed niet mee dus valt weg
De mol is een vrouw aangezien vorige jaar al een man de mol was
Eline heeft bij de eerste opdracht te laat gedrukt...wat ongeloofwaardig was.
Ze heeft het minste bijgedragen bij de pot...

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #264 Gepost op: 14-03-2017, 13:35:53 »
De mol is Eline...

De mol moet bij de inbraakoefening alcoholvrije coctail gekregen hebben...Annelies deed niet mee dus valt weg
De mol is een vrouw aangezien vorige jaar al een man de mol was
Eline heeft bij de eerste opdracht te laat gedrukt...wat ongeloofwaardig was.
Ze heeft het minste bijgedragen bij de pot...


Waar haal je je eerste argument vandaan?
en ik denk ook dat het een vrouw is, maar niet omdat het vorige keer een man was.
S2 en S3 waren ook mannen, dan S4 ook.

In Nederland waren er eens 4 vrouwen op rij de mol (S4-S7)
klaar voor de strijd

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #265 Gepost op: 14-03-2017, 14:36:18 »
Ik peis nu toch dat het Annelies is ::regenboog:: (Maar morgen is het Eline.)
...óf niet!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #266 Gepost op: 14-03-2017, 19:41:23 »
Mijn gevoel/verstand zegt Annelies maar eigenlijk wil ik nog stug bij Eline blijven...
En ik dacht dat ik nog niet zo diep in een Eline-tunnel zat  ::)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #267 Gepost op: 14-03-2017, 20:16:33 »
Je noemt nu wel een aantal dingen waarvan het resultaat uiteindelijk alsnog 0 was. Dan heeft ze het toch als mol juist heel goed gedaan?
Vet slim, goede dingen zeggen, wetende dat er toch wel iets fout blijft aan die vlag, wetende dat ze de bus toch niet meer gingen halen...
Bovendien is het als mol natuurlijk onmogelijk om NOOIT iets goed te doen ivm verdenkingen en zo ;)

Zeker waar, maar.. er valt ook iets op af te dingen, want ze hadden de bus bijna gehaald. Dan had Eline de opdracht gered. Ondanks dat ze een paar seconden verloor met de verkeerde kant op gaan. Ben er niet zeker van dat zij persoonlijk verantwoordelijk was voor het mislukken/tijdrekken. Maar waar, ze had kunnen meeliften op de fouten van de anderen. Misschien kan dit zelfs voor Robin nog gelden?

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #268 Gepost op: 14-03-2017, 20:18:43 »
100% Davey..  ;D
Carpe Diem

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #269 Gepost op: 15-03-2017, 17:30:23 »
Na de uitzending was ik nog 100% zeker van Annelies, nu aan het twijfelen gebracht door de Rode hints voor Davey. En als het twijfelen eenmaal begint komen ook Eline en zelfs Robin weer op mijn mollenradar  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #270 Gepost op: 15-03-2017, 20:06:08 »
Na de uitzending was ik nog 100% zeker van Annelies, nu aan het twijfelen gebracht door de Rode hints voor Davey. En als het twijfelen eenmaal begint komen ook Eline en zelfs Robin weer op mijn mollenradar  ::rofl::

Ja idd. De rode hints doen mij ook weer twijfelen. Alhoewel ik zeker niet 100% op Annelies zat.
Maar wel heeeeeeel vreemd dat ze na alle paniek toch haar juiste bagage weet te pakken.

En de rode hints naar Davey... pfffff .. die komt ook weer op mijn radar

En toch blijf ik lekker bij Eline. Maar weet zelf heel goed dat het waarschijnlijk weer een Cathyverhaal wordt voor me.  ::)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #271 Gepost op: 15-03-2017, 20:35:29 »
Bwah, ik ging na de laatste aflevering over van Davey naar Eline, maar met al die rode hints zou ik wel eens snel terug kunnen zijn!
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #272 Gepost op: 16-03-2017, 01:38:05 »
Davey ::jaja::
Als sinds aflevering 1...
Idem, maar hoe meer je leest, hoe meer je daaraan twijfelt!
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #273 Gepost op: 16-03-2017, 22:27:51 »
Ik ga ook voor Davey, al sinds afl.2, de vorige afleveringen eigenlijk vooral bij gebrek aan een overtuigend alternatief, maar ik lees nu wel wat goede hints ::ok:: hoewel dat nooit mijn 1e insteek is, maar ik vind het echt ontzettend moeilijk dit jaar, dus elke aanwijzing is welkom  ::rofl::
Annelies overtuigt me niet, al maakt ze er nog zo'n potje van (of liever gezegd meestal helemaal geen potje), maar ze zou het wel kunnen zijn natuurlijk. Dan is ze een mol waar ik niet vrolijk van word, terwijl ik het weer prima kan begrijpen als ze kandidaat is dat ze er af en toe de brui aan geeft om zich enkel bezig te houden met de enige belangrijke vraag in dit spel.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #274 Gepost op: 16-03-2017, 22:36:34 »
Davey was ook even mijn hoofdverdachte maar na aflevering 4 niet meer (teveel geld direct of indirect in de pot gebracht). Ik denk Annelies maar Eline zou het ook kunnen zijn (zij heeft amper bijgedragen tot de pot).

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #275 Gepost op: 16-03-2017, 23:41:04 »
Ik zie prima hints naar davey, maar die heeft voor mij echt teveel dingen gedaan die als mol,niet hadden gehoeven en die soms rechtstreeks geld in de pot brachten, dus rare mol.

Robin heeft ook paar serieuze onmolse acties met geld in de pot op zijn naam

Voor beide dames gelden er minder hints maar ook minder onmolse acties en zeker minder geld in de pot.
Annelies zou ik zelf geen leuke mol vinden en als mol in de museumproef dan is dat gewoon een Epic fail.

Qua hints is t dus davey, qua meest rare acties Annelies en qua hoop Eline. Zul je zien dat t straks toch Robin wordt  ::jaja::. Ik blijf net als in widm 17 tegen de stroom in standvastig op Mn eerste gedachte Eline .( in widm wist ik op x moment dat ik fout zat maar toch stug vol blijven houden aan Jochem  ::jaja::)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #276 Gepost op: 17-03-2017, 16:25:55 »


Qua hints is t dus davey, qua meest rare acties Annelies en qua hoop Eline. Zul je zien dat t straks toch Robin wordt  ::jaja::. Ik blijf net als in widm 17 tegen de stroom in standvastig op Mn eerste gedachte Eline .( in widm wist ik op x moment dat ik fout zat maar toch stug vol blijven houden aan Jochem  ::jaja::)


Tegen de stroom? Ze wordt het meest verdacht  ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #277 Gepost op: 17-03-2017, 18:06:42 »
Ik vind de uitslagen van de polls wel interessant:

Wieisdemol.com:
1. Eline (42,7%)
2. Annelies (29,3%)
3. Davey (24,4%)
4. Robin (3,7%)

Wieisdemol.be:
1. Annelies (29%)
2. Eline (26%)
3. Davey (25%)
4. Robin (20%)

Wie is de mol? facebookgroep:
1. Davey (29%)
2. Annelies (26%)
3. Robin (23%)
4. Eline (21%)

Nieuwsblad:
1. Annelies (34%)
2. Davey (26%)
3. Eline (23%)
4. Robin (16%)

Conclusies:
- Annelies overal bij de eerste 2
- Robin altijd bij de laatste 2
- Eline alleen hier de hoofdverdachte



Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #278 Gepost op: 17-03-2017, 20:24:39 »
Super analyse Moedermol! Al valt er voor Annelies nog iets meer te zeggen, Heinz heeft een goede opsomming gemaakt in het Annelies topic meen ik.
Het feit dat Annelies bij de paintball opdracht geen enkele strategie leek te hebben en haar vroege afhaken in zoveel opdrachten maakt dat ik na de 50/50 kansen die ik beide gaf lange tijd, nu ook naar Davey overhel de laatste weken.
Anouschka was een favoriete mol van me, maar in mn herinnering was die veel actiever betrokken bij de meeste opdrachten.

Grappig trouwens dat er voor alle vier de kandidaten nu fanatieke verdedigers zijn :) Geweldig. Zag op het Belgische forum heel veel passionele Robin verdenkers, die niet snappen dat de rest van de kijkers níet op Robin zitten.
 
PS. Het was ook wel raar dat Robin voorkennis over dat nepluipaard leek te hebben en zo naar dat slot loopt.   
« Laatst bewerkt op: 17-03-2017, 20:46:35 door Nat007 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #279 Gepost op: 18-03-2017, 18:06:02 »
Eline

En mocht zij het echt niet zijn dan moet het wel haast Annelies zijn. Robin geloof ik niet echt en al helemaal niet Davey...
Ich bin ein Bärliner!