Auteur Topic: De Mol 2017  (gelezen 56293 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #60 Gepost op: 4-02-2017, 13:31:41 »
Yes zo denk ik ook Hulpmol.

Het loopt allemaal een beetje door elkaar doordat de filmpjes bij de mol in de media topic staan..
maar ik heb de filmpjes bekeken en Jessica lijkt me wel echt een leuke kandidaat. :D

Ik heb er zin in!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #61 Gepost op: 4-02-2017, 13:58:15 »
Nog maar twee dagen....!

Fijn dat de kandidaten nu eindelijk bekend zijn, ik ga voor Marzena als schot-voor-de-boeg-mol  :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #62 Gepost op: 4-02-2017, 15:02:23 »
Ik interpreteer het als volgt: Je krijgt iedere week 100 punten en je mag die vrij spreiden over elke kandidaat. Iedere week valt er iemand af en er worden dan retroactief punten afgetrokken van je ingezette 100 punten.

Stel dus dat je nog met 5 kandidaten bent (A,B,C,D en E) 2 afleveringen voor de finale.

Week 6: Je hebt zo het gevoel dat kandidaat E het niet gaat halen, maar je bent nog altijd niet zeker wie van de andere 4 de Mol is. Je spreidt dan je 100 wekelijkse punten evenredig: A,B,C en D krijgen 25 punten.
Je hebt geluk, want E valt ook af deze aflevering. Je verliest geen punten.

Week 7: Nieuwe informatie uit aflevering 7 trekt je nu toch richting kandidaat A als Mol en je zet 100 punten op hem/haar in.
Kandidaat D valt af vlak voor de finale. Je verliest dus geen punten van deze week, maar je 25 punten van vorige week worden wel afgetrokken.

Na week 8 houd je dus alle punten over die je ooit op een finalist hebt ingevuld.

Dit systeem heb ik altijd al logischer gevonden dan wat ze bij WIDM doen, het maakt de keuze moeilijker en dus interessanter. 

Maargoed laten we er geen WIDM vs De Mol topic/board van maken. Het is al leuk dat je beide met app kan meedoen :).

Offline belg

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #63 Gepost op: 4-02-2017, 18:50:00 »
Jessica lijkt me wel echt een leuke kandidaat. :D
Ik "ken" Jessica een heel klein beetje van vroeger, en ik ben er vrij zeker van dat ze een enthousiaste, spontane en fanatieke kandidaat zal zijn.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #64 Gepost op: 5-02-2017, 11:30:48 »
Volgens mij zijn het super leuke kandidaten  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: De Mol 2017
« Reactie #65 Gepost op: 5-02-2017, 12:15:03 »
ik vind het een heel mooie promo, maar het lukt niet om hem hier te krijgen want jullie Nederlanders kunnen de site van vier niet zien dacht ik.

http://www.vier.be/demol/videos/bekijk-de-eerste-beelden-van-de-mol/2466614
Hier heb ik heb gekeken (site van Vier).

Bij mij draait ie niet af, iemand een idee waar dat aan kan liggen?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #66 Gepost op: 5-02-2017, 12:16:09 »
Bij mij draait ie niet af, iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Waarschijnlijk ligt het aan Adblockers of aan je browser. Bij mij speelden de filmpjes wel af in Firefox (zonder Adblocker), maar niet in Chrome (met Adblocker).

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Mol 2017
« Reactie #67 Gepost op: 5-02-2017, 17:24:47 »
Bij mij draait ie niet af, iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Waarschijnlijk ligt het aan Adblockers of aan je browser. Bij mij speelden de filmpjes wel af in Firefox (zonder Adblocker), maar niet in Chrome (met Adblocker).

Waarschijnlijk.

Bij mij lag het niet aan een adblocker, maar aan Ghostery (opsporing en blokkade trackers).
Gewoon even kijken welke dergelijke plugins je in je browser aan hebt staan, en die dan tijdelijk voor die pagina uitzetten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: De Mol 2017
« Reactie #68 Gepost op: 5-02-2017, 18:26:53 »
Gaat de Pool nog open voor morgen?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2017
« Reactie #69 Gepost op: 5-02-2017, 18:58:31 »
Gaat de Pool nog open voor morgen?
Nee pas na volgende aflevering ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #70 Gepost op: 5-02-2017, 19:07:16 »
Ik heb er zo veel zin in!  ::bravo:: ::joehoe::  ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #71 Gepost op: 6-02-2017, 18:59:05 »
Kunnen we eigenlijk live kijken of komt de uitzending pas later online op de site? #DTV

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #72 Gepost op: 6-02-2017, 19:06:56 »
Kunnen we eigenlijk live kijken of komt de uitzending pas later online op de site? #DTV
Later, wel zo goed als meteen na de uitzending. Als het hetzelfde geregeld is al vorig jaar dan.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #73 Gepost op: 6-02-2017, 19:33:19 »
Later, wel zo goed als meteen na de uitzending. Als het hetzelfde geregeld is al vorig jaar dan.
Okay :D
Thankxx. Straks eens kijken of die dan al online te vinden is

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #74 Gepost op: 6-02-2017, 20:34:13 »
Okay :D
Thankxx. Straks eens kijken of die dan al online te vinden is
Zie net een tweet in een ander topic. Antwoord is daar: meteen na de uitzending, rond 22:05 uur  ::ok::

Edit: Enmkan iemand het afkeveingtopic opengooien aub? Dank!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #75 Gepost op: 7-02-2017, 01:03:32 »
Hij was vandaag laat online en bij veel mensen hapert de video.

Tip voor iedereen die hem via de site van vier wil kijken, Klik enkel op herbekijken en kijk eerst de aflevering en dus niet scrollen op de hoofdpagna ivm spoilers.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Mol 2017
« Reactie #76 Gepost op: 7-02-2017, 12:51:23 »
Ik voel me zo suf maar ik kan de eerste aflevering, en eigenlijk geen enkele video, op de website van De Mol op Vier bekijken  :(

Heb al van alles geprobeerd maar het lijkt door een IP locatieprobleem te komen. Weet iemand misschien of er net als vorig jaar afleveringen op youtube gezet gaan worden in een niet publiek te vinden upload? Hebben anderen dit probleem trouwens ook?


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2017
« Reactie #77 Gepost op: 7-02-2017, 12:55:23 »
Ik voel me zo suf maar ik kan de eerste aflevering, en eigenlijk geen enkele video, op de website van De Mol op Vier bekijken  :(


Misschien een andere browser proberen?? En anders moet je eens bij het 'downloads' topic kijken. Daar staan ook nog wat linkjes om de video te kunnen bekijken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #78 Gepost op: 7-02-2017, 12:57:43 »
Ik voel me zo suf maar ik kan de eerste aflevering, en eigenlijk geen enkele video, op de website van De Mol op Vier bekijken  :(

Heb al van alles geprobeerd maar het lijkt door een IP locatieprobleem te komen. Weet iemand misschien of er net als vorig jaar afleveringen op youtube gezet gaan worden in een niet publiek te vinden upload? Hebben anderen dit probleem trouwens ook?


Gisteren niet meer gekeken, maar zet hem net aan en werkt prima. Ik werk met Chrome? Wellicht dat die met IE ofzo niet goed laad?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Mol 2017
« Reactie #79 Gepost op: 7-02-2017, 13:33:01 »
Kan zijn dat het met mijn locatie te maken heeft; zit nu in Frankrijk, maar heb ook een IP locatie veranderaar die de locatie Nederlands laat zijn, maar voor beiden werken de videos op de site van Vier niet.. Heb zowel chrome als firefox geprobeerd. Maaaar ik heb net een download link gevonden en die werkt perfect, incl. ondertiteling :)

Thanks!!