Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 42161 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #20 Gepost op: 13-02-2017, 21:03:20 »
Zouden die vrienden van jou t leuk vinden als we allemaal bij hen kwamen kijken? ::)
::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #21 Gepost op: 13-02-2017, 22:09:21 »
Veel beter dan vorige week, ik kan het nu al bekijken!!!  ::tandpastasmiley::

http://www.vier.be/demol/videos/afl-13-februari-aflevering-2/2522982
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #22 Gepost op: 13-02-2017, 23:39:31 »
Hij liep alleen bij de executie even vast, maar voor de rest werkte t prima. ::ok::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2017, 00:21:30 »
ik had op mn tablet kei veel problemen op pc geen enkel vanaf 22.15 of zo

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #24 Gepost op: 14-02-2017, 00:36:51 »
Net als vorige week liep de video rond de 22-23 minutes vast.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #25 Gepost op: 14-02-2017, 00:41:38 »
ik ga hem volgende week wederom vanaf mn pc proberen, ipv achter mn ipad op de zetel :-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #26 Gepost op: 20-02-2017, 10:14:06 »
Zin in aflevering 3! ::dans::

Het belooft een spectaculaire aflevering te worden. Hopelijk trappen ze niet in de val dat alles nu specialer en spectaculairder moet dan vorig jaar want dat kan ook averechts werken.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #27 Gepost op: 20-02-2017, 11:53:37 »

Citaat
Hoezee, wegens de ontzettend grote vraag zijn de "Het leven is geen ponykamp"-truien vanaf vandaag ook te koop. Wil jij graag rondlopen met Bouba's afscheidquote? Haast je dan snel naar onze webshop, of naar één van de Brooklyn-winkels!


http://www.mistert.be/De-Mol-Het-leven-is-geen-ponykamp-(men-sweater)
http://www.mistert.be/De-Mol-Het-leven-is-geen-ponykamp-(womens-sweater)

Bij gebrek aan een Vlaamse molfandag met veilingsitems kan ik van De Mol toch nog een hebbedingetje krijgen  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #28 Gepost op: 20-02-2017, 12:06:50 »
Zin in aflevering 3! ::dans::

Het belooft een spectaculaire aflevering te worden. Hopelijk trappen ze niet in de val dat alles nu specialer en spectaculairder moet dan vorig jaar want dat kan ook averechts werken.

Ik vrees wel wat bij de aankondiging van een 'iets andere eliminatie'. Voor mij hoeft er los van een pasvraag of een zeldzame vrijstelling nooit iets extra bij een eliminatie.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #29 Gepost op: 20-02-2017, 12:20:48 »
Ik vrees wel wat bij de aankondiging van een 'iets andere eliminatie'. Voor mij hoeft er los van een pasvraag of een zeldzame vrijstelling nooit iets extra bij een eliminatie.

Zo nu en dan vind ik een speciale eliminatie wel leuk, maar we zijn nog maar net bekomen van het Hans-verhaal dus even niks geks was ook prima geweest. ::zweet::

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #30 Gepost op: 20-02-2017, 21:16:15 »
Hoi!  ::zwaai:: ::zwaai::
Speciaal omdat ik dit seizoen van De Mol zo ontzettend tof vind, dacht ik; laat ik mijn gezicht hier ook weer eens zien! Het voelt als eeuwen geleden dat ik hier was, en ik moet bekennen dat ik het lezen van alle verdenkingen en theorieën gemist heb (oh en de smileys!  ;D)!
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #31 Gepost op: 20-02-2017, 23:11:57 »
Zo nu en dan vind ik een speciale eliminatie wel leuk, maar we zijn nog maar net bekomen van het Hans-verhaal dus even niks geks was ook prima geweest. ::zweet::

De eliminatie stemde me tevreden. Moet je niet elk seizoen doen, maar voor 1 keertje was de twist wel eens leuk.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #32 Gepost op: 20-02-2017, 23:47:24 »
Hoi!  ::zwaai:: ::zwaai::
Speciaal omdat ik dit seizoen van De Mol zo ontzettend tof vind, dacht ik; laat ik mijn gezicht hier ook weer eens zien! Het voelt als eeuwen geleden dat ik hier was, en ik moet bekennen dat ik het lezen van alle verdenkingen en theorieën gemist heb (oh en de smileys!  ;D)!

Wat leuk! ::zwaai::

De eliminatie stemde me tevreden. Moet je niet elk seizoen doen, maar voor 1 keertje was de twist wel eens leuk.

Meer dan leuk, best wel geniaal zelfs! Maar inderdaad: niet te vaak doen want dan verliest het zijn kracht. (Hopelijk nu gewoon een aantal normale eliminatierondes achter elkaar.)

Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #33 Gepost op: 21-02-2017, 13:45:32 »
Net als vorige week liep de video rond de 22-23 minutes vast.

Misschien een beetje laat, maar bij mij hielp het om mijn adblocker uit te zetten.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #34 Gepost op: 21-02-2017, 20:45:29 »
Frustratie van mijn kant die ik even ergens kwijt moet.

Gisteren was ik de Mol aan het kijken. Hij moest af en toe wat laden dus even op pauze gezet om hem wat verder te laten laden zodat hij niet steeds hapert. Even op Facebook kijken... en jaa daar staat een filmpje met een persoon in een auto, net als bij de vorige afvallers. Dat zal dan wel de afvaller zijn... Maakt de laatste opdracht toch een stuk minder spannend, ook al wist ik niet of ze nou het eerste of tweede rode scherm zou hebben.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #35 Gepost op: 21-02-2017, 20:48:18 »
Tsja, De Mol is vrijgevig in spoilers na afloop...

Ik volg De Mol bewust niet op facebook -voor het geval dat- en ontwijk sowieso social media. (Maar 'even facebook checken' is inderdaad een tic die vrijwel iedere tijdgenoot heeft geloof ik :-[)
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #36 Gepost op: 21-02-2017, 21:07:18 »
Hoi!  ::zwaai:: ::zwaai::
Speciaal omdat ik dit seizoen van De Mol zo ontzettend tof vind, dacht ik; laat ik mijn gezicht hier ook weer eens zien! Het voelt als eeuwen geleden dat ik hier was, en ik moet bekennen dat ik het lezen van alle verdenkingen en theorieën gemist heb (oh en de smileys!  ;D)!
Welkom terug! ::joehoe::

Tsja, De Mol is vrijgevig in spoilers na afloop...

Ik volg De Mol bewust niet op facebook -voor het geval dat- en ontwijk sowieso social media. (Maar 'even facebook checken' is inderdaad een tic die vrijwel iedere tijdgenoot heeft geloof ik :-[)
Ik kijk dan vanaf half negen ook niet op NL en BE fora, Facebook, Twitter en alles waar ook maar een spoiler zou kunnen staan.
Tell me what your telescope says

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #37 Gepost op: 21-02-2017, 21:18:25 »
Inmiddels like ik de Mol niet meer. Is eigenlijk de enige plek waar ik spoilers zou zien denk ik. (En dit board op dit forum, maar ja daar ga ik niet heen totdat ik de uitzending heb gezien).

Het stomme van mezelf vind ik dat ik tijdens de hele uitzending op TV bewust niet gecheckt heb uit angst voor spoilers, maar op het moment dat ik hem terug kon kijken ik tijdens de hapering en daardoor moeten wachten wel op Facebook keek (omdat ik moest wachten...)

En ik vind spoilers van andere mensen ook minder erg dan vanuit de Mol zelf op een of andere manier. Je zou verwachten dat een programma rekening houdt met het feit dat niet iedereen live kijkt (en het zijn niet alleen de Nederlanders, er zijn ook genoeg Belgen die niet live kijken).

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #38 Gepost op: 21-02-2017, 21:22:42 »
Inmiddels like ik de Mol niet meer. Is eigenlijk de enige plek waar ik spoilers zou zien denk ik. (En dit board op dit forum, maar ja daar ga ik niet heen totdat ik de uitzending heb gezien).

Ik zie helaas wel af en toe als ik na de uitzending over mijn tijdlijn scroll ineens ongevraagd een 'populaire livevideo' voorbij komen, waarbij Gilles al met de afvaller praat :-\\ (het live-gehalte is er dan ook al van af dus)
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #39 Gepost op: 22-02-2017, 10:11:09 »
Frustratie van mijn kant die ik even ergens kwijt moet.

Gisteren was ik de Mol aan het kijken. Hij moest af en toe wat laden dus even op pauze gezet om hem wat verder te laten laden zodat hij niet steeds hapert. Even op Facebook kijken... en jaa daar staat een filmpje met een persoon in een auto, net als bij de vorige afvallers. Dat zal dan wel de afvaller zijn... Maakt de laatste opdracht toch een stuk minder spannend, ook al wist ik niet of ze nou het eerste of tweede rode scherm zou hebben.
Dat had ik met Twitter. De stream haperde wederom rond de 23 minuten dus ik ging mijn tijdlijn op Twitter bekijken. Kwam ik ook dat fragment tegen nadat de museumopdracht net klaar was en de eliminatie nog moest beginnen. Dus de mol maar ontvolgt. Want los van hun officiële account zul je in Nederland niet zo snel maandagavond tegen spoilers aanlopen. Gelukkig maar  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan