Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 1  (gelezen 17893 keer)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 7-02-2017, 00:29:18 »
Ook fijn dat de opdrachten weer zo eenvoudig helder worden uitgelegd  ::ok::, een hele verademing  :)

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 7-02-2017, 00:29:24 »
Heel fijne aflevering.

Mooi om weer intelligent opgebouwde Mol opdrachten te zien, die op meerdere niveaus boeiend zijn voor de kijker.

Ben na een uur al meer met deze groep mensen begaan dan met die van WIDM na een half seizoen.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 7-02-2017, 01:11:21 »
Fantastisch, fantastisch, fantastisch! I ::love:: De Mol! ::bravo:: ::boogie:: ;D

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 7-02-2017, 01:13:41 »
 ::bravo::

Betere muziek. Betere opdrachten (veel psychologischer!). Betere artistieke regie. Fanatiekere kandidaten. Spannender. Minder sturende regie. En een briljante presentator.

De Nederlandse Mol is een aardige serie hoor, maar het is een draaimolen in vergelijking met de achtbaan die VIER weer gebouwd heeft.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 7-02-2017, 01:32:53 »
Wow!  ::ok:: ::bravo::

Offline Bels

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 7-02-2017, 01:46:34 »
Wat een begin! Meteen een reality check voor een aantal deelnemers.
Verder prachtige beelden, leuke opdrachten en bijna geen talking heads. Ik zit er al helemaal in.  ::respect::

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 7-02-2017, 01:49:38 »
De mol is widm zo als t bedoeld is.  

Gillestalk staat ergens op Facebook. Ik heb de video' s al gezien dacht op fb van vier en niet vd mol.

De mindfuck in opdracht 1 is voor de kandidaten natuurlijk subliem. Voor ons is de vraag Durft de mol t aan om niet te drukken en zo ja hoe Lang Wacht de mol op zijn ticket voor de vlieger.

Opdracht 2: mini opdrachtjes en een groter doel altijd tof. Maar voor mij de minste vd drie vandaag.
Mol wordt door de groep als loper altijd aangespoord en t valt op als geslabakt. ( mooi vlaams woord)
Dus kan de mol beter zorgen dat hij niet loopt en misschien Andere goede lopers ook weghoudt van t lopen

Opdracht 3: als mol speel je hier je angst uit in de hoop Anderen te overtuigen. (Zie inge , George) of geniet je vd kans die je krijgt, opvallend dat er maar 1 vraag verkeerd gaat,

Mooie groepsdynamiek meteen, en dan de mindfuck na de executie wow.

Her is twee uur bijna, over 4 uurtjes loopt men wekker af, maar de adrenaline houdt me nog wakker ::love:: ::bravo::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 7-02-2017, 08:07:24 »
Geloof dat ik iets essentieels gemist heb aan het einde. Dat wordt terugkijken. Hans doet weer mee?  :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 7-02-2017, 08:25:37 »
Geloof dat ik iets essentieels gemist heb aan het einde. Dat wordt terugkijken. Hans doet weer mee?  :)

 ::jaja::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 7-02-2017, 08:29:49 »
O...

Het was al laat en de stream stopte  ::rofl::

Dat verandert alles uiteraard.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 7-02-2017, 08:45:13 »
Dit. Was. On. Ge. Loof. Lijk. ::hyper:::
Woosie down?

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 7-02-2017, 09:30:27 »
Hele toffe eerste aflevering! 8) ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 7-02-2017, 09:57:09 »
Wow Wow Wow Wow Wow Wow Wow  ::respect::

De mol zoals de mol zou moeten zijn. Vier, bedankt voor deze fantastische aflevering. De beste ooit in mijn optiek. Gelaagde opdrachten, mooie beelden, voor ons als kijker zo boeiend door al de psychologische lagen. Echt tof!!!!!!!!!!!! Ik ga WIDM skippen en dit volgen. Waarom kan NL dit niet meer zo doen? Dit is echt het mindfuck spel waar ik ooit op verliefd ben geworden. Zo blij.  ::bravo::
Meer L

Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 7-02-2017, 10:53:14 »
Dit was echt fantastisch!!!  ::bravo::
Wat een mindfuck spel zo  ::oink::

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 7-02-2017, 13:37:09 »
Zo hee, dat was weer geweldig zeg! Keihard begin, maar wordt later weer goedgemaakt. Ik ga weer genieten deze serie  ::ok::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 7-02-2017, 14:13:35 »
 ::respect:: ::respect:: ::respect:: ::respect:: ::respect:: ::respect:: ::respect:: ::respect::

...Anders kan ik niet zeggen.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 7-02-2017, 14:42:44 »
Wat een geweldige eerste aflevering weer ::oink:: ::respect:: ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 7-02-2017, 14:55:48 »
OMG wat een geweldige aflevering!  :D 
Kan me niet herinneren ZO te hebben genoten van een WIDM opening. Het lijkt ook of deze niet-tv bekenden veel meer naturel zijn voor de camera, inclusief een hoop gevloek en getier soms, hilarisch
« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 15:10:45 door Nat79 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 7-02-2017, 15:08:10 »
Wow Wow Wow Wow Wow Wow Wow  ::respect::

De mol zoals de mol zou moeten zijn. Vier, bedankt voor deze fantastische aflevering. De beste ooit in mijn optiek. Gelaagde opdrachten, mooie beelden, voor ons als kijker zo boeiend door al de psychologische lagen. Echt tof!!!!!!!!!!!! Ik ga WIDM skippen en dit volgen. Waarom kan NL dit niet meer zo doen? Dit is echt het mindfuck spel waar ik ooit op verliefd ben geworden. Zo blij.  ::bravo::
Net zitten kijken en kan me hier helemaal bij aansluiten. :D

Wat vind ik dan de Nederlandse versie bij de Belgische versie in het niet vallen. Sowieso een geweldig begin met al die auto's en dan de psychologie qua vraagstelling druk je wel of niet. Maar ook de twist op het einde dat Hans er toch nog bij is.

Helemaal hilarisch dat hij net in de groepsfoto springt  ::rofl::

Aflevering 1 van WIDM NL vond ik super, maar deze opzet overtreft het toch echt. HEel nieuwsgierig naar de rest van het seizoen :D

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2017, 15:23:51 »
Het lijkt ook of deze niet-tv bekenden veel meer naturel zijn voor de camera

Alleen jammer dat de Vlaamse kandidaten niet in voice overs vertellen wat er in beeld gebeurt. Bijvoorbeeld wanneer ze in een prachtig landschap zijn aangeland. Soms denk ik bij de Mol dan: Is dit nou een prachtig landschap of niet?

Bij WidM wordt dat gewoon altijd duidelijk door minimaal 1 kandidaat in een beperkt vocabulaire verteld. Jammer!