Auteur Topic: [KANDIDAAT] Bertrand  (gelezen 6789 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Bertrand
« Gepost op: 4-02-2017, 10:56:48 »


Geboortedatum: 03/09/1985
Woonplaats: Vorst
Beroep: Marketing Manager Delhaize
Hobby’s en interesses: Hockey, squash, piano spelen
Beste eigenschap: Nieuwsgierig
Slechtste eigenschap: Naïef
Lievelingseten: Sushi
Identificeert zich met: Aap
Lievelingsartiest: Robin Schulz

Bertrand heeft behoorlijk wat diploma's op zijn cv staan en werkt momenteel als marketingmanager bij Delhaize. Het is ook daar waar hij zijn vriendin leerde kennen, waar hij ondertussen mee samenwoont. De man uit Vorst houdt van hockey, squash en het spelen van piano. Hij is naar eigen zeggen behoorlijk nieuwsgierig, maar ook naïef.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 22:58:56 door Robbieazerty »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2017, 11:48:33 »
Ik krijg bij hem een enorm Gilles gehalte en dat geeft hem dus een min molpunt. Twee seizoenen achtereen zelfde type, dat denk ik niet

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2017, 23:24:40 »
Met dat lopen was hij zeer verdacht.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #3 Gepost op: 7-02-2017, 00:01:23 »
Gilles numero II, neuh ik verwacht dit niet. Bertrand is meer aan het kijken hoe ie de verdachtmakingen op zich kan krijgen als gewiekste kandidaat.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #4 Gepost op: 7-02-2017, 00:36:02 »
Te veel Gilles zo als ik al uit profiel en voorstel vid haalde.


Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2017, 22:13:16 »
Hij doet mij ook denken aan Gilles.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2017, 23:05:47 »
Dikke kans dat dit de Mol is: hij heeft vast niet gedrukt omdat hij de beroepen van alle kandidaten kent.
Zo kon hij zich voordoen als een kandidaat die niet al te egoïstisch is. En daarmee vertrouwen kweken bij de groep.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2017, 08:43:07 »
De Spartacus Run deelnemerslijsten zijn online te raadplegen.
Bernard Verbeken is in geen enkele editie terug te vinden als deelnemer.
Dus hij heeft gelogen, of hij had het over een andere loopwedstrijd zoals Strong Viking Run...

edit:
Toch wel hier:
http://www.sport.be/spartacusenghien/2016/nl/mypage/?bibnumber=2744
« Laatst bewerkt op: 8-02-2017, 08:47:16 door Betonmol »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2017, 11:23:00 »
Stalker  :P

Of hij De Mol is weet ik niet, maar wel eye-candy van dit jaar.  ::fluit::

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2017, 12:15:24 »
Ondanks dat Robin er op hamerde (ook bij de andere kandidaten) dat hij Bertrand er zo makkelijk uit liep, hebben ze samen toch echt een zeer respectabele afstand afgelegd.

Dus Bertrand is door de opmerkingen van Robin wel enorm in de kijker komen te staan, maar heeft de opdracht eigenlijk vrij goed uitgevoerd, precies wat een mol niet wil, lijkt mij.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2017, 17:29:14 »
Komt ook in het midden van m'n lijstje.
Frankje Lapi

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #11 Gepost op: 8-02-2017, 18:12:29 »
Ondanks dat Robin er op hamerde (ook bij de andere kandidaten) dat hij Bertrand er zo makkelijk uit liep, hebben ze samen toch echt een zeer respectabele afstand afgelegd.

Dus Bertrand is door de opmerkingen van Robin wel enorm in de kijker komen te staan, maar heeft de opdracht eigenlijk vrij goed uitgevoerd, precies wat een mol niet wil, lijkt mij.

O jawel, want hiermee lijkt hij echt een kandidaat. En dat is beslist een voordeel: de anderen letten dan niet meer zo op hem en dat maakt het mollen straks makkelijker.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #12 Gepost op: 8-02-2017, 19:06:52 »
O jawel, want hiermee lijkt hij echt een kandidaat. En dat is beslist een voordeel: de anderen letten dan niet meer zo op hem en dat maakt het mollen straks makkelijker.

Maar zouden de kandidaten door hebben dat hij eigenlijk heel goed heeft gelopen, of denken ze door het verhaal van Robin dat hij heeft lopen mollen/vertragen...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #13 Gepost op: 8-02-2017, 20:22:10 »
Ik denk dat Robin hem - als hij daadwerkelijk de Mol is - een enorme dienst heeft bewezen.  ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #14 Gepost op: 8-02-2017, 20:28:06 »
Ik krijg bij hem een enorm Gilles gehalte en dat geeft hem dus een min molpunt. Twee seizoenen achtereen zelfde type, dat denk ik niet

Brrrrr idd!  ::spook::

een min molpunt

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #15 Gepost op: 8-02-2017, 20:32:54 »
Zouden jullie kunnen uitleggen wat het Gilles-gehalte is? Ik heb het vorige Vlaamse seizoen niet gezien.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #16 Gepost op: 8-02-2017, 20:36:33 »
Zouden jullie kunnen uitleggen wat het Gilles-gehalte is? Ik heb het vorige Vlaamse seizoen niet gezien.

google m maar dan..want das lastig uitleggen. Ik bedoel het is m niet ofzo maar had zijn broer kunnen zijn. Ik dacht ook meteen aan Gilles.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #17 Gepost op: 8-02-2017, 20:38:11 »
Zouden jullie kunnen uitleggen wat het Gilles-gehalte is? Ik heb het vorige Vlaamse seizoen niet gezien.

Dan zou ik de Mol IV eerst kijken, want dat is inderdaad niet gemakkelijk uit te leggen als je dat seizoen nog niet gekeken hebt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2017, 11:22:50 »
Dikke kans dat dit de Mol is: hij heeft vast niet gedrukt omdat hij de beroepen van alle kandidaten kent.
Zo kon hij zich voordoen als een kandidaat die niet al te egoïstisch is. En daarmee vertrouwen kweken bij de groep.

Hier vond ik hem ook verdacht. Maar juist doordat hij bij het lopen zo verdacht werd gemaakt, verdenk ik hem nu minder.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bertrand
« Reactie #19 Gepost op: 15-02-2017, 12:12:50 »
Hij identificeert zich met een aap volgens de eerste post? Ik denk aan de beestenboelopdracht..