Auteur Topic: [KANDIDAAT] Davey  (gelezen 48666 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Davey
« Gepost op: 4-02-2017, 10:59:02 »


Geboortedatum: 07/03/1988
Woonplaats: Onze-Lieve-Vrouw-Waver
Beroep: Houtbewerker
Hobby’s en interesses: Moto’s restaureren en ermee rijden, interieur, muziek, festivals
Beste eigenschap: Oprechtheid
Slechtste eigenschap: Oprechtheid
Lievelingseten: Pistolets
Identificeert zich met: Tonijn
Lievelingsartiest: Ryan Adams

Houtbewerker Davey uit Onze-Lieve-Vrouw-Waver valt vooral op door de vele tattoos op zijn lichaam. Hij restaureert graag moto's (waar hij daarna mee rijdt) en houdt voorts van interieur, muziek en festivals. Hoewel hij vegetariër is, kan hij toch een hamburger naar binnenspelen als hij gedronken heeft. Hij is naar eigen zeggen oprecht en dat vindt hij zowel een goede als een slechte eigenschap.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:02:39 door Robbieazerty »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2017, 20:25:24 »
Wie identificeert zich nu met een tonijn? ::rofl::

Verder wel een beetje een apart typ. Hij doet me aan Stéfan uit QELT denken.
Tell me what your telescope says

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2017, 20:17:24 »
Wie identificeert zich nu met een tonijn? ::rofl::

Verder wel een beetje een apart typ. Hij doet me aan Stéfan uit QELT denken.

Tonijn. Snelle zwemmer?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #3 Gepost op: 6-02-2017, 23:54:09 »
Doet me juist denken aan Chris Zegers. Net zo gek, net zo enthousiast, net zulk kapsel :P Al was ie net een Axl Rose lookalike in de eerste aflevering! ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #4 Gepost op: 7-02-2017, 00:32:00 »
Een veel toffere kandidaat dan ik na t zien van zijn profiel dacht.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2017, 19:33:02 »
Niet te onderschatten kandidaat. Al vind ik hem wel verdacht.
Legde Jessica aan de ketting, ze hadden beide veel kunnen bijdragen aan het lopen... Wat hij initieel ook zelf wou doen.

Jessica lijkt me ook zeker niet op hem gestemd te hebben maar valt af.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2017, 19:39:42 »
Jessica lijkt me ook zeker niet op hem gestemd te hebben maar valt af.

En Davey had het daar erg moeilijk mee, maar dat is ook goed te begrijpen als hij niet de Mol is.

Dat Davey tot twee keer toe samen een opdracht met Jessica uitvoerde in één aflevering kan je ook als onmols zien; dat hangt dan samen met het idee van "iedereen gelijke kansen", dat de Mol niet teveel naar dezelfde personen toe trekt.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2017, 21:06:36 »
Wie identificeert zich nu met een tonijn? ::rofl::

Verder wel een beetje een apart typ. Hij doet me aan Stéfan uit QELT denken.
Bij Noordijk zwom een nat konijn,
Te midden van een school tonijn.
'Tja,' sprak het beest, 'dat tomt er van,
Als men de té niet zeggen tan.'

 ;D

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2017, 14:20:39 »
Davey leek wel erg gesteld op Jess, noemde haar de lijm van de groep en een zonnestraaltje. Hadden wel chemistry zo te zien.

Hij was wel een zelfverklaarde goede renner, en de duo's bij de Nelson mandela opdracht werden per renkwaliteit bij elkaar ingedeeld. Dus mocht hij de mol zijn, dat zat hij snor bij jess die goed kon lopen blijkbaar, en zoals herhaald door anderen later.
Davey was vrij fatalistisch echter over die ketting  ;D
"Het is altijd geblokkeerd", "Je kunt er niet met je voeten over", "Zie, het is altijd geblokkeerd",

Mocht hij de mol zijn dan was dit een mooie positie om te mollen; ziet er moelijk genoeg uit om geen argwaan te wekken bij de rest als het mislukt, en hij kon er mooi de bus mee ophouden, omdat de restb juist op hem en Jess wilde wachten aangezien ze de beste renners waren buiten Robin (die is zo fanatiek, die kun je wel afstrepen) en Bartrand om.

En Davey nomineerde zichzelf eerst nog als renner. Kan ook een molactie zijn. Maar de groep ging er niet mee akkoord.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2017, 14:58:18 »
Het was trouwens Davey die zei "ik loop 2 à 3 keer per week". Maar de groep koos voor Bertrand als 2e loper.

Jessica zal als studente LO normaal een heel goede basisconditie gehad hebben.

En inderdaad, vooral Bouba wou nog langer wachten om dit duo lopers mee te krijgen.
Eigenlijk gezien de tijd die er was, was de loopopdracht heel goed doenbaar met 3 koppels, maar ze verliezen wel de extra €1000.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2017, 15:52:16 »
De lopers kwamen uiteindelijk binnen met slechts enkele minuten speling wat ik me zo herinner. Kantje boord dus, er was goed tijdgerekt bij die bus, Marzena had het over 20 minuten die ze uiteindelijk op de andere twee groepen (incl Jess en Davey) hadden gewacht.

Het was zeker wat vlotter gegaan met geoefende sporters, nu had elke loopgroep wel een vertrager bij zich die het gewoonweg niet aankon

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #11 Gepost op: 8-02-2017, 17:31:05 »
Leuke kandidaat, maar geen verdachte van me  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #12 Gepost op: 8-02-2017, 18:49:19 »
Ik kan me vergissen, maar volgens mij werd Davey binnen een paar dagen verliefd op Jessica.   ::hug::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #13 Gepost op: 8-02-2017, 18:50:27 »
Ik kan me vergissen, maar volgens mij werd Davey binnen een paar dagen verliefd op Jessica.   ::hug::

hij heeft een vrouw
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #14 Gepost op: 8-02-2017, 18:59:17 »
hij heeft een vrouw

En sinds wanneer sluit dat uit dat je verliefd kunt worden op een ander?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #15 Gepost op: 8-02-2017, 22:21:00 »
Apart figuur dit, vind hem wel geinig. Maar ik denk vooralsnog niet de mol

Offline Mollermans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2017, 00:23:01 »
Wanneer Davey in de auto stapt en stelt hij zich niet voor en vraagt hij ook niet achter de naam van Eline. Ne normale mens vraagt toch de naam even? Misschien dat hij ze al kent gewoon van de info die hij voordien kreeg over de kandidaten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #17 Gepost op: 14-02-2017, 16:39:43 »
In plaats van het kleine geitje te bevrijden kiest Davey er voor om Bouba te gaan bevrijden. Jolien steekt hier een stokje voor en uiteindelijk slaagt de opdracht met nog maar 36 seconden op de klok. Poging tot vertragen van Davey? Eerder deze opdracht liet hij het ook al aan Robin over om wel of niet uit zijn kooitje te stappen en keek ie niet eens goed naar het slot. Hij komt al met al weinig voortvarend over.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #18 Gepost op: 14-02-2017, 16:46:43 »
In plaats van het kleine geitje te bevrijden kiest Davey er voor om Bouba te gaan bevrijden. Jolien steekt hier een stokje voor en uiteindelijk slaagt de opdracht met nog maar 36 seconden op de klok. Poging tot vertragen van Davey? Eerder deze opdracht liet hij het ook al aan Robin over om wel of niet uit zijn kooitje te stappen en keek ie niet eens goed naar het slot. Hij komt al met al weinig voortvarend over.

Tja, het lastige is om te bepalen of dit de Mol in actie was of een kandidaat die aan het schijnmollen is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #19 Gepost op: 14-02-2017, 18:36:22 »
Vooralsnog mijn mol