Auteur Topic: [KANDIDAAT] Robin  (gelezen 26431 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2017, 17:18:09 »
Ik vind hem echt verschrikkelijk. Sorry, maar als je de hele tijd loopt te zeuren dat iemand niet doorloopt en vervolgens bij de volgende opdracht zelf niet durft (hij deed het uiteindelijk wel) vind ik je niet sympathiek. Maar dit is pas aflevering 1, kan nog van alles gebeuren!
Frankje Lapi

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2017, 18:08:00 »
Ik dacht crème omdat-ie wel zelf vuur zou kunnen maken.

Eerlijk gezegd vond ik hem bij de valopdracht niet echt overtuigend bang spelen. Maar weet ook niet echt wat het nut hiervan zou zijn als mol.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #22 Gepost op: 8-02-2017, 22:18:59 »
Veeeeeeeel te fanatiek om de mol te zijn. Oprechte blijdschap ook wanneer die hardloopopdracht lukt etc

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2017, 16:42:23 »
Veeeeeeeel te fanatiek om de mol te zijn. Oprechte blijdschap ook wanneer die hardloopopdracht lukt etc

Inderdaad. En is zo fanatiek dat hij zelfs boos wordt als anderen niet doorlopen  :o
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #24 Gepost op: 12-02-2017, 15:39:54 »
Veeeeeeeel te fanatiek om de mol te zijn. Oprechte blijdschap ook wanneer die hardloopopdracht lukt etc
En daarbovenop door zijn nogal negatieve uithalen naar de anderen ook niet geschikt denk ik om de mol te zijn.
In ieder geval na aflevering 1 mijn minst favoriete kandidaat.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #25 Gepost op: 13-02-2017, 22:10:17 »
Zouden ze dit jaar voor een schijnbaar zeer fanatieke speler als mol gegaan zijn? Één die doet uitschijnen dat hij het beter kan?
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #26 Gepost op: 13-02-2017, 22:26:14 »
Zouden ze dit jaar voor een schijnbaar zeer fanatieke speler als mol gegaan zijn? Één die doet uitschijnen dat hij het beter kan?
zou kunnen. Ik hoop het niet eigenlijk.

volgens mij doet hij in opdracht 1 nog iets heel raars bij de diamanten.
Ze hebben hun beslissing gemaakt en dan draait hij er nog heel snel 2 om. Dan blijkt het dus uiteindelijk fout te zijn, juist met die 2 ?
Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

ow maar opdracht 2 redt hij alles door een slim plan te verzinnen om de sleutel van het geitje te pakken
« Laatst bewerkt op: 13-02-2017, 22:41:35 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #27 Gepost op: 13-02-2017, 23:19:54 »
Robin lijkt erg hard op mij in een spelsituatie denk ik. Ik ontdek nu pas hoe vervelend ik dan kan zijn. ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #28 Gepost op: 13-02-2017, 23:42:36 »
Ik vind hem echt verschrikkelijk. Sorry,

Hier nog 1. Wat een 'bloedonderjenagel' gozer. Deze aflevering ook weer ... Hij is en blijft mijn wensafvaller

Leef mee met zijn vrouw  :-X

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #29 Gepost op: 14-02-2017, 00:25:04 »
+1 Wat een bloed-onder-je-nagels-vandaan-halende kandidaat zeg  ::)

Liever hij eruit dan Bouba of Jolien  ::niet-ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #30 Gepost op: 14-02-2017, 00:25:33 »
ik kan het niet anders dan met frank eens zijn. vanuit zijn kotje anderen commanderen , degoutant wil ik bijna zeggen. maar aan de andere kant besef ik dat dat eigenlijk best wel eens zijn spelmodus kan zijn, hoe dan ook had hem liever zien gaan dan 1 van de 2 afvallers vandaag

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #31 Gepost op: 14-02-2017, 00:31:27 »
Hier nog 1. Wat een 'bloedonderjenagel' gozer. Deze aflevering ook weer ... Hij is en blijft mijn wensafvaller

Leef mee met zijn vrouw  :-X

Voor onbekende, niet-mediagetrainde kandidaten pleeg ik milder te zijn dan gebruikelijk, maar bij Robin houd ik die goedertierenheid niet vol. Wat een braakmiddel is die man. Hij levert wel een bijdrage in het spel (hij liet zich verleden week vallen en was opvallend uitgekookt in de dierentuin) maar op de sympathieschaal scoort hij -30. Hij kaffert zijn medespelers voortdurend uit maar rekent er op dat diezelfde kandidaten hem snikkend in de armen vallen als hij zijn "angst" overwint. Enkeltje leeuwenkooi voor deze misselijkmakende figuur.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2017, 18:02:43 door Lukie4 »
Woosie down?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #32 Gepost op: 14-02-2017, 08:27:21 »
Wow, wat een negativiteit.

Hij wordt bloedfanatiek in beeld gebracht en niet altijd even sympathiek.
Maar om dan te zulke harde oordelen te hebben (zeker in een tv-programma waar er niet eens 10% van de gemaakte beelden getoond worden)
vind ik er persoonlijk los over. (wie weet hoe fanatiek/irritant jezelf bent tijdens een spel, maar daar staat meestal geen camera op)

Marzena vb. was duidelijk hard in haar oordeel naar Hans' zijn terugkeer maar daar lees ik niks negatief over.
(en terecht in mijn ogen, want het is een spel)

Bouba noemde hem een sympathieke man, en daar hecht ik meer waarde aan dan aan gemonteerde beelden.
klaar voor de strijd

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #33 Gepost op: 14-02-2017, 08:37:51 »
Wow, wat een negativiteit.

Hij wordt bloedfanatiek in beeld gebracht en niet altijd even sympathiek.
Maar om dan te zulke harde oordelen te hebben (zeker in een tv-programma waar er niet eens 10% van de gemaakte beelden getoond worden)vind ik er persoonlijk los over.

Mee eens. Robin komt niet sympathiek over, dat is duidelijk. Maar om daar nou zo fel op te reageren en iemand persoonlijk de grond in te boren? Ik vind het altijd wel leuk om zo'n figuur erbij te hebben waar je je een beetje aan kunt ergeren. En hoe de man buiten het spel is weten we niet en is ook niet relevant.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #34 Gepost op: 14-02-2017, 10:36:38 »
(wie weet hoe fanatiek/irritant jezelf bent tijdens een spel, maar daar staat meestal geen camera op)

In mijn geval weet ik dat toevallig wél (en met mij zo'n miljoen TV-kijkers), en ik kan je verzekeren dat ik mijn medespeler niet luidkeels heb staan afblaffen en rondcommanderen zoals Robin wel doet.
Woosie down?

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #35 Gepost op: 14-02-2017, 12:16:55 »
Als het de mol is... goede tactiek om iedereen de schuld te geven en in een negatief daglicht te stellen.

Is hij niet de mol, dan wel erg fanatiek en niet al te positief persoon  ;D

Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #36 Gepost op: 14-02-2017, 17:42:11 »
Ik vind hem juist best sympathiek. Is toch prachtig als iemand passie heeft voor het spel?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2017, 18:02:04 »
Aangezien het om onbekende mensen gaat wil ik er nog even extra op wijzen dat we ons netjes uitdrukken over andere mensen. Iemand een braakmiddel noemen is dat dus niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #38 Gepost op: 14-02-2017, 18:31:50 »
Ik was blij dat hij mocht blijven. Beter dan jolien die (nog) nietzeggender was

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #39 Gepost op: 14-02-2017, 18:41:06 »
Wat had Cathy ook al weer gezegd bij het begin van deze reeks? Een beetje vriendelijk zijn tegenover de kandidaten... Het is niet omdat dit niet je favoriete kandidaat is, dat je hem moet gaan liggen aanvallen en met de grond moet proberen gelijk te maken.
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!