Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sam  (gelezen 14126 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #60 Gepost op: 6-03-2017, 13:02:40 »
Wie zat er in de wagen met deze nummerplaat, dan? Of is dat niet zo van belang, gezien de toch al aanwezige link tussen Sam en BMW?

Ik mag hopen dat dat uiteindelijk niet de link is: 'Je had het al die tijd kunnen weten, want de Mol werkt voor BMW en BMW is onze hoofdsponsor.'

Alleen al daarom mag het eender wie van de 5 anderen zijn, maar niet Sam.

Offline Hansiemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #61 Gepost op: 6-03-2017, 16:16:29 »
Wie zat er in de wagen met deze nummerplaat, dan? Of is dat niet zo van belang, gezien de toch al aanwezige link tussen Sam en BMW?

Volgens mij zat er helemaal geen kandidaat in die specifieke wagen, want later bij het vliegtuig zie je dit kenteken niet meer terug.

Ik mag hopen dat dat uiteindelijk niet de link is: 'Je had het al die tijd kunnen weten, want de Mol werkt voor BMW en BMW is onze hoofdsponsor.'

Alleen al daarom mag het eender wie van de 5 anderen zijn, maar niet Sam.

Ik vind het juist een mooie hint, maar het kan natuurlijk ook een valse zijn. (Al denk ik dat niet)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #62 Gepost op: 6-03-2017, 19:33:58 »
Wie zat er in de wagen met deze nummerplaat, dan? Of is dat niet zo van belang, gezien de toch al aanwezige link tussen Sam en BMW?


Ik heb dat bekeken en geen enkele auto die in beeld kwam, had deze nummerplaat.
We kunnen natuurlijk schrappen: wie had deze nummerplaat niet, en wie blijft er dan nog over die mogelijk deze nummerplaat wel had?
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2017, 19:35:47 »
Ik mag hopen dat dat uiteindelijk niet de link is: 'Je had het al die tijd kunnen weten, want de Mol werkt voor BMW en BMW is onze hoofdsponsor.'

Nee, ik hoop vanaf het begin ook al dat dit niet zo is.

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #64 Gepost op: 7-03-2017, 00:09:47 »
Als Sam de mol is dat niet omdat hij voor bmw werkt, omdat dat gewoon niet waar is. Sam werkt voor een bmw dealer in t Limburgse maar dus niet voor bmw.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #65 Gepost op: 7-03-2017, 00:14:26 »
Als Sam de mol is dat niet omdat hij voor bmw werkt, omdat dat gewoon niet waar is. Sam werkt voor een bmw dealer in t Limburgse maar dus niet voor bmw.


Dank je, Tarbozan.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #66 Gepost op: 7-03-2017, 00:25:22 »
Als Sam de mol is dat niet omdat hij voor bmw werkt, omdat dat gewoon niet waar is. Sam werkt voor een bmw dealer in t Limburgse maar dus niet voor bmw.


Nee ok, maar het punt blijft hetzelfde. De connectie BMW-Sam is er en BMW komt zo prominent in beeld...

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #67 Gepost op: 7-03-2017, 00:28:50 »
Nee ok, maar het punt blijft hetzelfde. De connectie BMW-Sam is er en BMW komt zo prominent in beeld...
Dus productie van De Mol belde even naar BMW: "zouden wij ff enkele auto's mogen gebruiken voor ons programma? In ruil krijgen jullie daarvoor de mol"
#HetIsTochWaarZeker!?

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #68 Gepost op: 7-03-2017, 00:36:56 »
Precies wat ik bedoel als dat de deal zou zijn, hadden ze iemand gekozen die op hq Vlaanderen van bmw zat of zo. Niet een verkoper in Lommel..
Dus begrijp, me niet verkeerd Sam zou prima de mol kunnen zijn, maar dan moeten ze niet afkomen dat dat een hint was.  ::ohno::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #69 Gepost op: 7-03-2017, 00:38:02 »
Dus productie van De Mol belde even naar BMW: "zouden wij ff enkele auto's mogen gebruiken voor ons programma? In ruil krijgen jullie daarvoor de mol"

Natuurlijk niet. Maar als BMW je hoofdsponsor is en je bent intake gesprekken aan het houden, dan weet je ook dat mensen aan het einde rare ogen gaan trekken als de dealer van BMW wagens ook de Mol blijkt te zijn.

Offline Hansiemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #70 Gepost op: 7-03-2017, 09:41:27 »
In België wordt de Mol toch door de commerciële zender uitgezonden? Ik zou het juist heel mooi vinden als blijkt dat Sam (als kandidaat of als mol) er mede voor heeft gezorgd dat BMW sponsor is geworden.  ::tandpastasmiley::

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #71 Gepost op: 7-03-2017, 19:18:09 »
Misschien, we zullen zien. Ik zie het bv eerder als reden waarom hij niet de mol is. (omdat het er TE vingerdik op zou liggen)
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #72 Gepost op: 7-03-2017, 21:53:15 »
Te vingerdik? Het is anders nu pas ontdekt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #73 Gepost op: 7-03-2017, 22:31:00 »
Te vingerdik? Het is anders nu pas ontdekt.
Nu pas ontdekt? Ik had dat al gelezen van dag 1.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #74 Gepost op: 7-03-2017, 22:55:06 »
Ik moet echt alleen maar om hem lachen  ::rofl::
Frankje Lapi

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #75 Gepost op: 7-03-2017, 23:16:35 »
Wat nu pas ontdekt? Vanaf t bekend maken vd profielen vd kandidaten is bekend dat Sam een showroom adviseur is voor een BMW dealer. Dus misschien nogmaals om te verduidelijken sam werkt dus niet voor BMW. Hij werkt voor een BMW dealer . Maakt t voor mij net even Anders en heeft total geen invloed voor mij of hij de mol is of niet.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #76 Gepost op: 7-03-2017, 23:19:11 »
Wat nu pas ontdekt? Vanaf t bekend maken vd profielen vd kandidaten is bekend dat Sam een showroom adviseur is voor een BMW dealer. Dus misschien nogmaals om te verduidelijken sam werkt dus niet voor BMW. Hij werkt voor een BMW dealer . Maakt t voor mij net even Anders en heeft total geen invloed voor mij of hij de mol is of niet.
Dank je 😀
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #77 Gepost op: 8-03-2017, 11:26:24 »
Nu pas ontdekt? Ik had dat al gelezen van dag 1.

Oh, dat wist ik niet.



Citaat van: Tarbozan op  7.03.2017, 23:16:35
Citaat
Wat nu pas ontdekt? Vanaf t bekend maken vd profielen vd kandidaten is bekend dat Sam een showroom adviseur is voor een BMW dealer. Dus misschien nogmaals om te verduidelijken sam werkt dus niet voor BMW. Hij werkt voor een BMW dealer . Maakt t voor mij net even Anders en heeft total geen invloed voor mij of hij de mol is of niet.

Ja dát wist ik wel. Maar ik doel natuurlijk op de ontdekking van dat speciale kenteken. Was dat ook al helemaal in het begin ontdekt?
« Laatst bewerkt op: 9-03-2017, 17:12:38 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hansiemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #78 Gepost op: 8-03-2017, 13:41:30 »
Sam werd vandaag natuurlijk jammerlijk snel geschoten door Eline. Hierdoor zien we hem helaas nauwelijks in actie in de paint ball proef. Volgens mij is Sam een bloedfanatieke kerel, hij lijkt ook echt boos als hij al zo snel is geraakt en eruit ligt. Maar ook hier weer: na de proef zie je hem zich een beetje afzijdig houden. ik word misschien steeds meer bevestigd in mijn vermoedens...vind hij het echt wel jammer dat er geld uit de pot gaat?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Sam
« Reactie #79 Gepost op: 10-03-2017, 11:29:49 »
Als Sam de mol is dat niet omdat hij voor bmw werkt, omdat dat gewoon niet waar is. Sam werkt voor een bmw dealer in t Limburgse maar dus niet voor bmw.

Hoe je het wendt of keert dus ook voor BMW België... Of krijgt die dealer zijn auto's en promotiespul niet van BMW België?

Als jij zou werken voor de plaatselijke Albert Heijn zeg je toch ook dat je werkt voor Albert Heijn terwijl je in principe voor die plaatselijke baas werkt?
« Laatst bewerkt op: 10-03-2017, 11:32:24 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!