Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart  (gelezen 8252 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart
« Reactie #40 Gepost op: 13-02-2017, 18:14:19 »
er is een heel bizar moment in de proef bij davey en jessica.

op een gegeven moment stapt jessica over de ketting en draait en ze lijkt dan terug te kunnen stappen waarna ze denkt vrij te zijn. davey stottert en weet niet hoe snel hij moet zorgen dat jessica niet over de ketting terug kan stappen. geen idee of ze echt vrij zouden zijn geweest, maar t ziet er erg kliungelig uit wat davey daar doet.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart
« Reactie #41 Gepost op: 13-02-2017, 18:16:33 »
er is een heel bizar moment in de proef bij davey en jessica.

op een gegeven moment stapt jessica over de ketting en draait en ze lijkt dan terug te kunnen stappen waarna ze denkt vrij te zijn. davey stottert en weet niet hoe snel hij moet zorgen dat jessica niet over de ketting terug kan stappen. geen idee of ze echt vrij zouden zijn geweest, maar t ziet er erg kliungelig uit wat davey daar doet.

Was mij ook opgevallen en toen dacht ik ook direct 'Davey, wat doe je nu?'
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart
« Reactie #42 Gepost op: 13-02-2017, 18:21:09 »
er is een heel bizar moment in de proef bij davey en jessica.

op een gegeven moment stapt jessica over de ketting en draait en ze lijkt dan terug te kunnen stappen waarna ze denkt vrij te zijn. davey stottert en weet niet hoe snel hij moet zorgen dat jessica niet over de ketting terug kan stappen. geen idee of ze echt vrij zouden zijn geweest, maar t ziet er erg kliungelig uit wat davey daar doet.


Door gewoon x keer over de ketting te stappen zouden ze niet vrij geweest zijn. Men had echt een afgeleide oplossing moeten gebruiken van de door de regie voorgestelde oplossing. Dus altijd de lussen aan de armen gebruiken.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart
« Reactie #43 Gepost op: 13-02-2017, 18:26:04 »
Door gewoon x keer over de ketting te stappen zouden ze niet vrij geweest zijn. Men had echt een afgeleide oplossing moeten gebruiken van de door de regie voorgestelde oplossing. Dus altijd de lussen aan de armen gebruiken.
Feit! Op het moment dat ik het een eerste keer keek, wist ik niet dat dit al dan niet een goede beweging was. Maar op dat moment zag het er wel zeer verdacht uit.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart
« Reactie #44 Gepost op: 13-02-2017, 18:29:08 »
het is net iets anders dan een keer over de ketting stappen er zit iets van een draai in en ik vermeld zeer specifiek dat t leek of ze dan vrij was . waarna davey zijn reactie erg gekunsteld overkomt, alsof hij enorm schrok. was opvallend voor mij. ( en zoals ik net las ook voor anderen)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart
« Reactie #45 Gepost op: 13-02-2017, 19:21:40 »
het is net iets anders dan een keer over de ketting stappen er zit iets van een draai in en ik vermeld zeer specifiek dat t leek of ze dan vrij was . waarna davey zijn reactie erg gekunsteld overkomt, alsof hij enorm schrok. was opvallend voor mij. ( en zoals ik net las ook voor anderen)


Zelfs dan kan het niet zo zijn. Als je vergeet dat er aan de armen ook lusjes zijn dan kan je Jessica en Davey in een abstracte wereld samenduwen als een verlengstuk van hun ketting. Dan heb je 2 kettingen die aan elkaar vast hangen en dat kan je nooit los krijgen (tenzij je goochelaar bent).

Davey kreeg het misschien warm van Jessica die plots heel dichtbij stond. ;)

Offline TMTCED

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 1 - Opdracht 2: Nelson Mandela Bedevaart
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2017, 12:33:54 »
Volgens mij is de plaats van de mol bij de opdrachten. Het lopen, in die omgeving, was een flinke afstand in de beschikbare tijd. De goede lopers zouden het best een eind redden, maar daarna moet er afgelost worden. Dan wil je dat het busje te vroeg vertrekt, met zo min mogelijk goede lopers denk ik.