Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 2  (gelezen 7779 keer)

Offline martinbdv

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2017, 01:57:00 »
Heeft iemand nog het idee dat Hans de mol is? Ik schrijf hem echt af, het lijkt mij niet eerlijk om de mol pas in de tweede aflevering erbij te laten komen? Ik kan mij echt niet voorstellen dat de redactie die keuze maakt.

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2017, 01:57:17 »
Prachtige aflevering weer, ben groot fan. Was zelfs geraakt door het zingen, hoe hecht de groep daar lijkt te zijn. Mijn mol voor nu: Eline?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 14-02-2017, 02:09:54 »
Heeft iemand nog het idee dat Hans de mol is? Ik schrijf hem echt af, het lijkt mij niet eerlijk om de mol pas in de tweede aflevering erbij te laten komen? Ik kan mij echt niet voorstellen dat de redactie die keuze maakt.
Ik niet.
+ wat met al die vragen in de eerste eliminatie? Daar stond toch niet bij elke vraag een optie voor Hans? Er zouden te weinig vragen zijn om echte verschillen te hebben (al was er een ex aequo), maar vooral: zouden de makers liegen in hun vragenlijst.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline martinbdv

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2017, 02:12:44 »
Ik niet.
+ wat met al die vragen in de eerste eliminatie? Daar stond toch niet bij elke vraag een optie voor Hans? Er zouden te weinig vragen zijn om echte verschillen te hebben (al was er een ex aequo), maar vooral: zouden de makers liegen in hun vragenlijst.
Zou erg raar zijn. Bijvoorbeeld: Was de mol een durver of een niet-durver? Dan zou er een optie bij moeten zijn 'geen van beide' of hans. Lijkt mij niet dat die er geweest is elke keer, heeft iemand een videobewijs hiervan?
Als dat antwoord er niet was, kunnen we Hans 100% uitsluiten

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 14-02-2017, 02:17:07 »
Zou erg raar zijn. Bijvoorbeeld: Was de mol een durver of een niet-durver? Dan zou er een optie bij moeten zijn 'geen van beide' of hans. Lijkt mij niet dat die er geweest is elke keer, heeft iemand een videobewijs hiervan?
Als dat antwoord er niet was, kunnen we Hans 100% uitsluiten
Voila! Gij begrijpt mij 😉
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 14-02-2017, 08:12:37 »
Zou erg raar zijn. Bijvoorbeeld: Was de mol een durver of een niet-durver? Dan zou er een optie bij moeten zijn 'geen van beide' of hans. Lijkt mij niet dat die er geweest is elke keer, heeft iemand een videobewijs hiervan?
Als dat antwoord er niet was, kunnen we Hans 100% uitsluiten

De kandidaten zeiden in een filmpje dat er altijd een optie Hans was in de vorm dan van geen van beide als voorbeeld
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 14-02-2017, 11:20:20 »
Heeft iemand nog het idee dat Hans de mol is? Ik schrijf hem echt af, het lijkt mij niet eerlijk om de mol pas in de tweede aflevering erbij te laten komen? Ik kan mij echt niet voorstellen dat de redactie die keuze maakt.

Eens, maar wel heeeeeel verdacht toch dat hij die eliminatie van gisteren is doorgekomen door 2 spelers die er 6 dagen waren te verslaan. 2!!!!
Dan moet je of een heel goed bond hebben gesloten en alle info hebben inmiddels maar dat lijkt mij sterk. We zien hem niet echt met iemand bonden, hij is vrij stil, verlegen bijna, op de achtergrond. Lijkt mij ook niet iemand die heel hardcore iemand informatie gaat vragen.

Of hij heeft goed gegokt..Maar blijf het vreemd vinden dat hij er nu in zit en er 3 anderen al weg zijn. best verdacht!

Hoofdverdachtes zijn met stip op nummer 1. Davey. 2. Annelies. 3. Marzena

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 14-02-2017, 11:23:16 »
Wat een vette, vette, vette aflevering! Geweldig, wat heb ik genoten!
Wel totaal in verwarring nu, want vorige week stonden Jolien en Sam bovenaan op mijn verdachtenlijstje. Nu weet ik het niet meer haha, Davey en Robin zijn nu gestegen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 14-02-2017, 11:58:39 »
Mijn twijfel gaat tussen Hans en Eline, maar besef me net wel: als Hans niet de Mol is, dan zou t wel zo netjes zijn als de Mol bij de 2e opdracht zorgt in Hans' groep te komen. Anders heeft de arme man hem/haar nog steeds niet in actie kunnen zien.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 14-02-2017, 13:01:45 »
Mijn twijfel gaat tussen Hans en Eline, maar besef me net wel: als Hans niet de Mol is, dan zou t wel zo netjes zijn als de Mol bij de 2e opdracht zorgt in Hans' groep te komen. Anders heeft de arme man hem/haar nog steeds niet in actie kunnen zien.

Alleen werd Eline vrijwel meteen genoemd door Annelies als ik me goed herinner. Als Eline de mol is, had ze niet veel kans om hier tegenin te gaan.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 14-02-2017, 14:05:19 »
Wat fijn dat aflevering 2 nu gewoon direct vlot te bekijken was online! ::ok::
Helaas was dat in mijn geval niet helemaal waar. Toen ik gisteren om 22.30 uur wilde kijken, had ik wel geluid, maar geen bewegend beeld. Ik heb tot vanmorgen moeten wachten alvorens ik echt kon kijken.

Maar het was idd wel weer een hele leuke aflevering ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 14-02-2017, 14:25:34 »
Alleen werd Eline vrijwel meteen genoemd door Annelies als ik me goed herinner. Als Eline de mol is, had ze niet veel kans om hier tegenin te gaan.

Ik besefte me ook pas na mijn bericht dat iedereen bij de gospelopdracht aanwezig was... (Zodat iedereen de mol in actie kon zien?)

Eline had blijkbaar vooraf in de auto al zitten zingen. Als ze als mol deze opdracht wilde doen slim, als ze 'm niet wilde doen had ze t (als ze de mol is) wel gelaten, denk ik..

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 14-02-2017, 15:09:22 »
Mijn twijfel gaat tussen Hans en Eline, maar besef me net wel: als Hans niet de Mol is, dan zou t wel zo netjes zijn als de Mol bij de 2e opdracht zorgt in Hans' groep te komen. Anders heeft de arme man hem/haar nog steeds niet in actie kunnen zien.

Maar... maar Eline was degene die als enige met de juiste oplossing, de Swallow of London, kwam? Dat ze vervolgens te laat bij de bus kwamen lag volgens mij niet aan haar. En als mol zou ze toch zeker wel een klein foutje hebben gemaakt bij de kooropdracht, zodat ze twee keer ontdekt werd en zo geld uit de pot zou hebben gespeeld? Ik zie het niet met Eline..

Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 14-02-2017, 18:18:38 »
Ik vond de productie weer erg mooi gedaan. Vooral bij het zingen, dat heel subtiel gefocust werd op de microfoon van de kandidaat. En de muziek en cinematografie was weer goed, maakt het mooi volwassen, net een film!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 14-02-2017, 19:27:55 »
Wat een heerlijke dynamiek. Bijna vergeten dat WIDM zo kan zijn. ::bravo::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 14-02-2017, 20:52:43 »
Wat een heerlijke dynamiek. Bijna vergeten dat WIDM zo kan zijn. ::bravo::

ja heerlijk he :) WIDM blijft gewoon een schitterend programma!!
er was eens......

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 14-02-2017, 22:06:46 »
Mooie en eerlijke manier om Hans terug het spel in te brengen. ::ok::

Annelies was vorige week al raar bezig en gaat daar deze aflevering vrolijk mee door.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2017, 22:24:31 »
Wederom een geweldige en ook grappige aflevering! Er is al behoorlijk wat geld verdiend ofschoon de eerste opdracht niets opleverde (ik verwachtte dat de opdracht met de dieren en het gospelkoor faliekant zouden mislukken). Slechte mol of te fanatieke kandidaten?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 14-02-2017, 22:52:58 »
Eens, maar wel heeeeeel verdacht toch dat hij die eliminatie van gisteren is doorgekomen door 2 spelers die er 6 dagen waren te verslaan. 2!!!!
Dan moet je of een heel goed bond hebben gesloten en alle info hebben inmiddels maar dat lijkt mij sterk. We zien hem niet echt met iemand bonden, hij is vrij stil, verlegen bijna, op de achtergrond. Lijkt mij ook niet iemand die heel hardcore iemand informatie gaat vragen.

Of hij heeft goed gegokt..Maar blijf het vreemd vinden dat hij er nu in zit en er 3 anderen al weg zijn. best verdacht!

Hoofdverdachtes zijn met stip op nummer 1. Davey. 2. Annelies. 3. Marzena
3. Jessica ook (die was er korter, maar ze was er wel itt Hans).

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 14-02-2017, 23:25:53 »
Hallo  , Hans was ook in zuid afrika en heeft echt geen grote achterstand over spel informatie, maar wel over persoonlijjke info. Daar om dat ze hem de busrit lieten maken Ipv meedoen in de opdracht.