Poll

heeft de regie de jury vooraf geinformeerd?

ja en ik vind t prima
1 (3%)
ja en ik vind dat niet kunnen
3 (9.1%)
nee , natuurlijk niet, want vals spel
26 (78.8%)
nee, maar ik zou t niet erg hebben gevonden
3 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 33

Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 2: opdracht 3 - Gospel  (gelezen 7133 keer)

Offline R. Kipling

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2: opdracht 3 - Gospel
« Reactie #40 Gepost op: 19-02-2017, 23:30:52 »
Het viel mij op dat Annelies naar het tweede jurylid kijkt, als hij voor Eline staat en ook gewoon in zijn richting staat te zingen i.p.v. recht naar voren. Vervolgens lijkt dat jurylid min of meer eerst juist naar Annelies te wijzen, voordat zijn hand naar Eline gaat.

Dit is mij dus ook opgevallen.  En ik kan me best inbeelden dat als je aan het zingen bent, en je je plotseling draait naar je medekandidaat die op de achterste rij staat, de stemklank dan ook die andere richting uitgaat.  Het is als het ware een hint proberen geven naar een geblinddoekt jurylid dat degene die hij op dat moment voorbijpasseert toch vrij verdacht is.  Ik vind dit een mogelijk heel subtiele mollenstreek.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
schozolaza, vals spel ??
« Reactie #41 Gepost op: 3-03-2017, 12:18:07 »
we hebben het al vaak over schozoloza opdracht gehad en dat t merkwaardig is dat de jury sam niet aanwijst.

nu is t wel erg opvallend dat sam als laatste in de 1e rij staat en dat het zeker bij 1 jurylid lijkt of gilles de jury wegdrijft van sam

mijn vraag is dan ook  wat jullie vinden van de gedachte dat de jury vooraf was geinstrueerd om de persoon aan het einde van rij 1 niet aan te duiden. dus maw spelen de makers van de Mol hier de mol ipv sam.

benieuwd naar jullie visie. en jullie gevoel erbij.

Offline Hansiemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2: opdracht 3 - Gospel
« Reactie #42 Gepost op: 3-03-2017, 15:42:48 »
 Zoals ik al in het topic "Sam" schreef op 21 febr: "Ook bij het zingen blijft hij verdacht, hij pakt het grootste bedrag, en hij lijkt zelfs verbaasd dat hij niet wordt aangewezen als niet-zanger."
Misschien heeft Sam zelf niet door dat hij geholpen wordt. Zo kwam het op mij over, zeker ook nadat meerdere mensen het vreemd vonden.
Er zijn er ook die zeggen dat de jury alleen mensen zou uitpikken die niet in het koor zouden thuishoren. En zingen kan onze mol, pardon, Sam wel!
Als hij de mol is heeft hij thuis kunnen oefenen!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 2: opdracht 3 - Gospel
« Reactie #43 Gepost op: 3-03-2017, 15:50:50 »
 
Als hij de mol is heeft hij thuis kunnen oefenen!

Maar je hoeft toch niet te oefenen om vals te zingen? Dat lijkt me niet zo moeilijk. Dus waarom zong jouw mol dan zo goed?

Offline Hansiemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2: opdracht 3 - Gospel
« Reactie #44 Gepost op: 3-03-2017, 16:01:05 »
Maar je hoeft toch niet te oefenen om vals te zingen? Dat lijkt me niet zo moeilijk. Dus waarom zong jouw mol dan zo goed?

Ik geef toe, het is wat vergezocht. Maar...het zou kunnen dat Sam, als hij de mol zou zijn, hier juist wil scoren om niet verdacht te worden door de medekandidaten. Alle ogen zijn op hem gericht.
Om dat geld dan later weer een keer weer uit de pot te spelen. Kansen genoeg, en verdenkingen zijn voorlopig van hem af.
Maar dit is slechts mijn mening...

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 2: opdracht 3 - Gospel
« Reactie #45 Gepost op: 3-03-2017, 16:43:09 »
Ik geef toe, het is wat vergezocht. Maar...het zou kunnen dat Sam, als hij de mol zou zijn, hier juist wil scoren om niet verdacht te worden door de medekandidaten. Alle ogen zijn op hem gericht.
Om dat geld dan later weer een keer weer uit de pot te spelen. Kansen genoeg, en verdenkingen zijn voorlopig van hem af.
Maar dit is slechts mijn mening...
Heb ik hier ook al meegegeven. Zichzelf eventjes onsterfelijk maken door 1 goeie opdracht.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 2: opdracht 3 - Gospel
« Reactie #46 Gepost op: 3-03-2017, 17:47:54 »
Ehm we praten over aflevering twee, en voor zover ons bekend waren er nog weinig verdenkingen op Sam. Ik snap dat je door even perfect kandidaat te spelen een hoop goodwill kunt kweken.
Maar ik persoonlijk vind 1500 euro wel heel veel om als mol zomaar in je eentje binnen te spelen .

Maar in t verleden zijn er al vaker mollen geweest die individueel geld binnenharkten.en in t verleden heeft de regie al vaker de mol de helpende hand geboden. Dus alles kan nog , mooi hè  ::joehoe::

Voor mij persoonlijk valt Sam af als supermol en als hij de mol is was dit een gemiste kans ::jaja::