Auteur Topic: [THEORIE] Afvallerstheorie!  (gelezen 1992 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
[THEORIE] Afvallerstheorie!
« Gepost op: 14-02-2017, 22:00:43 »
In aflevering 2 worden aan het begin van de aflevering alle kandidaten kort voorgesteld.

Volgorde van voorstellen:
Jolien (valt als eerste af in aflevering 2)
Bouba (valt als tweede af in aflevering 2)
Davey
Annelies
Sam
Marzena
Eline
Robin
Bertrand

De voorstel ronde eindigt met een shot uit de test met de vraag 'Hoe heet de Mol' en een cursor die 'Hans' aanwijst gevolgd door Bertrand die zegt: 'Wat is dat? Hans is de Mol'

Kunnen we hier uit opmaken dat Hans de Mol is, Bertrand de winnaar en Robin de verliezer?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Afvallerstheorie!
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2017, 23:46:43 »
Oh nee toch, niet Robin in de finale  :-X

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Afvallerstheorie!
« Reactie #2 Gepost op: 15-02-2017, 10:13:06 »
De volgorde van voorstellen was me ook opgevallen. Iets gelijkaardigs ook in de eerste aflevering. Bij een tweede keer kijken dacht ik te zien dat Jessica eerst werd voorgesteld en vervolgens JEssica. En toen dacht ik, als Jolien volgende keer afvalt, moet ik dit nog eens herbekijken.

Maar ik ben neit meer zeker en heb nog geen tijd gehad om nog eens te kijken. En wil eigenlijk liever zo niet de Mol vinden, maar door zijn/haar acties.  :-\\

Offline chagnee

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Afvallerstheorie!
« Reactie #3 Gepost op: 15-02-2017, 11:47:13 »
Het fragment waarin de kandidaten worden voorgesteld in de 1e aflevering was me ook bijgebleven, omdat Jessica als voorlaatste aan bod kwam en Hans als laatste.
Maar intussen klopt het al niet meer, aangezien Hans nog/terug in het spel zit én Bertrand aan bod kwam tussen Jolien en Bouba.

Het fragment in de 2e aflevering daarentegen... De moeite waard om dat nog in het achterhoofd te houden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Afvallerstheorie!
« Reactie #4 Gepost op: 15-02-2017, 15:24:39 »
Het fragment waarin de kandidaten worden voorgesteld in de 1e aflevering was me ook bijgebleven, omdat Jessica als voorlaatste aan bod kwam en Hans als laatste.
Maar intussen klopt het al niet meer, aangezien Hans nog/terug in het spel zit én Bertrand aan bod kwam tussen Jolien en Bouba.
Oh ja, dat was het!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [THEORIE] Afvallerstheorie!
« Reactie #5 Gepost op: 15-02-2017, 17:07:13 »
Oh nee toch, niet Robin in de finale  :-X
+1

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [THEORIE] Afvallerstheorie!
« Reactie #6 Gepost op: 15-02-2017, 21:50:13 »
Hans de mol  ::rofl::
Het zou zomaar kunnen. Ik heb hem als twijfel, maar volgens mij verdenkt bij niemand hem hier.
Frankje Lapi