Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 3  (gelezen 6990 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 23-02-2017, 22:59:45 »
Ik blijf me verbazen over de kwaliteit van de afleveringen. Wat was dit weer een fantastische aflevering! Dit is precies wat WIDM voor mij moet zijn, ogenschijnlijk simpele opdrachten met telkens een dubbele laag erin, veel mogelijkheden om geld te verdienen  en een leuke groep die er vol in gaat. Die museumkraak is natuurlijk een old-fashioned WIDM-opdracht, die mij doet terugdenken aan seizoen 2 in Schotland, fantastisch om zoiets terug te zien. Dat de kandidaten dronken waren had van mij dan weer niet gehoeven, daar houd ik gewoon niet van. Ik ben nooit zo'n fan van andere executies, maar hier had hij een doel en was er geld mee gemoeid (anders dan in veel van de WIMD-seizoenen waar de executies vooral tijdvulling waren).
Dat de museumkraak een twist kreeg door ietwat dronken kandidaten maakte het juist leuk. Eén van de kenmerken van de Vlaamse series - en dat is iets wat ik in Nederland soms mis - is de humor van de makers. Ze proberen de kandidaten steeds op het verkeerde been te zetten, en de kijkers steeds weer op nieuwe manieren te vermaken. ::ok::
Tell me what your telescope says

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2017, 18:06:21 »
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat dit seizoen nog beter zou worden dan het vorige omdat de nieuwe makers het vorige vooral heel trouw aan de eerste drie seizoenen wilden houden. Daar slaagden ze natuurlijk perfect in en nu durven ze creatief gezien nog wat losser te gaan heb ik het idee én leggen ze de lat nog hoger om niet teleur te stellen. Hierdoor is alles net nog wat beter, humoristischer, sadistischer en ingenieuzer. Een fantastische prestatie. ::bravo::
Mijn redenatie was dat vorig jaar de serie goed móest zijn. De nieuwe makers van De Mol moesten Woestijnvis natuurlijk overtuigen dat de Mol opnieuw een succes kon worden, en haalden daardoor gelijk alle creativiteit en toffe ideeën, waar ze jaren over hebben kunnen broeden, uit de kast om het groene licht te krijgen. Nu hadden ze maar één jaar de tijd om gelijk een tweede serie te maken. Maar gelukkig klopt jouw redenatie beter ::love::
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [De Mol] Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 2-03-2017, 15:10:12 »
Ik heb zeker genoten (eindelijk de tijd gehad te kijken) van deze aflevering, maar als ik eerlijk ben vond ik hem wat minder dan de andere 2. Opdracht 1 was zeer middelmatig, opdracht 2 beter, maar kon mij ook niet helemaal overtuigen en de executie was apart... Dat zeker, maar op die manier waarop het ging niet echt mijn ding.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 2-03-2017, 21:56:25 »
3.2 de museumroof kon je niet overtuigen , Ldh.  Dat is een unicum voor mij. Echt iedereen die ik tot nu toe sprak op Fora, werk etc vond m zalig. Zeker door de droge humor van onze zatte deelnemers.
Maar ieder zijn visie .