Poll

wie wordt de verliezer van het 5de seizoen?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: wie wordt de afvaller?  (gelezen 11507 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #80 Gepost op: 16-03-2017, 23:32:12 »
Dit is dus inderdaad de volgorde van de morph, zoals die op Antwerpen cs draaide.
En waarin toevalligerwijze de laatste drie overeenkomen met de eerst drie deelnemers in beeld in afl 1.
Zij worden dus in veel theorieën als finalisten genoemd en dus zou mijn Mol Eline maandag afvallen..

Ik hoop t voor Mn pool niet en ook voor de leuke finale niet, maar eerlijk is eerlijk geloof ik wel dat Eline gaat afvallen maandag. Maar toch lekker iemand anders ingevuld coor Mn pool afvaller  ::regenboog::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #81 Gepost op: 19-03-2017, 09:59:56 »
Ik denk ook Eline. Maar dat zou vreselijk zijn voor m'n pool, dus ik vul Robin in  ;D
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #82 Gepost op: 19-03-2017, 10:15:16 »
Annelies ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #83 Gepost op: 19-03-2017, 10:16:28 »
Opvallend vind ik dat heel wat mensen Davey resoluut afschrijven als mol, maar dat niemand hem toch ziet als afvaller.
Is hij dan zo kandidaats dat hij daarbij zijn tegenstanders goed inschat?

Ik vind Moedermol haar opmerking dan wel opmerkelijk. Als Davey idd steeds een andere verdachte heeft, is hij dan die persoon die de anderen zo goed kan inschatten? Of heeft hij zo veel geluk gehad tot de finale? Dan moet ie toch eens afvallen? Waarom duidt (bijna) niemand hem dan aan als afvaller?

Toch eens om over na te denken.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #84 Gepost op: 19-03-2017, 11:16:37 »
Davey heeft steeds gespreid, wellicht de reden waarom hij nog in het spel zit. Hij zal nu alles op één kandidaat moeten zetten en maakt hij de juiste keuze zit hij in de finale. Eline zit vanaf het begin op Annelies. Als die de mol is valt Annelies niet af en wordt zij wellicht winnares.
Van Robin weten wij niet waarop hij tot nu toe gestemd heeft (hij verdacht Bertrand voor het afvallen) en hij is ook de minst waarschijnlijke mol, vandaar dat ik hem als laatste afvaller zie.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #85 Gepost op: 19-03-2017, 22:10:25 »
Ik ben ook bang dat Eline eruit gaat volgende aflevering. Maar ik denk dat Eline echt vol op Annelies zit. Dus dan zou ik echt in de war zijn, want ik vermoed echt dat 1 van die 2 de mol is.

Die afvallerstheorie lijkt wel te kloppen dus ik ben echt benieuwd naar morgen..

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #86 Gepost op: 20-03-2017, 08:27:47 »
1 van de 2 vrouwen zal afvallen denk ik.
Gok Annelies.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #87 Gepost op: 20-03-2017, 17:50:45 »
Hopelijk Davey, Annelies of Eline. Ik heb namelijk de indruk dat dat de enige 3 tunnels zijn en dus mag er de laatste week nog wel eens eentje instorten. Alleen liefst niet de Eline-tunnel. ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #88 Gepost op: 20-03-2017, 21:53:32 »
Ik vrees een beetje voor Eline. Ik hoop het niet want ik zie haar graag terug in de finale ... maar het wordt stilletjes aan tijd voor een Bruno-afvaller. Maar Robin gaat er maar niet uit dus ... Eline dan maar? Denk dat ze allemaal wel op het goede spoor zitten ondertussen. Kwestie van snel zijn nu en de meeste vragen goed hebben.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #89 Gepost op: 20-03-2017, 22:22:55 »
Idd Fenix. We kunnen nu wel zeker zijn dat Eline op de goede mol zit (of zelf de mol is). Geen bonussen en toch door. Robin een molboekje kunnen bekijken en de andere twee elk twee pasvragen.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #90 Gepost op: 20-03-2017, 23:52:56 »
Eindelijk goed  ::boogie::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #91 Gepost op: 20-03-2017, 23:54:52 »
Eindelijk goed  ::boogie::

De aanhouder wint. ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #92 Gepost op: 20-03-2017, 23:59:43 »
ik ben ook blij dat ik vastgehouden heb aan mn mol en haar niet heb laten afvallen wat volgens de theorie wel had gemoeten.
droomfinale, die ik al vaak heb ingevuld. helaas waarschijnlijk de mol niet goed.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie wordt de afvaller?
« Reactie #93 Gepost op: 22-03-2017, 14:04:42 »

Annelies- 10 (16.7%)
Davey   - 2 (3.3%)
Eline   - 14 (23.3%)
Robin   - 34 (56.7%)

en jawel hoor, Robin is de laatste afvaller. Maar liefst 56% procent van het forum had dit juist.
Ik zal de pool nog eens op 0 zetten en het veranderen naar wie wordt de verliezer. Ok?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online