Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 7: opdracht 2 - Zoek de 10 verschillen  (gelezen 7063 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 7: opdracht 2 - Zoek de 10 verschillen
« Reactie #40 Gepost op: 23-03-2017, 00:07:10 »


Die logica volgend, staan er misschien iets meer dure objecten in het zicht van Eline? Al denk ik niet dat het heel veel uitmaakt misschien.. want Davey heeft goed zicht op de fruitschaal, wat een van de meest in het oog springende wijzigingen was, en ook zijn kussen vond ik zelf een makkelijkere. En die zou door hemzelf gespot moeten worden.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2017, 00:09:56 door Nat007 »

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Aflevering 7: opdracht 2 - Zoek de 10 verschillen
« Reactie #41 Gepost op: 23-03-2017, 00:16:36 »
Dank je Nat007

Inderdaad veel dure zaken in het zicht van Eline. Zouden Robin en Annelies dat doen als Eline de mol was? Of zouden ze nooit zo ver gedacht hebben?

Davey die iets goed raadt geeft hem natuurlijk het vertrouwen van Eline om nog (foute) zaken aan te duiden.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 7: opdracht 2 - Zoek de 10 verschillen
« Reactie #42 Gepost op: 23-03-2017, 00:51:28 »
Dank je Nat007

Inderdaad veel dure zaken in het zicht van Eline. Zouden Robin en Annelies dat doen als Eline de mol was? Of zouden ze nooit zo ver gedacht hebben?

Davey die iets goed raadt geeft hem natuurlijk het vertrouwen van Eline om nog (foute) zaken aan te duiden.

Van deze complete opdracht vond ik Davey het verdachtst, zoals ik al een aantal pag. hiervoor schreef, omdat hij actief de aandacht weerlegt in het begin. Ze krijgen de duidelijke opdracht mee om heel opmerkzaam te zijn, en komen dan in zo'n kakofonie van objecten. Om vervolgens tegen Eline te gaan babbelen over het onthouden van de ingrediënten van de maaltijd vind ik enorm verdacht. Echt onlogisch dat ze over de wijn leuteren, in plaats van goed de dingen om zich heen op te slaan. Daar kan echt geen prijskaartje van Annelies tegenop.

Maar goed, we hebben vorig seizoen met de Belg al gezien dat de mol op het laatst soms heel rustig aan doet, dus weet niet of we deze een na laatste aflevering nog donders veel zekerheid kunnen ontrafelen aan de opdrachten. Maar ik ga uit van wel :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7: opdracht 2 - Zoek de 10 verschillen
« Reactie #43 Gepost op: 23-03-2017, 08:37:16 »
Van deze complete opdracht vond ik Davey het verdachtst, zoals ik al een aantal pag. hiervoor schreef, omdat hij actief de aandacht weerlegt in het begin.

Zoals ik ook al in het Davey topic schreef: Zijn eerste zin tegen Eline was: kijk eens wat hier allemaal staat. Precies waar ze op moeten letten dus.
Maakt m juist onverdachter

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7: opdracht 2 - Zoek de 10 verschillen
« Reactie #44 Gepost op: 23-03-2017, 09:54:04 »
Als Davey de mol is: hoeft enkel het kussen zogezegd niet te zien en molt al €450 (al kan hij wellicht niet weten wat het bedrag dat erop plakt is). Rest van de proef zo goed mogelijk doen is dan al geen schande.
Als Eline de mol is: je kan een vergelijkbare uitleg geven.

Denk dat als je mol bent, en je kan één sabotage doen door iets over het hoofd te zien, je dan de spanning van sabotage best kan loslaten en gewoon kandidaat spelen voor de rest.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 7: opdracht 2 - Zoek de 10 verschillen
« Reactie #45 Gepost op: 23-03-2017, 14:16:15 »
Zoals ik ook al in het Davey topic schreef: Zijn eerste zin tegen Eline was: kijk eens wat hier allemaal staat. Precies waar ze op moeten letten dus.
Maakt m juist onverdachter

Ja allee, maar er is natuurlijk nog veel meer gezegd dan dat.

Davey: "Zie wat hier allemaal staat. <Eline kijkt helemaal om zich heen> Misschien krijgen we eten en moeten we onthouden wat erin zit".

Eline: "Ingrediënten? Dat heeft niets met opmerkzaamheid te maken"
Ik weet niets van ingrdiënten, ik kook niet."

Davey: "Wat had die aan, die mevrouw? Ik weet het niet meer. Rood? Een zwarte broek?"

Eline: "Wit"
..

Als ze proosten:
Davey: "Op een tête-à-tête" (hint naar face to face met de mol??)
Eline: "Op een tête-à-tête, het zal wel"

Davey over de wijn dan: "Is goed he?"

Beiden genieten en kijken alleen naar hun maaltijd.