Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 124994 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2018
« Reactie #280 Gepost op: 2-03-2018, 19:13:39 »
Mooie promo! ::bravo::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Mol 2018
« Reactie #281 Gepost op: 2-03-2018, 19:26:12 »
Het is nog niet eens begonnen en nu al een episch seizoen. Kan niet wachten! :P
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2018
« Reactie #282 Gepost op: 2-03-2018, 19:44:08 »
Wat een promo :o. Heb je mij gemist? JA, maar ik ben wel een beetje bang voor je oké ::rofl::

25 maart dus ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Mol 2018
« Reactie #283 Gepost op: 2-03-2018, 20:14:06 »
Toch werkelijk briljant dit? Ik vind echt dat Wie is de Mol? een lesje kan leren qua promoten van De Mol.

Ik zou het wel zonde vinden als WIDM nu ineens deze marketingtechnieken gaat overnemen. WIDM moet gewoon een eigen programma blijven en stiekem vind ik het ook leuker als 'onze' versie ondergeschikt blijft aan het oerprogramma.

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: De Mol 2018
« Reactie #284 Gepost op: 3-03-2018, 09:50:19 »
Waarschijnlijk dan volgend uitzendschema:

afl 1: 25 maart
afl 2: 1 april
afl 3: 8 april
afl 4: 15 april
afl 5: 22 april
afl 6: 29 april
afl 7: 6 mei
Finale: 13 mei
Terugblik: 20 mei

En dan vertrekken de nieuwe BN'ers al voor seizoen 19. ;D

Ik denk niet dat dit dit jaar klopt want het lijkt erop dat er dit jaar 10 aflevering van De Mol zijn!

https://twitter.com/KoenWillen/status/969856121132474368?s=19


K.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2018
« Reactie #285 Gepost op: 3-03-2018, 09:52:19 »
Dan hoop ik niet dat ze een cliffhanger ala NL inbouwen, want dan heb ik een probleem ::rofl::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #286 Gepost op: 3-03-2018, 10:51:21 »
Dan hoop ik niet dat ze een cliffhanger ala NL inbouwen, want dan heb ik een probleem ::rofl::

Je zou de tiende aflevering missen? Ik zou de negende niet in Antwerpen kunnen zien. Maar ik denk eigenlijk dat dit een foutje in de tekst is en dat er gewoon 9 afleveringen zijn.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2018
« Reactie #287 Gepost op: 3-03-2018, 12:14:33 »
Maar 9 afleveringen is volgens mij ook maar 8 weken en 1 dag  ;D :P

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #288 Gepost op: 3-03-2018, 13:03:34 »
Ik denk dat we dat van die 10 weken echt niet te letterlijk moeten nemen, zelfs toen ze vorig jaar met 11 kandidaten waren, waren er alsnog maar 9 afleveringen. De makers blijven het liefst zo dicht mogelijk bij de originele versie van 'De Mol' en ik denk dan ook dat ze het aantal afleveringen ook dit jaar niet meer zullen veranderen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #289 Gepost op: 3-03-2018, 19:51:37 »
Ik zat te denken waarom ik De Mol nu precies zo geweldig vindt. Ik kwam tot de conclusie dat de opdrachten vaak een perfecte mix van humor en spanning zijn. Nu heb ik dus de hele tijd dit lied in m'n hoofd ::rofl:: ::schaam::
...óf niet!

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
Re: De Mol 2018
« Reactie #290 Gepost op: 3-03-2018, 20:42:33 »
Ik denk dat we dat van die 10 weken echt niet te letterlijk moeten nemen, zelfs toen ze vorig jaar met 11 kandidaten waren, waren er alsnog maar 9 afleveringen. De makers blijven het liefst zo dicht mogelijk bij de originele versie van 'De Mol' en ik denk dan ook dat ze het aantal afleveringen ook dit jaar niet meer zullen veranderen...


Weetje, het viel me gewoon op, dus altijd eens goed om te melden. Via de site kan je vragen stellen rond de programma's dus ik het geval van De Mol heb ik dat gedaan. Als ik bevestiging heb meld ik het ook hier :)
K.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #291 Gepost op: 3-03-2018, 21:59:02 »
Ik zat te denken waarom ik De Mol nu precies zo geweldig vindt. Ik kwam tot de conclusie dat de opdrachten vaak een perfecte mix van humor en spanning zijn. Nu heb ik dus de hele tijd dit lied in m'n hoofd ::rofl:: ::schaam::

Humor en spanning zijn zeker ingrediënten maar de opdrachten zijn meer dan dat. Enkel humor of spanning (of verrassing door een twist) is nooit het doel op zich. De opdrachten zijn inhoudelijk sterk en gelaagd waardoor wij altijd wat te puzzelen en te analyseren hebben, het gaat zelden alleen om een effect.

Wat wordt het weer genieten binnenkort. ::trots:: ::bravo::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2018
« Reactie #292 Gepost op: 4-03-2018, 01:38:33 »
Inderdaad de gelaagdheid is vaak iets wat voor mij een opdracht tot een superopdracht kan maken. Verder houd ik voornamelijk van opdrachten waarin ik kan bedenken wat zou ik als mol voor strategie kunnen hebben. Hiervoor is t superbelangrijk  hoe een opdracht getoond wordt en daar is voor mij de regie in de mol de meester .

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #293 Gepost op: 4-03-2018, 08:28:34 »
Wat mij zo aantrekt in 'De Mol' is het mysterie in heel het programma. De prachtige landen en locaties waar naartoe gegaan wordt, de gelaagde opdrachten van alle vormen en maten, de psychologische spelletjes, de kandidaten die allemaal verschillend en allemaal op hun beurt verdacht zijn voor elkaar en voor ons, de fantastische presentator, de volledigheid van heel het plaatje, zoals de muziek, de manier van filmen en nog zoveel meer... Daarnaast vind ik het belangrijkste en het spannendste van het programma nog altijd de zoektocht naar 'De Mol' en het feit dat er een verrader in de groep zit, die toch de hele tijd onder de radar kan blijven. Iemand die meer geïnformeerd is dan de rest, die de groep tegenwerkt. Ook vind ik het speciale gevoel leuk dat er 10 (of vorig jaar 11) onbekende mensen elkaar tijdens het spel voor het eerst zien, maar ze op een paar dagen tijd al een prachtige vriendschap kunnen uitbouwen en ze elkaar daarna nog altijd geregeld blijven zien tijdens meerdere reünies. Alles bij elkaar maakt dit totaalplaatje voor mij van 'De Mol' het beste programma dat ooit gemaakt is, al ben ik waarschijnlijk zelfs nog een pluspuntje vergeten... ;) :D

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #294 Gepost op: 4-03-2018, 11:20:15 »
Wat mij zo aantrekt in 'De Mol' is het mysterie in heel het programma. De prachtige landen en locaties waar naartoe gegaan wordt, de gelaagde opdrachten van alle vormen en maten, de psychologische spelletjes, de kandidaten die allemaal verschillend en allemaal op hun beurt verdacht zijn voor elkaar en voor ons, de fantastische presentator, de volledigheid van heel het plaatje, zoals de muziek, de manier van filmen en nog zoveel meer... Daarnaast vind ik het belangrijkste en het spannendste van het programma nog altijd de zoektocht naar 'De Mol' en het feit dat er een verrader in de groep zit, die toch de hele tijd onder de radar kan blijven. Iemand die meer geïnformeerd is dan de rest, die de groep tegenwerkt. Ook vind ik het speciale gevoel leuk dat er 10 (of vorig jaar 11) onbekende mensen elkaar tijdens het spel voor het eerst zien, maar ze op een paar dagen tijd al een prachtige vriendschap kunnen uitbouwen en ze elkaar daarna nog altijd geregeld blijven zien tijdens meerdere reünies. Alles bij elkaar maakt dit totaalplaatje voor mij van 'De Mol' het beste programma dat ooit gemaakt is, al ben ik waarschijnlijk zelfs nog een pluspuntje vergeten... ;) :D

En ook nog hoe ze iedere jaar opnieuw zo'n mooie seizoen kunnen maken . En ook waar blijven ze hun inspiratie halen voor de prachtige en spannende opdrachten.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #295 Gepost op: 4-03-2018, 20:27:08 »
Ik ben benieuwd of ze weer zo'n knaller neer kunnen zetten. Hopelijk weer een jaar met veel verrassende wendingen. Vond de twist met Hans vorig jaar, en het laten afvallen van degene die de test het op één na slechtste gemaakt had geweldig.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #296 Gepost op: 4-03-2018, 22:48:30 »
Ik ben benieuwd of ze weer zo'n knaller neer kunnen zetten. Hopelijk weer een jaar met veel verrassende wendingen. Vond de twist met Hans vorig jaar, en het laten afvallen van degene die de test het op één na slechtste gemaakt had geweldig.
Ik ben er zeker van dat de makers zichzelf dit jaar weer eens gaan overtreffen. Na vorig jaar is wel gebleken dat ze niets onafgewerkt en minder goed dan het jaar ervoor willen afleveren. Ook het feit dat ze dit jaar iets later vertrokken zijn en dat het iets later op tv komt, zodat ze nog beter en meer hun tijd kunnen nemen voor de montage, maakt voor mij weeral duidelijk dat de makers zich elk jaar opnieuw weer willen overtreffen, want dat het anders niet goed genoeg is... ;)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #297 Gepost op: 4-03-2018, 23:23:32 »
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het weer geweldig wordt, maar ik hoop dat ze uitkijken dat ze het niet te zot maken in de zin van dat geen aflevering of test/executie "normaal" zal zijn. Teveel twists doet de kracht ervan soms afnemen. Maar nogmaals: alle vertrouwen. :)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #298 Gepost op: 5-03-2018, 21:22:15 »
Wat mij zo aantrekt in 'De Mol' is het mysterie in heel het programma. (...)
Ja, vooral dat. En al het andere dat jij opsomt!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2018
« Reactie #299 Gepost op: 5-03-2018, 21:25:24 »
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het weer geweldig wordt, maar ik hoop dat ze uitkijken dat ze het niet te zot maken in de zin van dat geen aflevering of test/executie "normaal" zal zijn. Teveel twists doet de kracht ervan soms afnemen. Maar nogmaals: alle vertrouwen. :)

Nee een specialleke is alleen maar speciaal als t niet te vaak gedaan wordt. Mee eens.