Auteur Topic: [Aflevering 2] - 1 april  (gelezen 8134 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #40 Gepost op: 3-04-2018, 18:37:42 »
de door de parking verguisde Antwerpenaar

  
::bravo:: de zin van het jaar ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #41 Gepost op: 3-04-2018, 18:56:10 »
de door de parking verguisde Antwerpenaar

  
::bravo:: de zin van het jaar ::bravo::

En ik dacht dat het na het winnen van het onderschrift van de week niet mooier zou worden. ;D

Offline Bels

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #42 Gepost op: 3-04-2018, 20:23:47 »
Ik heb het eigenlijk niet zo voor Jeffrey. Hij is het schoolvoorbeeld van de door de parking verguisde Antwerpenaar die alles beter weet en niet echt luistert naar een ander.
...
Als mede-Antwerpenaar vind ik dat toch echt een naar kantje van een groot deel van de Antwerpenaars.
Ze zijn gewoon vergeten om kandidaten uit de parking (= rest van Antwerpen) mee te nemen om dit te compenseren. ::tandpastasmiley::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #43 Gepost op: 3-04-2018, 20:27:50 »
Ze zijn gewoon vergeten om kandidaten uit de parking (= rest van Antwerpen) mee te nemen om dit te compenseren. ::tandpastasmiley::

Voor mij is de parking de rest van Vlaanderen, maar goed. Ik ben dan ook Antwerpenaar. ;D

In ieder geval mis ik inderdaad iemand uit de stille Kempen. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #44 Gepost op: 3-04-2018, 20:29:22 »
Ik vind de kandidaten eigenlijk totaal niet minder dan voorgaande jaren? Welke redenen zijn hebben jullie daarvoor?
Nog veel kandidaten die nog geen hele duidelijke indruk hebben achtergelaten of een ietwat saaie indruk
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #45 Gepost op: 3-04-2018, 21:09:47 »
durf ik t te zeggen , ja ik durf dat.

het enige nadeel aan de stad antwerpen is dat er teveel ollanders komen in de weekends ::rofl::
. en als ge iemand in antwerpen al hard en luid vindt of dat een antwerpenaar t beter weet , een ollander is dat nog tien keer erger ( ik ben een hollander maar woonde bijna 20 jaar in t stad en ik schaamde me vaak voor mn landgenoten die in antwerpen dachten dat t stad van hun was )

Verder denk ik niet dat de kandidaten saaier zijn dan de afgelopen seizoenen , maar de regie verdeelt de aandacht wat raar en daardoor komen bv pieter, baha, steve en pascale nog niet echt uit de verf voor mij

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #46 Gepost op: 3-04-2018, 22:35:56 »
Klopt. Voor mij nu nog even Steve, Bahador en Pascalle maar dat kan best nog veranderen.

Ik ben niet eens gelovig maar Pieter's "hoor mij als priester eens schelden en vloeken want ik ben gewoon een toffe gast hoor" spreekt mij ook niet zo aan. Ik begrijp dat niet zo goed van hem. Houdt hij er dan geen principes op na? Is de "toffe peer" uithangen belangrijker? Hij weet blijkbaar geen betere manier denk ik dan maar. Beetje een slapjanus die Pieter.:P
Ik vind Pieter eigenlijk echt nog wel sympathiek. Ik vind het juist leuk dat hij niet de typische 'stijve hark' priester is. Wat had je anders ook verwacht van zo'n jonge priester? ;)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #47 Gepost op: 3-04-2018, 23:51:37 »
Geen stijve hark zijn heeft in mijn ogen niets te maken met schelden of niet. Hij kan toch ook een toffe peer zijn zonder schuttingtaal? Uitgerekend een priester die het nodig vindt om steeds zo te schelden vind ik gewoon niet respectvol naar zichzelf en daar waar hij voor staat. Moet hij helemaal zelf weten maar dan heb ik niet zo veel met die persoon, laat staan dat het hem voor mij sympathiek maakt. Eerder een slapjanus ;D

Ach ja, ieder zijn ding ;)

Hier in Vlaanderen wordt dit eerder bekeken als  een krachtterm.(en dit wordt eigenlijk bijzonder veel gedaan als je je dit afvraagt)
klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #48 Gepost op: 3-04-2018, 23:55:23 »
Ik wil niet weten hoeveel keer ik op een dag een scheldwoord gebruik. Ik gok tussen de 20-25 keer toch zeker (als het niet meer is). Dat is hier toch meer ingeburgerd dan in Nederland blijkbaar  ::schaam::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #49 Gepost op: 4-04-2018, 13:26:26 »
Geen stijve hark zijn heeft in mijn ogen niets te maken met schelden of niet. Hij kan toch ook een toffe peer zijn zonder schuttingtaal? Uitgerekend een priester die het nodig vindt om steeds zo te schelden vind ik gewoon niet respectvol naar zichzelf en daar waar hij voor staat. Moet hij helemaal zelf weten maar dan heb ik niet zo veel met die persoon, laat staan dat het hem voor mij sympathiek maakt. Eerder een slapjanus ;D

Ach ja, ieder zijn ding ;)

Ik denk dat hij niet het idee heeft van: ik ga even schelden om tof over te komen. Dat is gewoon een automatisme. Zeker in Vlaanderen worden krachttermen vaker gebruikt dan in Nederland.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #51 Gepost op: 4-04-2018, 15:51:23 »
Water of tequila? Dat hebben ze van de Nederlanders afgekeken. Maar dan wel daarna een stukkie met de auto racen. ::rofl::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #52 Gepost op: 4-04-2018, 16:42:00 »
Water of tequila? Dat hebben ze van de Nederlanders afgekeken. Maar dan wel daarna een stukkie met de auto racen. ::rofl::
Hoe bedoel je? Wat moesten ze daar dan doen?

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #53 Gepost op: 4-04-2018, 16:43:03 »
Extra: Een dag geblinddoekt door het leven gaan

De eerste promo van aflevering 3
De nieuwe promo maakt mij weer heel benieuwd naar de nieuwe aflevering zondag! Het ziet er allemaal weer zo leuk, interessant en spannend uit dat ik nu al niet meer kan wachten tot zondag! ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #54 Gepost op: 4-04-2018, 17:07:46 »
Hoe bedoel je? Wat moesten ze daar dan doen?

Start WIDM 8. Glaasje pakken en drinken zonder te weten of het water of tequila was, hiermee werden de groepen verdeeld.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #55 Gepost op: 4-04-2018, 17:08:22 »
en daarna toch schieten op lege flessen?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #56 Gepost op: 4-04-2018, 17:08:53 »
en daarna toch schieten op lege flessen?

Nee, fietsen en klimmen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #57 Gepost op: 4-04-2018, 19:13:51 »
Draagt Jeffrey in die promo nou alweer een blinddoek?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #58 Gepost op: 4-04-2018, 19:15:55 »
Draagt Jeffrey in die promo nou alweer een blinddoek?

Ja, en een T-shirt met een vis op.

Ik denk dus dat zijn piñata in de vorm van een vis is OF dat de T-shirt hint de prullenmand in kan. ;D

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #59 Gepost op: 5-04-2018, 10:57:43 »
Eindelijk aflevering 1 en 2 gezien. Het levend begraven was echt een geweldige opdracht. De Mariachi band-opdracht en het abseilen vond ik persoonlijk wat minder. Met name de laatste opdracht werd wat langdradig. Aflevering twee vond ik top! Met name de 'vind Joke-opdracht' en de 'baseball-opdracht' waren zeer vermakelijk!  ::bravo:: Ik lag ook echt in een deuk wanneer Jeffrey overal blind tegenaan liep  ::rofl::

Ben het met sommigen wel eens dat de groep wat minder is. Op een of andere manier sleuren ze me nog niet echt het avontuur mee in, waardoor ik er wat moeilijk in kwam. Dat kwam misschien omdat de kandidaten het in aflevering 1 wel heel gezellig hadden. Ik was daarom blij dat er even een bom gebarsten was in aflevering 2 ;D

Maar wie is de mol? Na aflevering 1 dacht ik Pascale, maar die verdenk ik nu minder. Ik weet namelijk niet of de mol in de helikopter wilde zitten. Op dit moment verdenk ik Bahador en Lloyd, met Pascale nog als outsider.

Ben benieuwd naar aflevering 3 ::ok::