Auteur Topic: [Aflevering 2] - 1 april  (gelezen 8154 keer)

anoniem 17618

  • Gast
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #20 Gepost op: 2-04-2018, 02:42:30 »
De Nederlandse Mol in Mexico
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
had er anders geen moeite mee hoor om flink door te tikken...
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 09:12:45 door Lukie4, Reden: spoiler tags toegevoegd »

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #21 Gepost op: 2-04-2018, 06:09:48 »
Ik zag de honkbal training van mol pieter ook al voor bij komen in aflevering 10 ::rofl::
Ik heb bij de arts eerder een indruk dat hij het meisje die er nu uit is op het verkeerde been te zetten,

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2018, 09:37:51 »
In de Nederlandse WIDM was het de mol zelf die het molteken stempelde. Maar misschien lukte het hier de mol niet, wonderbaarlijk genoeg, om een euroteken te stempelen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #23 Gepost op: 2-04-2018, 10:11:36 »
Er kan trouwens op het avondje zuipen het nodige gebeurt zijn. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de mol zich vol laat gieten, want met een paar drankjes achter de kiezen is het een stuk minder gemakkelijk om je masker hoog te houden. Maar als ik wie is de mol zou spelen en er word aardig geborreld.... ik zou zeker wat gesprekjes aanknopen.  Nog maar eens naar de beelden kijken.

Een vorige Vlaamse Mol had prachtige molacties door een medekandidaat flink te laten drinken. Zelf kon ie er beter tegen. ::proostbier::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2018, 12:04:53 »
De eerste opdracht was weer een vette 10.

Topaflevering! Die 10 geef ik ook. Klassiek Mols: helikopter, porto's, paintball, pasvragen en ruzie na afloop in 1.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2018, 18:37:05 »
Leuke aflevering, maar wat vloeken ze veel en luid...Geen goed voorbeeld voor de Vlaamse kijkbuiskindertjes.. :-\\

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2018, 18:45:38 »
Leuke aflevering, maar wat vloeken ze veel en luid...Geen goed voorbeeld voor de Vlaamse kijkbuiskindertjes.. :-\\

Die vloeken al aardig mee hoor. ;)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2018, 18:53:46 »
Die vloeken al aardig mee hoor. ;)
Was dat vloeken vorige keer ook al niet zo erg?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #28 Gepost op: 2-04-2018, 18:55:01 »
Was dat vloeken vorige keer ook al niet zo erg?

Het niveau was in 2016 en 2017 hetzelfde. 'zo erg' is relatief omdat het voor mijn Vlaamse oren niet opvalt. ;)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #29 Gepost op: 2-04-2018, 19:06:19 »
Het niveau was in 2016 en 2017 hetzelfde. 'zo erg' is relatief omdat het voor mijn Vlaamse oren niet opvalt. ;)
Ze weten toch dat ze op tv komen? Dan ga je toch geen 'godverdomme' roepen?  ::niet-ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #30 Gepost op: 2-04-2018, 19:08:46 »
Ze weten toch dat ze op tv komen? Dan ga je toch geen 'godverdomme' roepen?

Ze zijn niet de eersten die het op tv zeggen hoor. Het is zelfs zo dat in Vlaamse series gevloek ook gewoon in het script staat. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #31 Gepost op: 2-04-2018, 21:51:54 »
Het was een geweldige aflevering maar ik vind op dit moment de groep vergeleken met afgelopen twee seizoenen nog niet super leuk. Hopen dat dit nog komt ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #32 Gepost op: 2-04-2018, 22:35:07 »
Steve die als arts niet weet hoeveel tanden een kindergebit bevat vind ik verdachter
Ik weet niet. "Arts" is bijzonder algemeen. Als Steve geen tandarts is, zou ik niet weten waarom hij meer van tandheelkunde moest weten dan, ik noem maar iets, ikzelf. En ik wist het ook niet. Ik ben game-developer, maar als je mij iets vraagt over financial-app-development dan weet ik het ook niet hoor.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #33 Gepost op: 2-04-2018, 23:39:52 »
Ik weet niet. "Arts" is bijzonder algemeen. Als Steve geen tandarts is, zou ik niet weten waarom hij meer van tandheelkunde moest weten dan, ik noem maar iets, ikzelf. En ik wist het ook niet. Ik ben game-developer, maar als je mij iets vraagt over financial-app-development dan weet ik het ook niet hoor.
Steve is huisarts en euthanasie-expert
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #34 Gepost op: 3-04-2018, 15:27:02 »
Leuke aflevering, al vond ik hem ook wat minder dan de eerste. Misschien ook door de tot heden wat mindere groep?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #35 Gepost op: 3-04-2018, 16:44:58 »
Leuke aflevering, al vond ik hem ook wat minder dan de eerste. Misschien ook door de tot heden wat mindere groep?
Vreemd dat iedereen de 1ste aflevering hier precies zoveel beter vond. Ik vond de eerste opdracht van deze aflevering namelijk één van de beste molopdrachten die ik ooit gezien heb in het programma. Ook de speciale twist met de molboekjes en de blacklightverf om hen te betrappen vond ik weer heel goed gevonden. Het baseballen was ook weer heel goed en origineel in elkaar gestoken en de Mexicaanse sfeer zat er weer helemaal in. Want laten we dat nog even duidelijk maken, ik vind dat de makers van 'De Mol' er elke keer weer in slagen om ook het land prachtig voor te stellen in het programma en in de opdrachten. Wat een prachtige landen ook allemaal trouwens! ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #36 Gepost op: 3-04-2018, 16:46:54 »
Ik vind de kandidaten eigenlijk totaal niet minder dan voorgaande jaren? Welke redenen zijn hebben jullie daarvoor?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #37 Gepost op: 3-04-2018, 16:52:12 »
Ik vind de kandidaten eigenlijk totaal niet minder dan voorgaande jaren? Welke redenen zijn hebben jullie daarvoor?

Ik snap de "kritiek" wel. Zo hadden we in 2016 met Bruno, Issabel, Stijn en Hanne en in 2017 met Bouba, Sam en Davey toch een aantal mensen die voor de komische noot zorgden af en toe.

Dit jaar zie ik wel een korte scene van drinkende kandidaten, maar het is bovenal toch een groep met 10 mensen die het spel ten volle spelen. Ik zie dat wel graag, maar het gaat ten koste van hun likeability vind ik.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #38 Gepost op: 3-04-2018, 16:54:40 »
Lloyd, Pieter en Jeffrey zorgen toch voor wat animo. Als je dan nog eens een woedende Joke erbij neemt, heb ik niet te klagen over het entertainment. Maar ik zie ook wel graag hoe iedereen het spel speelt  ::jaja::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 1 april
« Reactie #39 Gepost op: 3-04-2018, 17:05:26 »
Lloyd, Pieter en Jeffrey zorgen toch voor wat animo.

Ik heb het eigenlijk niet zo voor Jeffrey. Hij is het schoolvoorbeeld van de door de parking verguisde Antwerpenaar die alles beter weet en niet echt luistert naar een ander.

Zo spelen ze Lola, zeggen 2 mensen dat het Lola is en gaat hij op geheel eigen wijze daar tegenin. Hetzelfde gebeurt dan weer in deze aflevering waar anderen de nuchtere aanpak prediken 'Laat ons overleggen wat we doen als we Joke vinden' en hij dan zegt 'Nee jong, gewoon knallen. Knallen!'. Wat dan ook weer het typische gevolg krijgt dat hij op het moment van de waarheid met zijn mond vol tanden staat.

Als mede-Antwerpenaar vind ik dat toch echt een naar kantje van een groot deel van de Antwerpenaars.