Auteur Topic: [kandidaat] Steve  (gelezen 6903 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #40 Gepost op: 9-04-2018, 17:20:53 »
mensen gaan al met zichzelf discussiëren hier ;D, duidelijk een mol!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #41 Gepost op: 9-04-2018, 17:28:38 »
mensen gaan al met zichzelf discussiëren hier ;D, duidelijk een mol!

 ;D

@Run: Ik denk dat je gelijk hebt. Steve moet dan wel oppassen dat hij niet te veel met dat spelletje bezig is en zelf slachtoffer van de echte Mol wordt door hem niet te herkennen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #42 Gepost op: 9-04-2018, 17:38:58 »
;D

@Run: Ik denk dat je gelijk hebt. Steve moet dan wel oppassen dat hij niet te veel met dat spelletje bezig is en zelf slachtoffer van de echte Mol wordt door hem niet te herkennen.
Zeker, maar hij kan ver komen met deze strategie. Het is een bekende strategie voor een huisarts, alles afstrepen tot je de juiste diagnose overhoudt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #43 Gepost op: 9-04-2018, 17:41:04 »
Terwijl hij iedereen die hem verdenkt naar een zacht levenseinde begeleidt...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #44 Gepost op: 9-04-2018, 17:42:28 »
Bovendien verklaart deze strategie dat hij twee pasvragen koopt.

Edit: Jeffrey verdacht niet Steve, want hij had 'de mol heeft geen kinderen' ingevuld.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 17:55:17 door Run »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #45 Gepost op: 9-04-2018, 17:58:57 »
Bovendien verklaart deze strategie dat hij twee pasvragen koopt.

Edit: Jeffrey verdacht niet Steve, want hij had 'de mol heeft geen kinderen' ingevuld.

De afvaller bij aanvang had dat ingevuld. Na het rondje pasvragen kopen weten we niet of Jeffrey wel de aanvankelijke afvaller was. Of is dat ergens nog gezegd achteraf? Dan heb ik dat gemist

(en hij verdacht idd niet Steve denk ik maar staat er los van)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #46 Gepost op: 9-04-2018, 21:40:43 »
Terwijl hij iedereen die hem verdenkt naar een zacht levenseinde begeleidt...

Een Olcay'tje doen dus. Zij leidde iedereen naar Ruben et voila.

Neen, den Steve is niet die mol volgens mij ::ohno::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #47 Gepost op: 11-04-2018, 12:28:42 »
Een vaststelling: Steve loopt bij de mariachi-proef helemaal tot het wie is het-spel, Pieter krijgt het moeilijk met het tempo. Onderweg was Katrien al achtergebleven bij het basketbalveld 'om de groep niet op te houden.'
De conditie van Steve is dus goed en van hieruit lijkt het onwaarschijnlijk dat hij een kilometer fietsen niet zo snel zou kunnen als Katrien.
Vreemd, niet?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #48 Gepost op: 12-04-2018, 12:37:28 »
Een vaststelling: Steve loopt bij de mariachi-proef helemaal tot het wie is het-spel, Pieter krijgt het moeilijk met het tempo. Onderweg was Katrien al achtergebleven bij het basketbalveld 'om de groep niet op te houden.'
De conditie van Steve is dus goed en van hieruit lijkt het onwaarschijnlijk dat hij een kilometer fietsen niet zo snel zou kunnen als Katrien.
Vreemd, niet?

Inderdaad en bovendien staat er in het introductietekstje (zie pagina 1 van dit topic) dat hij wekelijks 12 kilometer loopt. Hij ging nu bij het fietsen echt tergend langzaam. Hij zat dichtbij de tweede kilometer, maar deed zo te zien geen ultieme inspanning om het toch nog te halen.

Dat hij hedendaagse zangers en liedjes niet kent, vind ik op zich wel logisch. Maar wat oudere artiesten als Madonna, Bono, Jon Bon Jovi etc. zou hij op zich wel moeten kunnen herkennen. Verder vond ik het apart hoe hij op een gegeven moment vaag met de Engelse tekst ging meewauwelen, in plaats van goed te luisteren en de tekst te herhalen.

Bij de honkbalopdracht in aflevering 2 vond ik het ook echt verdacht hoe weinig vragen hij, als arts, kon beantwoorden. Als dat geen gespeelde warrigheid van de mol is, zou ik me toch zorgen gaan maken als ik zijn patiënt was.

Steve staat zeker in mijn top 3 van meest verdachte kandidaten nu.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #49 Gepost op: 12-04-2018, 13:14:19 »
Ondertussen elders vernomen dat hij nog heeft deelgenomen aan 'de canvascrack'. Toch wel een hoogstaande quiz waar je bij wijze van spreken niet voor in aanmerking komt als je niet weet hoeveel sterren de europese vlag of tanden een kindergebit telt, laat staan als je niet weet dat de roebel de russische munteenheid is.
Verder nog lag hij in de kist van 2500€, koopt pasvragen, prutst met de bunsenbrander, zingt erg slecht na... Kortom, bizar hoe hij klungelt.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2018, 13:18:02 door planetwave »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #50 Gepost op: 12-04-2018, 13:28:27 »
Maar het was een kwis met meerkeuzevragen en het was digitaal (hulpmiddelen kunnen dus gebruikt worden). Bovendien zijn de behandelde thema's in de canvascrack ook van die minder populaire categorieën zoals kunst en klassieke muziek. Je ziet ook aan zijn playlist dat hij naar Franse muziek luistert wat toch wijst op een alternatieve interesse dan popcultuur.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #51 Gepost op: 12-04-2018, 14:35:30 »
Maar het was een kwis met meerkeuzevragen en het was digitaal (hulpmiddelen kunnen dus gebruikt worden). Bovendien zijn de behandelde thema's in de canvascrack ook van die minder populaire categorieën zoals kunst en klassieke muziek. Je ziet ook aan zijn playlist dat hij naar Franse muziek luistert wat toch wijst op een alternatieve interesse dan popcultuur.

Het zegt uiteraard niet alles :-) Mijn grootste bedenking gaat over zijn conditie.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #52 Gepost op: 12-04-2018, 15:00:51 »
Het zegt uiteraard niet alles :-) Mijn grootste bedenking gaat over zijn conditie.

Maar ook daar wil ik aangeven dat ik als geoefend fietser heel lang heel snel kan rijden, maar dat ik amper uithouding heb als ik loop. Ik zou marathon en fietsen dus niet gelijk behandelen.

Bovendien kan je aan de hand van de tijden uitrekenen dat Steve een tempo van minstens 20 km/u moest ontwikkelen en dat voor 6 minuten. Dat zie ik heel weinig mensen doen als ik op de baan ben. ;)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #53 Gepost op: 12-04-2018, 15:08:53 »
Maar ook daar wil ik aangeven dat ik als geoefend fietser heel lang heel snel kan rijden, maar dat ik amper uithouding heb als ik loop. Ik zou marathon en fietsen dus niet gelijk behandelen.

Bovendien kan je aan de hand van de tijden uitrekenen dat Steve een tempo van minstens 20 km/u moest ontwikkelen en dat voor 6 minuten. Dat zie ik heel weinig mensen doen als ik op de baan ben. ;)

Ikzelf heb bij de jeugdreeksen nog koersen gereden, anderhalf uur aan 40 km/u, zie het er ook niet veel doen. Behalve Katrien dan...

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #54 Gepost op: 12-04-2018, 15:13:28 »
De meest verdachte als mol. Het fietsen ging voor geen meter. En de vragen waren toch makkelijk. Munteenheid Rusland! ::oink:: En dan ook nog 2 pasvragen kopen. Het lijkt overduidelijk maar ja niets is wat het lijkt. ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #55 Gepost op: 12-04-2018, 15:16:11 »
Ikzelf heb bij de jeugdreeksen nog koersen gereden, anderhalf uur aan 40 km/u, zie het er ook niet veel doen. Behalve Katrien dan...

Katrien lijkt me ook een gezonde dame. Ik ga nu erg af op uiterlijke kenmerken, maar volgens mij let ze wel goed op haar voeding. Bij Steve zie je toch al een beetje dat er een buikje aankomt. ;)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #56 Gepost op: 12-04-2018, 15:23:47 »
Het lijkt overduidelijk maar ja niets is wat het lijkt. ::rofl::

Zo is dat!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #57 Gepost op: 14-04-2018, 13:20:04 »
Steve is de mol echt niet. Ligt er allemaal veel te dik bovenop, subtiliteit komt niet in zijn woordenboek voor. Persoonlijk vind ik hem ook geen gevoel voor humor hebben en als iets niet lukt reageert hij alleen ok jammer het is gebeurd, op naar het volgende.....echt zo'n nuchtere benadering, hij legt zich er meteen bij neer. Bij de koffertjes heeft hij bij de onderhandeling alleen twee keer NEE gezegd en daar liep de onderhandeling door vast. Zelf komt hij niet met een eigen inbreng. Neemt ook weinig inatief. ::niet-ok::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #58 Gepost op: 14-04-2018, 22:04:28 »
het is toch ook niet aan de mol om de onderhandelingen te openen. die moet rewageren als er een voor hem/haar slecht plan wordt geopperd. Ongeveer zoals pieter  doet bij de jacht

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #59 Gepost op: 14-04-2018, 22:18:38 »
en zoals Steve doet. Hij stopt een stom idee (eerlijk zijn, is niet handig als mol) en laat de rest de fouten maken :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.