Auteur Topic: [kandidaat] Steve  (gelezen 6900 keer)

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #60 Gepost op: 14-04-2018, 23:47:43 »
het is toch ook niet aan de mol om de onderhandelingen te openen. die moet rewageren als er een voor hem/haar slecht plan wordt geopperd. Ongeveer zoals pieter  doet bij de jacht


Maar dat doet hij ook niet.. Steve zegt alleen maar nee bij deze opdracht.Houdt slechts stug zijn poot stijf.

Er zijn genoeg mollen die wel eens onderhandelingen beginnen. Een mol hoeft niet altijd af te wachten. In ieder geval moet een mol wel iniatieven kunnen  nemen. De manier waarop Pieter reageert bij de jacht is voor mij mede de reden om Pieter als de mol te zien. Inderdaad eerst afwachten wat de ander(en) doen en daarop (slim)reageren.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #61 Gepost op: 15-04-2018, 07:17:14 »
De afvaller bij aanvang had dat ingevuld. Na het rondje pasvragen kopen weten we niet of Jeffrey wel de aanvankelijke afvaller was. Of is dat ergens nog gezegd achteraf? Dan heb ik dat gemist

(en hij verdacht idd niet Steve denk ik maar staat er los van)
Ik ging ervan uit dat hij 'geen kinderen' had ingevuld omdat hij zo ontzettend droevig ging kijken nadat Gilles dat vertelde.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #62 Gepost op: 18-04-2018, 14:54:17 »
Steve weet meer van muziek dan hij toegeeft. Herkent in de auto wel Ray Charles. Bij de Mariachi wel Sweet Caroline, maar als het er op aankomt niet James Brown? Murmelt in die pinata-opdracht ook maar wat.

Blijkt toch wel fit in andere opdrachten (rent naar verste punt bij Mariachi, gaat kwiek de trap op) maar niet als het er om gaat. Geen twee kilometer kunnen fietsen in een minuut of acht op het circuit? Vreemd. Dat is nog geen vijftien kilometer per uur. Valt alleszins mee. Met opzet op de zwaarste stand gezet om toch maar langzaam kapot te gaan?

Van de eerste twaalf baseballvragen zijn er al tien fout. Onbegrijpelijk.

Koopt twee pasvragen op het vliegveld, maar we weten zijn antwoord op de kindervraag niet en het kan dus zijn dat hij een potentiële afvaller was. Het kan ook zijn dat Jeffrey en Baha het niet waren en hij dus de zekerheid leek te hebben dat er geld bij de afvaller was beland. Overigens weten we ook niet of 'nee' het goede antwoord of het verkeerde antwoord is op de vraag of de mol kinderen heeft. De afvaller kan gespreid hebben en juist die vraag goed hebben beantwoord. Extreem lastige opdracht om iets uit te halen.

Zet zichzelf in aflevering 4 twee redelijk buitenspel door de posities die hij kiest. Museum en escape room. En redt de Wie Ben Ik-opdracht door zijn eigen naam te raden en maar te blijven hameren op Pamela Anderson. Daarmee redt hij (voor een mol niet nodig, hij had mee kunnen gaan in de verkeerde aanzet van Pascale) de opdracht.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #63 Gepost op: 22-04-2018, 22:57:34 »
Spijtig voor Steve, ik had eerst niet zoveel met hem, maar begon hem net in deze aflevering sympathiek te vinden.

Jammer, maar zo is het spel.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #64 Gepost op: 22-04-2018, 23:36:54 »
Had ie me toch nog op het verkeerde been gezet want ik dacht dat hij voor de pasvragen was gegaan. En dat hij ziek werd in de achtbaan was ook geen toneelspel. Ik ben heel benieuwd of we in de laatste aflevering te horen krijgen wat hij wel expres gehulpmold heeft. Misschien minder dan ik dacht. ::joehoe::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #65 Gepost op: 23-04-2018, 06:53:48 »
Ach Steve, wat jammer  :\'(

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #66 Gepost op: 23-04-2018, 08:14:45 »
Mooi exitfilmpje met ook erg grappig moment (Steve's mooiste moment): https://www.vier.be/video/de-mol/ik-ben-oprecht-gelukkig-dat-ik-dit-heb-meegemaakt :D

Edit: En het gesprek in de "troostzetel" met Frances is helemaal leuk. Wat een humoristische man die Steve. (En Russische roebel niet weten was dus zo'n hulpmolactie.)
« Laatst bewerkt op: 23-04-2018, 09:06:55 door Heinz »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #67 Gepost op: 23-04-2018, 09:22:57 »
Met een lege maag na het kotsen wederom de achtbaan in gaan, hij zou dat als arts waarschijnlijk geen patient aanraden.  :o

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #68 Gepost op: 23-04-2018, 13:00:22 »
In het nieuwsblad staat het volgende bij een interview over hem:

Deze laatste eliminatie is de eerste keer dat hij volop ingezet heeft op 1 persoon.
Andere keren had hij gespreid.

over de hometrainer in aflevering 3:

Ik had het echt moeilijk, maar eerlijk gezegd, ik had de weerstand zelf verhoogd
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #69 Gepost op: 23-04-2018, 13:20:50 »
Haha, dat verbaast me amper. ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #70 Gepost op: 23-04-2018, 13:56:37 »
Mèh, negatieve evolutie. Uiteindelijk zorgt het er vooral voor dat de Mol minder hoeft te doen en dus een minder spectaculaire aflevering 9 heeft. Bovendien kan je als kijker dan weer niets afleiden omdat er sowieso geen geld in de pot kwam door dit soort nepmollen.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Steve
« Reactie #71 Gepost op: 23-04-2018, 17:18:34 »
 ::oink::
Mijn mol... waarom doe je me dit aan?!!?

Ik moet wel zeggen dat ik heel erg twijfelde. Uit mijn schema’s kwam Steve uit op nummer 4. En met 6 kandidaten is dat niet heel overtuigend. Dus ik twijfelde al en mijn verdenking was ook tegen beter weten in. Alsnog zat ik gewoon fout en ga ik nu opnieuw moeten beginnen.

Jammer dat je er uit bent, Steve!