Auteur Topic: [kandidaat] Lloyd  (gelezen 18037 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #100 Gepost op: 7-05-2018, 00:09:34 »
3.600 uit de pot spelen is prima en molwaardig.

Maar een kistje van 6000 euro hebben en alles oppotten is dat dan niet neem ik aan? ;)

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #101 Gepost op: 7-05-2018, 00:12:36 »
Je moet niet te snel opvallen hè  ;D


Maar voor alle standpunten is wat te zeggen natuurlijk. Het is maar net wat je belangrijk vind. Volgens mij hebben veel mensen Lloyd afgeschreven door die geldkoffers. Of het is een briljante tactiek van de mol of hij heeft een kans laten liggen. Tja.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2018, 00:14:26 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #102 Gepost op: 7-05-2018, 01:09:41 »
Je moet niet te snel opvallen hè  ;D


Maar voor alle standpunten is wat te zeggen natuurlijk. Het is maar net wat je belangrijk vind. Volgens mij hebben veel mensen Lloyd afgeschreven door die geldkoffers. Of het is een briljante tactiek van de mol of hij heeft een kans laten liggen. Tja.

Lloyd zorgde voor 1500 euro in de triathlon en redde de opdracht door op tijd binnen te komen. Lloyd ging vrij snel mee in de onderhandeling van Pascale. Als mol had hij dat echt nog wel kunnen rekken.

Sorry maar ik denk dat je gewoon in een tunnel zit, die je objectieve blik vertroebelt.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #103 Gepost op: 7-05-2018, 07:50:07 »
Dat is toch de bedoeling van dit spel.  ;)
Graven, graven, graven...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #104 Gepost op: 7-05-2018, 10:54:38 »
Haha nou, jij liever dan ik ;D

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #105 Gepost op: 10-05-2018, 20:00:36 »
3.600 uit de pot spelen is prima en molwaardig.

En wat zou in dit geval kandidaats zijn?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #106 Gepost op: 10-05-2018, 20:26:47 »
En wat zou in dit geval kandidaats zijn?

Dat is het punt he. Direct uitblazen doet niemand, want het is nog altijd de bedoeling als kandidaat om je mol-geloofwaardig te houden.

Om het anders te zeggen: Pascale is niet de Mol en die heeft ook haar kaars niet uitgeblazen. Ze bleef gewoon wachten tot Lloyd het aan haar zou gunnen.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #107 Gepost op: 10-05-2018, 20:37:33 »
Klopt wat VK en Hulpmol zeggen.

Daarom dat 'Follow the money' altijd met een (dikke) korrel zout genomen moet worden.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #108 Gepost op: 10-05-2018, 23:56:04 »
Daarom dat 'Follow the money' altijd met een (dikke) korrel zout genomen moet worden.
Bij Lloyd en Pascale zou in de follow-the-money-tabellen onder "uit de pot gespeeld" ieder de helft van 3600 euro moeten komen en onder "niet uit de pot gespeeld" ieder de helft van 24565 euro. Of, afhankelijk van hoe je het bekijkt, 24565 euro verdiend en 3600 niet verdiend.

Als dát de verhoudingen niet omgooit... ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #109 Gepost op: 12-05-2018, 00:31:27 »
Ondanks dat Lloyd in elk geval bij geldverlies betrokken was (Gracht v. Fortuin, Groepspot bij de Molboekjes) zie ik hem toch niet als mol. Ik zou het zo willen formuleren: als hij het wél is dan is hij een ongelooflijk goede acteur. Ik memoreer even: ik zag échte teleurstelling in z'n hele houding toen hij de koffer liet vallen toen hij geen pasvragen kocht in het koffertjesspel en anderen wel; ik zag ook oprechte (dus geen gespeelde) bezorgdheid op z'n gezicht toen de euro's uit de pot liepen in de onderhandeling met Pascale. Ik wil nog best meegaan in de theorie dat het niet kopen van pasvragen met 6000 in de koffer tactisch misschien een meesterzet was om zijn molschap te verhullen, maar ik denk dat hij vanwege het eerder genoemde niet de mol is.  ::ohno::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #110 Gepost op: 12-05-2018, 08:48:24 »
Ondanks dat Lloyd in elk geval bij geldverlies betrokken was (Gracht v. Fortuin, Groepspot bij de Molboekjes) zie ik hem toch niet als mol. Ik zou het zo willen formuleren: als hij het wél is dan is hij een ongelooflijk goede acteur. Ik memoreer even: ik zag échte teleurstelling in z'n hele houding toen hij de koffer liet vallen toen hij geen pasvragen kocht in het koffertjesspel en anderen wel; ik zag ook oprechte (dus geen gespeelde) bezorgdheid op z'n gezicht toen de euro's uit de pot liepen in de onderhandeling met Pascale. Ik wil nog best meegaan in de theorie dat het niet kopen van pasvragen met 6000 in de koffer tactisch misschien een meesterzet was om zijn molschap te verhullen, maar ik denk dat hij vanwege het eerder genoemde niet de mol is.  ::ohno::

Ik zag ook emotie bij Lloyd bij de koffertjesopdracht, maar ik schrijf dat toe aan de opoffering van Jeffrey.
Graven, graven, graven...

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #111 Gepost op: 14-05-2018, 22:04:40 »
Gefeliciteerd Lloyd, de kandidaat om wie ik het meest gelachen heb  ::rofl::
Vooral met die geitjes