Poll

Wie is ... de mol?

Bahador
17 (16.5%)
Lloyd
19 (18.4%)
Pieter
67 (65%)

Totaal aantal stemmen: 103

Auteur Topic: Wie is .... de mol?  (gelezen 38093 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #360 Gepost op: 8-05-2018, 21:16:58 »
Ik blijf mooi bij Baha  ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #361 Gepost op: 8-05-2018, 21:21:47 »
Ook al is Pieter de mol, ik blijf ook stug doorgaan op Bahador  ;D



Dit! Aflevering 1 voor Baha gekozen, ga niet meer veranderen nu  ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #362 Gepost op: 9-05-2018, 00:22:13 »
Lloyd is de mol (en ik ben verbaasd dat hij zo weinig stemmen krijgt, dan moet hij de kijkers erg goed misleid hebben).
Hij heeft bijna altijd een cruciale rol gespeeld bij het mislukken van de opdrachten, nu ook met de opdracht van de molboekjes (€ 3600 euro uit de pot). Dat kun je van Pieter en Bahador niet zeggen (wat was hun molactie daar?).

Dan heeft hij mij zeker misleid ja, hij heeft ook een paar keer mogelijkheden om te mollen onnodig laten liggen in mijn ogen. Bijvoorbeeld het niet kopen van pasvragen met 6000 euro in zijn koffer en het goed uitvoeren van de rekensom in het bootje met Joke, haar zelfs corrigeren. Ben het wel met je eens dat hij ook wat proeven verpestte bijvoorbeeld het neerschieten van Joke, slecht basketballen en woorden meeraden, gracht van fortuin verpesten en zorgen dat je het finalespel kan spelen en  4000 euro uit de pot speelt. Als ik het zo op een rijtje zet zou Lloyd zomaar kunnen zijn. Toch weer twijfels. Wordt in ieder geval een spannende finale zondag :).

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #363 Gepost op: 9-05-2018, 13:02:54 »
Pieter wordt voor het eerst op andere polls ook vaak verdacht. Op de facebookgroep over 'De Mol' wordt hij voor het eerst het meest verdacht. Op Wieisdemol.be ligt alles zo dicht bij elkaar, maar de voorbije weken stond Pieter steeds laatste, nu staat hij 2de en zeer kort bij Bahador (34% tegenover 36%).

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #364 Gepost op: 9-05-2018, 13:30:00 »
Volgens mij zit Lloyd de laatste paar afleveringen gewoon vaak op posities waarin iedereen het zou verpesten. De rad van fortuin-eindronde zou niemand zijn gelukt. Het kaarsjes-duel zou met andere kandidaten denk ik méér hebben gekost.

Tuurlijk, je kan zeggen dat het kaarsen-duel 4000 euro heeft gekost. Maar aangezien de teller sneller ging dan 10 euro per seconde, kun je ook zeggen, ze hebben de boel in 5 minuten geklaard.

Zie dat de mol nog maar eens doen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #365 Gepost op: 9-05-2018, 13:39:43 »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #366 Gepost op: 9-05-2018, 14:07:17 »
Ik ga voor Pieter ::jaja::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #367 Gepost op: 9-05-2018, 14:17:52 »
Pieter wordt voor het eerst op andere polls ook vaak verdacht. Op de facebookgroep over 'De Mol' wordt hij voor het eerst het meest verdacht. Op Wieisdemol.be ligt alles zo dicht bij elkaar, maar de voorbije weken stond Pieter steeds laatste, nu staat hij 2de en zeer kort bij Bahador (34% tegenover 36%).


Dat komt natuurlijk ook doordat we elkaar beïnvloeden in ons denken. Zie het prachtige overzicht van Heinz. Ik ga bijna twijfelen aan mijn mol  ;) hahaha
Graven, graven, graven...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #368 Gepost op: 9-05-2018, 14:49:09 »
Ik neem de laatste weken al vergif in op What The Fuck Pieter hoor  ::vergroot::

Het toneelspel is zoals Heinz al zei dermate slecht.

Kon het beter, ja dat kon, doch awel zulle, dat geldt natuurlijk ook voor alle 3, het is geen mol zoals onze super WIDM 2018!

Dat Pieter nog steeds steen-laatste staat bij Cafe de Mol spreekt alleen maar voor hem: het lijkt erg op de manipulatie die wij in Nederland ook jaren hadden. De Vlamingen zouden het verwispelen noemen, of fouffelen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #369 Gepost op: 9-05-2018, 14:50:24 »
Wat fouffelen?  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #370 Gepost op: 9-05-2018, 14:52:50 »
Die poll ::jaja:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #371 Gepost op: 9-05-2018, 14:53:26 »
Die poll ::jaja:: ::)

Je bedoelt mss foefelen, maar fouffelen bestaat toch niet

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #372 Gepost op: 9-05-2018, 15:36:21 »
Ik neem de laatste weken al vergif in op What The Fuck Pieter hoor  ::vergroot::

Het toneelspel is zoals Heinz al zei dermate slecht.
Dit is exact waarom ik denk dat Lloyd de mol is. Het zou weer exact dezelfde valkuil zijn als waar ik al tientallen keer eerder in ben getrapt. Ik heb nog nooit, in bijna vijftig nationale en internationale mol-seizoenen, gehad dat ik een mol vanaf aflevering 1 al doorhad en het eigenlijk allemaal best obvious vond, en dat die dan daadwerkelijk de mol bleek te zijn. Misschien zeg ik dit omdat mijn wonden na het instorten van de Simone Weijmans-tunnel nog niet helemaal geheeld zijn, maar geloof me, er klopt echt iets niet. We lopen weer massaal tegen een muur op, wat ik je brom!

Dus door het feit dat ik vanaf het begin op Pieter zat, kan ik statistisch gezien onderbouwen dat hij daarom niet de mol is. Hij kan het nu alleen nog maar zijn omdat ik deze post plaats, en ik hiermee derhalve de magische formule wellicht zodanig beïnvloed dat hij het nu wel kan zijn omdat ik als het ware zeg dat hij het niet kan zijn, maar toch.

Het feit dat Baha en Pieter gingen worstelen blijft toch echt heel moeilijk te verklaren. Lloyd met zijn 6000 euro daarentegen was juist voor hem als mol een ideale gelegenheid om alle verdenkingen van zich af te gooien door geen pasvragen te kopen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #373 Gepost op: 9-05-2018, 15:46:15 »
 ::rofl:: Spacy, ik volg je :P

Maar ik denk wel dat Pieter de mol is  ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #374 Gepost op: 9-05-2018, 16:52:32 »
Dus door het feit dat ik vanaf het begin op Pieter zat, kan ik statistisch gezien onderbouwen dat hij daarom niet de mol is. Hij kan het nu alleen nog maar zijn omdat ik deze post plaats, en ik hiermee derhalve de magische formule wellicht zodanig beïnvloed dat hij het nu wel kan zijn omdat ik als het ware zeg dat hij het niet kan zijn, maar toch.

Ja dit kan ik ook helemaal volgen. Easy peasy.

Maar dat Lloyd almaar 6000-jes in de pot laat zitten als mol maar dan zogenaamd om te spelen de mol niet te zijn, dat kan ik echt niet volgen. Had de tent leeggekocht, en had nu de laatste keer met Pascale de kaars uit laten lopen, - 12.000 voor de pot, easy peasy. Hij zou voor mij echt een totaal ongeloofwaardige mol zijn, zoveel geld kon hij de pot uitspelen maar om onverklaarbare redenen zit al dat geld er nog in. Serieus, waarom op zo'n allerlaatste moment met alleen Pascale nog voor zich zoveel geld laten bestaan? Ik dacht werkelijk tijdens dat spel, nou Lloyd begint goed, beetje tijdrekken, als Pascale dan eindelijk uitgerateld is eens heel langzaam gaan beraadslagen en de boel omdraaien, dat hij namelijk dan wel als laatste zou willen blijven, enz enz. Maar niks, hij accepteert zonder enig dralen het voorstel! Het was duidelijk dat Pascale hyper zenuwachtig was en daarom zo snel ratelde, en al bijna gekapituleerd aan Lloyd's voeten lag, omdat die zich zo rustig stil hield, maar zij won dat spel, en rap ook! Dan ook nog overal de beste kandidaat zijn zoals met rennen door de duinen, enz. enz. Nee echt, zoveel kansen heeft hij gehad, en helemaal niets genomen, zou echt de slechtste mol ever zijn.



De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #375 Gepost op: 9-05-2018, 18:19:17 »
Na twee seizoenen op rij er finaal naast te hebben gezeten (De Mol 5 & WIDM 18) voel ik de druk om deze week eindelijk wél weer de juiste Mol te kiezen. Maar wie, dat is de vraag ::regenboog::
...óf niet!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #376 Gepost op: 9-05-2018, 20:06:50 »
De rad van fortuin-eindronde zou niemand zijn gelukt. Het kaarsjes-duel zou met andere kandidaten denk ik méér hebben gekost.
Weinig waarschijnlijk, als een kandidaat tegenover zijn mol kwam zou hij niet gaan onderhandelen (is toch zinloos) en snel de kaars uitblazen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #377 Gepost op: 9-05-2018, 20:12:48 »
maar er moesten 2 kaarsen uitgeblazen worden wilde de klok stoppen. Snel je kaarsje uitblazen is zinloos.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #378 Gepost op: 9-05-2018, 20:14:13 »
PIETER
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie is .... de mol?
« Reactie #379 Gepost op: 9-05-2018, 20:16:11 »
Of toch Baha (LLoyd kan het gewoon niet zijn)
 ???
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"